Kas yra techninė pagalba?
Techninė pagalba – tai pagalba ir aptarnavimas žmonėms, turintiems techninių problemų ir problemų dėl elektroninių gaminių, kompiuterių, mobiliųjų telefonų ar programinės įrangos. Pagalba gali būti teikiama el. paštu, telefonu arba pagalbos programine įranga, tokia kaip „LiveAgent“. Techninės pagalbos komanda turi būti kvalifikuota ir turėti daug žinių, kad galėtų atsakyti į konkrečius klausimus ir užklausas.
Įmonės paprastai teikia savo klientams nemokamą techninę pagalbą. Gera ir vertinga techninė pagalba gali būti didelis privalumas įmonei.
Frequently Asked Questions
Kas yra techninė pagalba?
Techninė pagalba reiškia paslaugas, kurias subjektai teikia konkrečių technologinių produktų ar paslaugų vartotojams. Dauguma įmonių siūlo techninę pagalbą savo parduodamoms paslaugoms ar produktams.
Ar kiekviena įmonė turi pasiūlyti techninę pagalbą?
Jei esate įmonė, siūlanti technologinius produktus ar paslaugas, tuomet turėtumėte pasiūlyti techninę pagalbą. Tai turi įtakos klientų pasitenkinimui ir prekės ženklo įvaizdžiui.
Ar galima pasiūlyti techninę pagalbą per „LiveAgent“?
Techninį aptarnavimą galima pasiūlyti per „LiveAgent“. Ši programinė įranga puikiai tinka techninei pagalbai.
Eksperto pastaba
Techninė pagalba yra svarbi klientų pasitenkinimo ir prekės ženklo įvaizdžio dalis. LiveAgent yra puiki programinė įranga techninei pagalbai suteikti.

Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazės ir DUK skirtumai. Žinių bazė yra informacijos šaltinis, o DUK yra dažnai užduodamų klausimų skelbimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus turinio.
Saųskite laiką ir naudokite žinučių šablonus, kurie sutaupo jums laiko ir leidžia greitai rašyti atsakymus. Galite ir taip pat rinkti ir saugoti informaciją apie kontaktus ar įmones, pasirinkti kontaktinę formą iš galerijos, naudoti kontaktines formas, kurios padidina jūsų pasiekiamumą, sukurti ir pritaikyti kontaktų grupes, sekti ir tvarkyti savo klientų informaciją, kopijuoti vaizdus į bilietus, paskirstyti bilietus ir aptarnavimo agentus į skyrius, persiųsti el. laiškus, gauti pranešimus apie naujus bilietus, konfigūruoti el. laiškų šablonus, ir eksportuoti bilietus.