Kas yra individualūs agentų vaidmenys?
Kai į LiveAgent pridedamas naujas vartotojas, būtina apibrėžti agento vaidmenį. Vaidmuo apibūdina agento atsakomybes ir galimybes. LiveAgent galite rinktis iš numatytųjų vaidmenų.
Yra kai kurie numatytieji vartotojų tipai, tokie kaip savininkas, administratorius ir agentas.
Tačiau, kai kurie klientų aptarnavimo atstovai apdoroja specialias užklausas, todėl būtina nustatyti individualius vaidmenis. Atsiranda poreikis sukurti individualų agento vaidmenį.
LiveAgent kol kas neturi individualaus agento vaidmens funkcijos.
Frequently asked questions
Kas yra individualūs agento vaidmenys?
Individualūs agentų vaidmenys yra skirti agentams, vykdantiems specialias užduotis. Jos yra pritaikytos konkrečių klientų poreikiams. Standartiniai LiveAgent vaidmenys yra savininkas, administratorius ir agentas.
Kur LiveAgent rasti individualius agentų vaidmenis?
Gaila, tačiau šiuo metu LiveAgent nėra individualių agentų vaidmenų. Šioje vietoje jūs galite rinktis iš 3 standartinių vaidmenų su aiškiai pateiktais atsakomybių apibrėžimais.
Ar galima LiveAgent keisti individualius agentų vaidmenis?
Šiuo metu jūs negalite keisti individualių agentų vaidmenų, nes LiveAgent jie nėra prieinami. Jei turite tinkamus leidimus, pakeitimus galima atlikti tik trijuose standartiniuose vaidmenyse.
Expert note
Individualūs agentų vaidmenys skirti konkrečių klientų poreikiams atitikti. LiveAgent siūlo numatytuosius vaidmenis, tačiau individualių nėra.

LiveAgent yra galinga programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri integruota su daugiau nei 175 funkcijų ir siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandomąjį laikotarpį. Platforma siūlo 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis, pagerintą klientų patirtį ir nemokamą naudojimą su kredito kortele. Be to, teikiami kontakto numeriai ir socialiniai kanalai, o taisyklės ir sąlygos bei privatumo politika pateikiami svetainėje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugybę funkcijų ir padeda įvairių verslo sričių įmonėms. Platforma siūlo būdus pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį, ir siūlo nemokamą bandymą 7 arba 30 dienų. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvą „LivePerson“ klientų aptarnavimo programinei įrangai ir partnerių programą.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.