Kas yra tikralaikis pokalbis?
Tikralaikiai pokalbiai, dar vadinami IM, yra pokalbių pranešimų sistema, kuria pranešimai realiuoju laiku siunčiami internetu. Paprastai IM yra trumposios žinutės, kuriomis keičiasi du ar daugiau žmonių.
Kaip veikia tikralaikiai pokalbiai?
Norėdami siųsti ir gauti IM, naudotojai gali atsisiųsti specialią programinę įrangą arba kalbėtis per naršyklės pokalbių įrankius. Naudotojai gali matyti kitus naudotojus internete ir bendrauti su jais realiuoju laiku naudodamiesi tokiais prietaisais kaip kompiuteriai, telefonai, iPad ir net žaidimų konsolės.
Ką galima siųsti per IM?
Šiuolaikinė tikralaikių pokalbių programinė įranga leidžia vartotojams siųsti paspaudžiamus hipersaitus, GIF, nuotraukas, priedus, dokumentus, vaizdo įrašus ir net balso įrašus. Pažangesnė programinė įranga taip pat leidžia naudotojams skambinti vienas kitam vaizdo ir balso skambučiais, o kai kurios net leidžia naudotojams dalytis vienas su kitu savo ekranais.
Kaip teikti tikralaikius pokalbius interneto svetainėje?
Jei norite savo svetainėje teikti tikralaikių pokalbių galimybę, tereikia svetainėje patalpinti pokalbių mygtuko valdiklį. Nereikia koduoti, tiesiog nukopijuokite ir įklijuokite mygtuko kodą į savo svetainę. Jei norite sužinoti, kaip tai padaryti, peržiūrėkite šį išsamų vadovą.

Kaip galima pritaikyti tikralaikius pokalbius klientų aptarnavimui?
Jei klientų aptarnavimo srityje norite naudoti tikralaikius pokalbius, apsvarstykite galimybę naudoti tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Tiesioginių pokalbių programa veikia lygiai taip pat, kaip ir tikralaikių pokalbių programa – per ją agentai gali bendrauti su klientais realiuoju laiku. Skirtumas tik tas, kad norint bendrauti su klientų aptarnavimo atstovais, klientams nereikia atsisiųsti jokios programinės įrangos. Jei klientai nori kalbėtis su klientų aptarnavimo atstovais, jiems tereikia spragtelėti tiesioginių pokalbių mygtuką / valdiklį įmonės interneto svetainėje.
Ar klientams patinka tikralaikiai pokalbiai?
Klientai itin mėgsta naudotis tikralaikiais pokalbiais. Tiesą pasakius, 79 % vartotojų teikia pirmenybę pokalbiams gyvai su klientų aptarnavimo agentais, nes jie gauna atsakymus čia ir dabar.
Ar verta investuoti į tiesioginių pokalbių programinę įrangą, skirtą tik tikralaikių žinučių siuntimui?
Dauguma tiesioginių pokalbių programinės įrangos yra didesnio programinės įrangos sprendimo, pavyzdžiui, aptarnavimo tarnybos programinės įrangos, dalis. Be tiesioginių pokalbių / IM funkcijų, aptarnavimo tarnybų programinė įranga apima ir pažangias funkcijas, pavyzdžiui, bilietų programinę įrangą, žinių bazės programinę įrangą arba skambučių centro programinę įrangą. Todėl tikrai verta investuoti į tiesioginių pokalbių programinę įrangą, nes gausite papildomų funkcijų, kurios padės teikti aukštesnio lygio klientų aptarnavimo paslaugas. Norėdami sužinoti daugiau apie aptarnavimo centro programinę įrangą ir jos naudojimo privalumus, peržiūrėkite šią nuorodą.
Ar norėtumėte sužinoti daugiau?
Peržiūrėkite mūsų išsamų tyrimą, kuriame surinkome svarbią informaciją ir palyginome „LiveAgent“ su kitais „WordPress“ sistemai skirtais pokalbių įskiepiaiss.
Frequently asked questions
Ką reiškia tikralaikis pokalbis?
Tikralaikiai pokalbiai – tai internetinių pokalbių rūšis, kai žinutės internetu perduodamos realiuoju laiku. Trumpos žinutės paprastai siunčiamos tarp dviejų naudotojų, tačiau per kai kurias susirašinėjimo paslaugas galima matyti tekstą realiuoju laiku, kai jis spausdinamas, prieš paspaudžiant „Siųsti“".
Kaip veikia tikralaikiai pokalbiai?
Tikralaikis pokalbis veikia taip, kad galite susisiekti su tam tikru asmeniu naudodamiesi žinučių programa ir žinutė bus perduota jam tiesiogiai. Žinutės perduodamos realiuoju laiku tiesioginiu ryšiu. Dažniausiai taip pat yra galimybė perduoti failus. Visa tai leidžia pokalbiui veikti efektyviai.
Kas yra tikralaikis pokalbis „LiveAgent“ sistemoje?
„LiveAgent“ tikralaikis pokalbis yra viso aptarnavimo programinės įrangos sprendimo dalis. Jis suteikia galimybę realiuoju laiku susisiekti su klientu, todėl prekės ženklas gali teikti klientų aptarnavimo paslaugas aukščiausiu techniniu lygiu. Tai atitinka klientų, kuriems dažnai reikia skubios pagalbos, poreikius.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.
Pereinate iš „Birdseed“ į „LiveAgent“?
Žinių centras „LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. ir 2020 m., kuria naudojasi pasaulinės klasės kompanijos. Programinė įranga siūlo tris abonementų planus atitinkamai pritaikytus mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. Galima išbandyti nemokamai.
LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.