Kas yra nemokamas interneto pokalbis?
Nemokamas interneto pokalbis yra sistema, skirta dviejų ar daugiau žmonių bendravimui realiuoju laiku internetu. Nemokamam interneto pokalbiui nereikia specialios pokalbių programinės įrangos – vartotojai naudoja tik žiniatinklio sąsajas, todėl tam reikia tik žiniatinklio naršyklės. Žinoma, tai yra visiškai nemokama kiekvienam vartotojui. Ši funkcija leidžia vartotojams tuo pačiu metu keistis tekstiniais arba balso pranešimais su kitais vartotojais. Tai greitas, paprastas ir lengvas bendravimo būdas.
Frequently asked questions
Kas yra nemokamas interneto pokalbis?
Nemokamas interneto pokalbis yra komunikacijos kanalas, leidžiantis susisiekti dviems ar daugiau žmonių. Tam nereikia specializuotos pokalbių programinės įrangos. Sąsajos pasiekiamos žiniatinklio naršyklėje. Kaip rodo pavadinimas, pokalbiai yra visiškai nemokami bet kuriam vartotojui.
Ar kiekvienam verslui reikia nemokamų internetinių pokalbių?
Tai nėra privaloma, bet jei norite, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų aukščiausio lygio ir siekiate konkuruoti, turėtumėte jį įdiegti savo įmonėje. Tai leidžia klientui gauti atsakymą į klausimą realiu laiku, todėl pasitenkinimas aptarnavimu yra didesnis nei susisiekiant kitu kanalu. Tokiu būdu užmezgami santykiai su klientais, o tai virsta pardavimais.
Ar „LiveAgent“ teikia nemokamus interneto pokalbius?
Žinoma, „LiveAgent“ siūlo nemokamą internetinį pokalbį. Tai vienas pagrindinių komunikacijos kanalų, kurį labiausiai mėgsta klientai. Nemokama tiesioginių pokalbių programa, kurią siūlo „LiveAgent“, yra greičiausias valdiklis rinkoje, kurį galima pritaikyti pagal savo poreikius ir bendravimo kalbą.
Expert note
Nemokamas internetinis pokalbis yra lengvas ir efektyvus būdas vartotojams bendrauti realiu laiku internetu be didelių techninių reikalavimų. Jis yra populiari priemonė klientų aptarnavimui ir pardavimams.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Tekste aptariama „LiveAgent“ programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir kitas funkcijas. Taip pat pateikiami kontaktai ir mokymosi resursai bei galimybė užsiregistruoti demonstracijai. Taigi, tekstas skirtas žmonėms, ieškantiems informacijos apie klientų aptarnavimo įrankius.