Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agento sąsaja

Kas yra agento sąsaja?

Agento sąsaja suteikia agentams galimybę pilnai kontroliuoti visą veiklą, susijusią su jo darbu, naudojant pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja turi skirtingas skiltis, tokias kaip prietaisų skydelis ir informacijos apie bilietus skydelis, kurie leidžia agentams atlikti daugybę veiksmų.

Ką galima padaryti agento sąsajoje?

Agentai gali atlikti daugybę veiksmų, tokių kaip:

  • Perkelti atsakomybę už bilietą kitam asmeniui
  • Pridėti pastabas
  • Redaguoti klientų informaciją
  • Prenumeruoti ir atšaukti prenumeratą klientams iš adresatų sąrašų
  • Pateikti grąžinamąsias išmokas
  • Naudokite tiek vidinius, tiek išorinius tiesioginius pokalbius, vaizdo skambučius ir telefono skambučius
  • Kurti išsamias ataskaitas
  • Kurkite žinių bazes ir klientų portalus

Norėdami gauti išsamią apžvalgą apie tai, ką galite padaryti agento sąsajoje, peržiūrėkite šią nuorodą.

Kokias ataskaitas galima sukurti agento sąsajoje?

Ataskaitų informacijos suvestinė agento sąsajoje pateikia įžvalgų apie individualų ir visos komandos (skyriaus) našumą sprendžiant bilietus, vidutinį atsako laiką, bilietų peradresavimą, išspręstus bilietus pirmojo kontakto metu ir dar daugiau.

Agento sąsaja
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento vartotojo sąsaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento vartotojo sąsaja suteikia agentams galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja apima, be kita ko, prietaisų skydelį, bilietų skydelį, kurio dėka agentas gali peradresuoti bilietus, redaguoti klientų informaciją, koordinuoti adresatų sąrašą, atsakyti į telefono skambučius ir pokalbius internetu, kurti išsamias ataskaitas ir žinių bazes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ prietaisų skydelyje rasite viską, ko reikia dabartiniam darbui. Čia galite stebėti agentų darbą realiuoju laiku, pamatyti jam priskirtų neatsakytų bilietų kiekį, o taip savo kolegų bilietus.” } } ] }

DUK

Kas yra agento vartotojo sąsaja?

Agento vartotojo sąsaja suteikia agentams galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja apima, be kita ko, prietaisų skydelį, bilietų skydelį, kurio dėka agentas gali peradresuoti bilietus, redaguoti klientų informaciją, koordinuoti adresatų sąrašą, atsakyti į telefono skambučius ir pokalbius internetu, kurti išsamias ataskaitas ir žinių bazes.

Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis?

„LiveAgent“ prietaisų skydelyje rasite viską, ko reikia dabartiniam darbui. Čia galite stebėti agentų darbą realiuoju laiku, pamatyti jam priskirtų neatsakytų bilietų kiekį, o taip savo kolegų bilietus.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai