Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas ar agentas, priskirtas problemoms, susijusioms su programine įranga, spręsti, teikti programinės įrangos atnaujinimus ir šalinti trūkumus. Tai yra darbo erdvė ar aptarnavimas, kuris padeda įstaigos vartotojams (klientams, darbuotojams). Tai kontaktinis taškas, programinės įrangos sprendimas, kurį vartotojas naudoja problemų sprendimui ir ataskaitų apie klaidas pateikimui. Šią savoką dažniausiai įmanoma sutikti informacinėse sistemose bei informacinėse technologijose.
Frequently Asked Questions
Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Programinės įrangos aptarnavimas yra pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas arba agentas, esantis klientų aptarnavimo komandos nariu. Tai yra kontaktinis taškas tarp vartotojų ir įmonės, siūlantis techninį sprendimą sprendžiant programinės įrangos problemas.
Ar programinės įrangos aptarnavimas yra svarbus?
Ar LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą?
LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą, todėl jūs galite greitai sužinoti, kaip išspręsti problemą arba sužinoti apie programinės įrangos atnaujinimus.
Šiame tekste pateikiama informacija apie įvairias verslo sritis, kuriose galima naudoti įvairias programas ir įrankius, kad pagerintumėte savo klientų aptarnavimą, pardavimus ir augimą bei užtikrintumėte gerą klientų patirtį.Įvardijamos ir aprašomos tam tikros programų srities, kurios gali padėti atsekti lankytojų elgesį, sukurti asmens rėmimo centrą, suteikti lanksčią pagalbos sistemą ir kt. Taip pat yra pateikiama informacija apie kai kurias kompanijas, kurios siūlo įvairius įrankius ir programas, kad pagerintumėte savo verslą, pavyzdžiui, LiveAgent programinė įranga. LiveAgent padeda mažoms ir vidutinėms įmonėms pagerinti klientų aptarnavimą ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui, o jų paslauga yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių.