Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaip pabaigti pokalbį

Bendraujant su pirkėjais, klientais ar potencialiais klientais, rasti tinkamą būdą nutraukti pokalbį yra taip pat svarbu, kaip jį tinkamai pradėti. Tiesą sakant, užbaigus pokalbį profesionaliai, mandagiai ir pagarbiai, net ir tai, kas galėjo prasidėti kaip nemalonus pokalbis, iš tikrųjų gali tapti teigiama klientų aptarnavimo patirtimi ir palikti klientui gerą įspūdį.

Pagrindiniai patarimai, kaip baigti pokalbius su klientais

  • Naudokite vieną ar kelias dažniausiai pasitaikančias pokalbio užbaigimo frazes, susijusias su sąveikos tema (padėkokite klientui, pakartokite atsiprašymą, informuokite apie tolesnius veiksmus ir pan.).
  • Pasirinkite tinkamą žodyną, toną ir stilių, kuris geriausiai tinka jūsų auditorijai.
  • Pasirinkite savo baigiamuosius žodžius, kad jie atitiktų skirtingus aptarnavimo kanalus. Pokalbiai telefonu ir el. paštu paprastai reikalauja oficialaus tono, o tiesioginiai pokalbiai internetu ir bendravimas socialiniuose tinkluose paprastai yra kasdieniškas.
  • Kiekvienos sąveikos pabaigoje nenaudokite tos pačios baigiamosios frazės, nes ji gali pasirodyti pernelyg bendro pobūdžio ir robotiška. Kiek įmanoma suasmeninkite savo kalbą.
  • Pabandykite paklausti kliento, ar galite dar kuo nors padėti, arba paskatinkite juos ateityje vėl susisiekti.
  • Įsitikinkite, kad baigiamieji žodžiai yra mandagūs, draugiški ir palieka bendrą teigiamą įspūdį.
Kaip pabaigti pokalbį
Naudokite mūsų šablonus, kad profesionaliai ir mandagiai užbaigtumėte pokalbius su klientais nepriklausomai nuo naudojamo pokalbių kanalo

Kaip baigti pokalbį – klientų aptarnavimo scenarijai

Remiantis „American Express“ apklausa, 68% vartotojų mano, kad malonus klientų aptarnavimo atstovas yra raktas į teigiamą aptarnavimo patirtį. Žemiau pateikiami keli išbandyti ir tikri pavyzdžiai, kaip galite profesionaliai užbaigti pokalbius su klientais įvairiais aptarnavimo kanalais, kad užtikrintumėte, jog klientai visada mėgautųsi malonia patirtimi, kai bendrauja su jumis.

Kaip pabaigti pokalbį telefonu: pokalbio užbaigimo frazės

Kaip pabaigti el. laišką: el. laiško užbaigimo frazės

Kaip pabaigti tiesioginį pokalbį internete

Kaip pabaigti pokalbį socialiniame tinkle

Dažnai užduodami klausimai

Kaip turėčiau pabaigti pokalbį?

Norėdami baigti pokalbį, paklauskite kliento, ar galite dar kuo nors padėti, arba paskatinkite juos vėl ateityje susisiekti.

Kaip nutraukti nemalonų pokalbį?

Galite išvengti nemalonaus pokalbio iškeldami kitą klausimą arba pakeisdami temą. Jei nenorite aptarti situacijos, galite tiesiog pareikšti, kad jums nepatinka apie tai kalbėti. Jei manote, kad turite baigti pokalbį, galite pasakyti, kad turite eiti.

Kaip baigti pokalbį nepasirodant nemandagiam?

Nenutraukite skambučio tiesiog nieko nesakę. Būtinai padėkokite skambinančiajam už sugaištą laiką ir praneškite, kad išsiųsite jam el. laišką, jei dar kažkuo galėsite padėti.

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip turėčiau pabaigti pokalbį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami baigti pokalbį, paklauskite kliento, ar galite dar kuo nors padėti, arba paskatinkite juos vėl susisiekti ateityje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip nutraukti nemalonų pokalbį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite išvengti nemalonaus pokalbio pakeisdami temą. Jei nenorite kažko aptarinėti, galite tiesiog pareikšti, kad jums nemalonu apie tai kalbėti. Jei jaučiate, kad turite baigti pokalbį, galite pasakyti, kad nebeturite laiko.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip užbaigti pokalbį nepasirodant nemandagiam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nenutraukite skambučio tiesiog nieko nesakę. Būtinai padėkokite skambinančiajam už sugaištą laiką ir praneškite, kad išsiųsite jam el. laišką, jei dar kažkuo galėsite padėti.. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai