Kas yra personalo agentas?
Personalo agentas yra klientų aptarnavimo koamandos narys, turintis mažiau privilegijų nei prižiūrėtojas, komandos vadovas ar vadovas, kuriems yra priskirtas Administratoriaus vaidmuo. Įprastai, personalo agentui priklauso Agento vaidmuo, kuris jam/jai suteikia galimybę spręsti ir perkelti bilietus, turėti prieigą prie konkrečių departamentų ir atlikti smulkų konfigūravimą.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo agentas?
Personalo agentas yra klientų aptarnavimo komandos narys, turintis mažiau galių, nei jo prižiūrėtojas, komandos vadovas ar vadovas. Jo užduotys pirmiausiai apima tiesioginį klientų aptarnavimą ir efektyvų problemos sprendimą.
Kokius leidimus turi aptarnavimo agentas?
Personalo agentui yra suteiktos agento teisės, pavyzdžiui prieiga prie visų jam priskirtų bilietų ar jam prieinamų bilietų grupių. Jis gali pilnai tvarkyti bilietus ir taikyti susijusią veiklą, pasiekti konkrečius departamentus ir atlikti smulkias konfigūracijas.
Ar LiveAgent galite nustatyti personalo agentą?
LiveAgent jūs galite nustatyti aptarnavimo agentams priskirtą agento vaidmenį. Jis suteikia galimybę vykdyti su agentu susijusias užduotis ir tvarkyti užklausas.