Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agento vaidmuo

Kas yra agento vaidmuo?

Kai į „LiveAgent“ įtraukiamas naujas agentas, būtina apibrėžti jo vaidmenį. Agento vaidmuo nustato agento galimybes ir pareigas pagalbos tarnyboje. Yra galimybė pasirinkti vieną iš dviejų vaidmenų. Turėdamas administratoriaus vaidmenį agentas gali valdyti ir kontroliuoti sistemos nustatymus. Atlikdamas agento vaidmenį, gali atsakyti į bilietus ir išspręsti kliento problemas, tačiau negali prižiūrėti sistemos. Agento vaidmuo tampa aiškesnis jį apibrėžus.

agento_vaidmuo
Agento vaidmuo programoje „LiveAgent“
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento vaidmuo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentas yra asmuo, priklausantis klientų aptarnavimo komandai. Jis rūpinasi klientais ir teikia jiems aptarnavimo paslaugas. Agento užduotys apima pagalbą klientui sprendžiant jo problemą: atsakant į telefono skambučius ir žinutes arba kalbantis internetu. Agentai, veikiantys kaip administratoriai, turi prieigą prie ataskaitų ir gali valdyti kitus naudotojus. Agentai „LiveAgent“ programoje taip pat gali veikti kaip savininkai ir turėti prieigą prie verslo informacijos ir sąskaitų faktūrų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios kompetencijos reikalingos agentui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentas yra pats svarbiausias įmonės klientų aptarnavime. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia pagalbą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, jis gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą. Agentas turėtų puikiai išmanyti su įmone susijusius klausimus, kurie gali sudominti klientą (produktų, paslaugų, pardavimo, rinkodaros ir kt. sritis).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami priskirti vaidmenį agentams „LiveAgent“: 1. Eikite į skirtuką Konfigūracija ir pasirinkite parinktį Agentai. 2. Tada spustelėkite Sukurti agentą. Čia taip pat turite jį pavadinti, nurodyti el. pašto adresą ir lytį. 3. Pasirenkate vaidmenį: agentas, administratorius ar savininkas.” } }] }

DUK

Kas yra agento vaidmuo?

Agentas yra asmuo, priklausantis klientų aptarnavimo komandai. Jis rūpinasi klientais ir teikia jiems aptarnavimo paslaugas. Agento užduotys apima pagalbą klientui sprendžiant jo problemą: atsakant į telefono skambučius ir žinutes arba kalbantis internetu. Agentai, veikiantys kaip administratoriai, turi prieigą prie ataskaitų ir gali valdyti kitus naudotojus. Agentai „LiveAgent“ programoje taip pat gali veikti kaip savininkai ir turėti prieigą prie verslo informacijos ir sąskaitų faktūrų.

Kokios kompetencijos reikalingos agentui?

Agentas yra pats svarbiausias įmonės klientų aptarnavime. Jis turi įgūdžių, reikalingų geriausiam klientų aptarnavimui. Agentas teikia pagalbą ir sprendžia problemas, o jei veikia kaip administratorius, jis gali prižiūrėti ir konfigūruoti sistemą. Agentas turėtų puikiai išmanyti su įmone susijusius klausimus, kurie gali sudominti klientą (produktų, paslaugų, pardavimo, rinkodaros ir kt. sritis).

Kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“?

Norėdami priskirti vaidmenį agentams „LiveAgent“: 1. Eikite į skirtuką Konfigūracija ir pasirinkite parinktį Agentai. 2. Tada spustelėkite Sukurti agentą. Čia taip pat turite jį pavadinti, nurodyti el. pašto adresą ir lytį. 3. Pasirenkate vaidmenį: agentas, administratorius ar savininkas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai