Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas ar agentas, priskirtas problemoms, susijusioms su programine įranga, spręsti, teikti programinės įrangos atnaujinimus ir šalinti trūkumus. Tai yra darbo erdvė ar aptarnavimas, kuris padeda įstaigos vartotojams (klientams, darbuotojams). Tai kontaktinis taškas, programinės įrangos sprendimas, kurį vartotojas naudoja problemų sprendimui ir ataskaitų apie klaidas pateikimui. Šią savoką dažniausiai įmanoma sutikti informacinėse sistemose bei informacinėse technologijose.
Frequently asked questions
Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Programinės įrangos aptarnavimas yra pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas arba agentas, esantis klientų aptarnavimo komandos nariu. Tai yra kontaktinis taškas tarp vartotojų ir įmonės, siūlantis techninį sprendimą sprendžiant programinės įrangos problemas.
Ar programinės įrangos aptarnavimas yra svarbus?
Programinės įrangos aptarnavimas yra ypatingai svarbus, nes agentai teikia atsakymus į klausimus, susijusius su programinės įrangos palaikymo problemomis, atnaujinimų teikimu ir programinės įrangos klaidų taisymu. Tai yra pagrindinis sprendimas, kuris efektyviai išnaudoja aptarnavimą.
Ar LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą?
LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą, todėl jūs galite greitai sužinoti, kaip išspręsti problemą arba sužinoti apie programinės įrangos atnaujinimus.
- Aptarnavimo Programinė Įranga (Paaiškinimas)
- Paslaugų Valdymo Programinė Įranga (Paaiškinimas)
- Kas yra aptarnavimo tarnybos skyriai? (+nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- IT aptarnavimo tarnyba (paaiškinta)
- Aptarnavimo Tarnyba (Paaiškinimas)
- Efektyvus klientų aptarnavimas (paaiškinimas)
- Pagalbos centro programinės įrangos funkcijos (+vaizdo įrašai)
- Susisiekimas su klientais [paaiškinimas]