Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo priemonės

Kas yra klientų aptarnavimo priemonės?

Yra daug klientų aptarnavimo sprendimų, kurie gali būti veiksmingi jūsų įmonei. Vadovai turi turėti klientų atstovų veiklos apžvalgą ir analizuoti duomenis. Būtina suprasti klientų poreikius, interesus ir juos užsirašyti. Susisiekite su klientais per socialinius tinklus, atsakykite į komentarus ir bendraukite. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – turėti tinkamus klientų aptarnavimo įrankius.

Forumai, internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai internetu, programėlės mobiliesiems, socialiniai tinklai ir daug daugiau. Klientų aptarnavimo priemonės gali būti puikus būdas suteikti klientams daugiau galimybių.

DUK

Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo priemones?

Klientų aptarnavimo priemonės yra naudojamos klientų aptarnavimo srityje. Jų dėka klientas gali bendrauti su įmonės atstovybe, pranešti apie problemą, nusiskundimą ar ko nors paklausti. Taip pat gali užmegzti ryšį su kitais klientais, jei yra toks poreikis ir įmonė tokią galimybę garantuoja.

Kokios yra populiariausios klientų aptarnavimo priemonės?

Siekiant garantuoti aukščiausią klientų aptarnavimo lygį, būtina užtikrinti tam tikras komunikacijos formas. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės ir diskusijų forumai, kuriuose klientas gali susisiekti su kitais klientais, taip pat su ekspertais ir įmonės atstovais. Kitas svarbus įrankis yra tiesioginis pokalbis internetu, leidžiantis kalbėtis realiuoju laiku ir gauti atsakymą iš karto, per akimirką. Kitas įrankis – socialiniai tinklai, kurie naudojami tiek rinkodaros, tiek pardavimo kampanijoms vykdyti, bendrauti su klientu, reklamai kurti. Intuityvios mobiliosios programėlės taip pat yra svarbus įrankis, palengvinantis klientų aptarnavimą ir klientų patirtį dirbant su įmone.

Kokias klientų aptarnavimo priemones teikia „LiveAgent“?

„LiveAgent“ teikia visą įrankių rinkinį, reikalingą klientų aptarnavimui. Jis jungiasi su socialiniais tinklais, teikia gyvus pokalbius internetu, vaizdo pokalbius, telefono skambučius, elektroninį paštą, bendravimą per „Slack“ ar galimybę susikurti forumą. „LiveAgent“ rasite visus reikalingus įrankius mūsų kasdieniame klientų aptarnavimo skyriuje visą parą.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai