Kas yra klientų aptarnavimas gyvai?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently asked questions
Kas yra klientų aptarnavimas gyvai?
Klientų aptarnavimas gyvai – tai paslauga, kuri gali teikti klientų aptarnavimą realiuoju laiku. Ją teikia įmonės, norinčios savo klientams suteikti geriausią apsipirkimo patirtį, tinkamą pagalbą ir galimybę patarti dėl produktų ir paslaugų. Ji turi didžiulę įtaką įmonės ir jos klientų aptarnavimo lygio suvokimui.
Kokios yra svarbiausios klientų aptarnavimo gyvai funkcijos?
Svarbiausios klientų aptarnavimo gyvai savybės yra atsakymo greitis ir atsakymo kokybė. Klientas, bendraudamas ryšio kanalais, kuriais galima susisiekti gyvai, tikisi greito atsakymo ir pagalbos. Lengva prieiga prie šio komunikatoriaus taip pat labai svarbi. Tai gali padėti padaryti, pavyzdžiui, kiekviename tinklalapio poskyryje esantis mygtukas, perkeliantis pas agentą.
Kaip teikti klientų aptarnavimą gyvai?
Norėdami užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, pirmiausia suburkite gerą aptarnavimo komandą ir suteikite jai įrankių, kad ji galėtų teikti paslaugas aukštu lygiu. Klientų aptarnavimas gyvai įmanomas, be kita ko, dėl galimybės susisiekti per tiesioginius pokalbius ir tiesioginius vaizdo pokalbius. Sudarykite sąlygas klientui lengvai naudotis šiais bendravimo kanalais. Darbuotojai taip pat turėtų turėti tinkamų dalykinių žinių ir veiksmingai bendrauti su klientu.
Expert note
Klientų aptarnavimas gyvai – tai realiuoju laiku teikiama paslauga, kuri padeda įmonėms efektyviau ir greičiau atsakyti į savo klientų klausimus bei užtikrina gerą apsipirkimo patirtį.

Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijų. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraštį, šablonus ir seminarus. Taip pat yra galimybė gauti pagalbą iš jų klientų atstovų. Jie turi daugybę susisiekimo būdų ir galimybę gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
Pirmojo kontakto skambučių centro šablonai
Agentams reikia pasisveikinti, nurodyti savo vardą ir įmonės pavadinimą, kad klientas jaustųsi suprastas ir turėtų empatiškų teiginių. Jokie skambučių centro pokalbiai telefonu neturėtų trukti per ilgai. Tai yra svarbu pirmojo kontakto metu. Jei pirmą kartą nesuprantamas klientų klausimas, tai reikia informuoti klientą kiek laiko prireiks jį išspręsti.
Perkelkite duomenis iš „CallHub“ į „LiveAgent“
LiveAgent yra SVĮ pagalbos programinė įranga, palaikanti 43 kalbas ir pritaikyta joms. Tai yra geriausiai vertinama ir plačiai naudojama įvairiose didelėse įmonėse ir organizacijose, tokioms kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Jų paslaugos kainuoja $49 per mėnesį ir jie siūlo perkeliamus duomenis iš „CallHub“.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia galimybę naudoti voip telefono sistemą, skundų valdymo sistemą ir kitus efektyvius funkcionalumus. Ši programinė įranga suteikia daug galimybių bendradarbiauti su klientais ir partneriais. LiveAgent turi daug klientų atsiliepimų ir apdovanojimų už savo kokybę. Ją naudoja daug VoIP partnerių ir ją galima integruoti su kitomis programomis. Prenumeruodami naujienlaiškį, galite gauti naujausias naujienas apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas.