Kas yra agento sąsaja?
Agento sąsaja suteikia agentams galimybę pilnai kontroliuoti visą veiklą, susijusią su jo darbu, naudojant pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja turi skirtingas skiltis, tokias kaip prietaisų skydelis ir informacijos apie bilietus skydelis, kurie leidžia agentams atlikti daugybę veiksmų.
Ką galima padaryti agento sąsajoje?
Agentai gali atlikti daugybę veiksmų, tokių kaip:
- Perkelti atsakomybę už bilietą kitam asmeniui
- Pridėti pastabas
- Redaguoti klientų informaciją
- Prenumeruoti ir atšaukti prenumeratą klientams iš adresatų sąrašų
- Pateikti grąžinamąsias išmokas
- Naudokite tiek vidinius, tiek išorinius tiesioginius pokalbius, vaizdo skambučius ir telefono skambučius
- Kurti išsamias ataskaitas
- Kurkite žinių bazes ir klientų portalus
Norėdami gauti išsamią apžvalgą apie tai, ką galite padaryti agento sąsajoje, peržiūrėkite šią nuorodą.
Kokias ataskaitas galima sukurti agento sąsajoje?
Ataskaitų informacijos suvestinė agento sąsajoje pateikia įžvalgų apie individualų ir visos komandos (skyriaus) našumą sprendžiant bilietus, vidutinį atsako laiką, bilietų peradresavimą, išspręstus bilietus pirmojo kontakto metu ir dar daugiau.

DUK
Kas yra agento vartotojo sąsaja?
Agento vartotojo sąsaja suteikia agentams galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja apima, be kita ko, prietaisų skydelį, bilietų skydelį, kurio dėka agentas gali peradresuoti bilietus, redaguoti klientų informaciją, koordinuoti adresatų sąrašą, atsakyti į telefono skambučius ir pokalbius internetu, kurti išsamias ataskaitas ir žinių bazes.
Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis?
„LiveAgent“ prietaisų skydelyje rasite viską, ko reikia dabartiniam darbui. Čia galite stebėti agentų darbą realiuoju laiku, pamatyti jam priskirtų neatsakytų bilietų kiekį, o taip savo kolegų bilietus.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugiau nei 175 funkcijomis, nuspėjančiu rinkikliu ir paruoštais pranešimais. Jie taip pat teikia el. laiško bilietus ir skundų valdymo programinę įrangą. LiveAgent turi nemokamą 7 arba 30 dienų bandomąjį laikotarpį, 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis, pagerintą klientų patirtį ir nemokamą naudojimą su kredito kortele. Jie taip pat teikia mokymosi, rašymo testų ir internetinių seminarų pasirinkimą, partnerių programą ir paramą klientams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 175 funkcijų, kuri padeda pagerinti klientų patirtis ir sumažinti sąnaudas. Programa turi nuspėjantį rinkiklį ir paruoštus pranešimus. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Galima išbandyti nemokamai 14 dienų. Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Naudojantis LiveAgent galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti agentai. Agentai turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o administratoriai gali nustatyti prieigą prie konkrečių skyrių.
LiveAgent yra tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, kurio diegimas gali padidinti konversijų rodiklį net iki 325%. Ši programa padeda pagerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Tai ekonomiškas sprendimas, turintis daugiau nei 175 funkcijų, o integracija su skirtingais kanalais ir neribotais agentais suteikia didesnę naudą vartotojams. LiveAgent yra geriausia alternatyva LivePerson programai ir suteikia gerą atsakomybę ir klientų pasitenkinimą. Galite išbandyti šią programą nemokamai 14 dienų.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.