Kas yra individualūs agentų vaidmenys?
Kai į LiveAgent pridedamas naujas vartotojas, būtina apibrėžti agento vaidmenį. Vaidmuo apibūdina agento atsakomybes ir galimybes. LiveAgent galite rinktis iš numatytųjų vaidmenų.
Yra kai kurie numatytieji vartotojų tipai, tokie kaip savininkas, administratorius ir agentas.
Tačiau, kai kurie klientų aptarnavimo atstovai apdoroja specialias užklausas, todėl būtina nustatyti individualius vaidmenis. Atsiranda poreikis sukurti individualų agento vaidmenį.
LiveAgent kol kas neturi individualaus agento vaidmens funkcijos.
Frequently Asked Questions
Kas yra individualūs agento vaidmenys?
Individualūs agentų vaidmenys yra skirti agentams, vykdantiems specialias užduotis. Jos yra pritaikytos konkrečių klientų poreikiams. Standartiniai LiveAgent vaidmenys yra savininkas, administratorius ir agentas.
Kur LiveAgent rasti individualius agentų vaidmenis?
Gaila, tačiau šiuo metu LiveAgent nėra individualių agentų vaidmenų. Šioje vietoje jūs galite rinktis iš 3 standartinių vaidmenų su aiškiai pateiktais atsakomybių apibrėžimais.
Ar galima LiveAgent keisti individualius agentų vaidmenis?
Šiuo metu jūs negalite keisti individualių agentų vaidmenų, nes LiveAgent jie nėra prieinami. Jei turite tinkamus leidimus, pakeitimus galima atlikti tik trijuose standartiniuose vaidmenyse.
Eksperto pastaba
<p>Individualūs agentų vaidmenys skirti konkrečių klientų poreikiams atitikti. LiveAgent siūlo numatytuosius vaidmenis, tačiau individualių nėra.</p>

Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.