Kas yra pagalbos centras?
Pagalbos centras (dar vadinamas žinių baze / klientų portalu) – tai įmonės sukurta svetainė, skirta padėti klientams spręsti iškilusias problemas.
Kai klientas susiduria su problema, susijusia su produktu ar paslauga, jis apsilanko pagalbos centre, kuriame yra dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) skydelis. Dauguma problemų, su kuriomis susiduria klientai, yra išspręstos ir pateikiamas atsakymas, kaip išspręsti tam tikrą problemą. Akivaizdu, kad kai kurie klientai gali susidurti su įvairiomis problemomis, į kurias atsakymų pagalbos centre neranda. Tokiu atveju jie skambina į klientų aptarnavimo skyrių. Pagalbos centre taip pat yra skydeliai, kuriuose pateikiama kontaktinė informacija, straipsniai apie iškilusias problemas ir atsiliepimų formos.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ klientų portalą.
Frequently asked questions
Koks yra pagalbos centro apibrėžimas?
Pagalbos centras paprastai yra svetainė, kurioje klientai gali rasti atsakymus į savo klausimus. Priklausomai nuo įmonės, ją gali sudaryti žinių bazė, pranešimo apie problemą forma, tiesioginis pagalbos pokalbis, naudotojo vadovai ir straipsniai.
Koks yra pagalbos centro vaidmuo?
Pagalbos centro užduotis – teikti atsakymus klientams, kuriems reikia pagalbos. Tai gali būti problemos, susijusios su produktu ar paslauga, išsamių naudojimo instrukcijų ieškojimas, klientai gali norėti pranešti apie klaidą ar pateikti skundą dėl teikiamų paslaugų, taip pat sužinoti daugiau apie atskirus produktus.
Ar „LiveAgent“ siūlo pagalbos centrą?
„LiveAgent“ teikia pagalbos centrą. Jis yra integruotas į „LiveAgent“ ir juo gana paprasta naudotis. Kuriant paskyrą pateikiamas instrukcijų vadovas, kuris padės jums susipažinti su pagalbos centro veikla. Spustelėję žinių bazę galite lengvai pradėti kurti. Turite galimybę pridėti kategorijas, straipsnius, DUK arba forumą.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas, jo savybės ir įgūdžiai. Pristatomos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai. Pateikiamos rekomendacijos, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, pabrėžiant svarbą suprasti klientų poreikius. Taip pat pristatoma įmonė LiveAgent, kurios programa pagalbos teikimo srityje gali padėti gerinti klientų aptarnavimą.
„Ceneo“ pagalbos centro kontaktai
Tekste aptariama „LiveAgent“ įrangos ir programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, telefono sistemoms, savitarnai, skundų valdymui ir el. pašto valdymui, populiarumas bei jos kontaktai. Taip pat pateikiama informacija apie tai, kad vartotojas gali užsiregistruoti paslaugai ir laukti prisijungimo informacijos elektroniniu paštu. Tekste taip pat minimos įmonės teisės ir sąlygos.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias sprendimų paslaugas, analizės ir integracijos funkcijas, mokymosi išteklius ir šablonus. Naudotojai gali gauti šviežiausią informaciją per naujienlaiškį ir prisijungti prie socialinių kanalų. Taip pat randama informacija apie bilietų išskyrimą ir nukreipimą. Tekstas gali būti naudingas žmonėms, ieškantiems klientų aptarnavimo programinės įrangos.