Kas yra agento vaidmuo?
Kai į „LiveAgent“ įtraukiamas naujas agentas, būtina apibrėžti jo vaidmenį. Agento vaidmuo nustato agento galimybes ir pareigas pagalbos tarnyboje. Yra galimybė pasirinkti vieną iš dviejų vaidmenų. Turėdamas administratoriaus vaidmenį agentas gali valdyti ir kontroliuoti sistemos nustatymus. Atlikdamas agento vaidmenį, gali atsakyti į bilietus ir išspręsti kliento problemas, tačiau negali prižiūrėti sistemos. Agento vaidmuo tampa aiškesnis jį apibrėžus.

DUK
Kas yra agento vaidmuo?
Agentas yra asmuo, priklausantis klientų aptarnavimo komandai. Jis rūpinasi klientais ir teikia jiems aptarnavimo paslaugas. Agento užduotys apima pagalbą klientui sprendžiant jo problemą: atsakant į telefono skambučius ir žinutes arba kalbantis internetu. Agentai, veikiantys kaip administratoriai, turi prieigą prie ataskaitų ir gali valdyti kitus naudotojus. Agentai „LiveAgent“ programoje taip pat gali veikti kaip savininkai ir turėti prieigą prie verslo informacijos ir sąskaitų faktūrų.
Kokios kompetencijos reikalingos agentui?
Agentas yra pats svarbiausias įmonės klientų aptarnavime. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia pagalbą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, jis gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą. Agentas turėtų puikiai išmanyti su įmone susijusius klausimus, kurie gali sudominti klientą (produktų, paslaugų, pardavimo, rinkodaros ir kt. sritis).
Kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“?
Norėdami priskirti vaidmenį agentams „LiveAgent“: 1. Eikite į skirtuką Konfigūracija ir pasirinkite parinktį Agentai. 2. Tada spustelėkite Sukurti agentą. Čia taip pat turite jį pavadinti, nurodyti el. pašto adresą ir lytį. 3. Pasirenkate vaidmenį: agentas, administratorius ar savininkas.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su VoIP funkcija, savitarnos programine įranga ir daugiau. Quality Unit, LLC yra autorių teisių savininkas. Galite prisijungti prie demonstracijos ir gauti naujus atnaujinimus ir nuolaidas. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie funkcijas ir kainodarą. LiveAgent turi daug integracijų ir alternatyvų, o bendradarbiaukime su klientais, partneriais ir VoIP paslaugų tiekėjais. Sales kontaktų numeriai nurodyti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.