Kas yra agento vaidmuo?
Kai į „LiveAgent“ įtraukiamas naujas agentas, būtina apibrėžti jo vaidmenį. Agento vaidmuo nustato agento galimybes ir pareigas pagalbos tarnyboje. Yra galimybė pasirinkti vieną iš dviejų vaidmenų. Turėdamas administratoriaus vaidmenį agentas gali valdyti ir kontroliuoti sistemos nustatymus. Atlikdamas agento vaidmenį, gali atsakyti į bilietus ir išspręsti kliento problemas, tačiau negali prižiūrėti sistemos. Agento vaidmuo tampa aiškesnis jį apibrėžus.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento vaidmuo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentas yra asmuo, priklausantis klientų aptarnavimo komandai. Jis rūpinasi klientais ir teikia jiems aptarnavimo paslaugas. Agento užduotys apima pagalbą klientui sprendžiant jo problemą: atsakant į telefono skambučius ir žinutes arba kalbantis internetu. Agentai, veikiantys kaip administratoriai, turi prieigą prie ataskaitų ir gali valdyti kitus naudotojus. Agentai „LiveAgent“ programoje taip pat gali veikti kaip savininkai ir turėti prieigą prie verslo informacijos ir sąskaitų faktūrų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios kompetencijos reikalingos agentui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentas yra pats svarbiausias įmonės klientų aptarnavime. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia pagalbą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, jis gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą. Agentas turėtų puikiai išmanyti su įmone susijusius klausimus, kurie gali sudominti klientą (produktų, paslaugų, pardavimo, rinkodaros ir kt. sritis).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami priskirti vaidmenį agentams „LiveAgent“: 1. Eikite į skirtuką Konfigūracija ir pasirinkite parinktį Agentai. 2. Tada spustelėkite Sukurti agentą. Čia taip pat turite jį pavadinti, nurodyti el. pašto adresą ir lytį. 3. Pasirenkate vaidmenį: agentas, administratorius ar savininkas.” } }] }DUK
Kas yra agento vaidmuo?
Agentas yra asmuo, priklausantis klientų aptarnavimo komandai. Jis rūpinasi klientais ir teikia jiems aptarnavimo paslaugas. Agento užduotys apima pagalbą klientui sprendžiant jo problemą: atsakant į telefono skambučius ir žinutes arba kalbantis internetu. Agentai, veikiantys kaip administratoriai, turi prieigą prie ataskaitų ir gali valdyti kitus naudotojus. Agentai „LiveAgent“ programoje taip pat gali veikti kaip savininkai ir turėti prieigą prie verslo informacijos ir sąskaitų faktūrų.
Kokios kompetencijos reikalingos agentui?
Agentas yra pats svarbiausias įmonės klientų aptarnavime. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia pagalbą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, jis gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą. Agentas turėtų puikiai išmanyti su įmone susijusius klausimus, kurie gali sudominti klientą (produktų, paslaugų, pardavimo, rinkodaros ir kt. sritis).
Kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“?
Norėdami priskirti vaidmenį agentams „LiveAgent“: 1. Eikite į skirtuką Konfigūracija ir pasirinkite parinktį Agentai. 2. Tada spustelėkite Sukurti agentą. Čia taip pat turite jį pavadinti, nurodyti el. pašto adresą ir lytį. 3. Pasirenkate vaidmenį: agentas, administratorius ar savininkas.