Kas yra masinis importas?
Masininio importo įrankis greitai ir lengvai į sistemą prideda didelį skaičių vartotojų. Naudokite jį pridedant naujus vartotojus ar atnaujinant jau esamus vartotojus ir organizacijas. Paruoškite kableliu atskirtas vertes – CVS failą, kuriame būtų visa reikalinga vartotojų ar organizacijų informacija.
Frequently asked questions
Ką reiškia masinis importas?
Masinis importas yra greitas būdas importuoti didelius kiekius duomenų. Jis dažniausiai naudojamas dideliam informacijos kiekiui, kurio perdavimui yra naudojami sudėtingesni metodai.
Kokia yra masinio importo svarba?
Masinis importas suteikia galimybę vienu metu pridėti keletą vartotojų. Taip išvengsite būtinybės juos pridėti po vieną. Be pagrindinės kliento informacijos (telefonas, paštas), jūs galite importuoti ir išsamesnę informaciją.
Kaip LiveAgent atlikti masini importą?
Norėdami atlikti masinį importą į LiveAgent, jūs turite paruošti CSV bylą, kurioje reikšmės būtų atskirtos kableliais. Tai turi apimti visą reikalingą vartotojo ar organizacijos informaciją. Šis įrankis palengvina didelio kiekio vartotojų pridėjimo į sistemą procesą.
Expert note
Masinis importavimas suteikia galimybę greitai ir lengvai pridėti didelį skaičių vartotojų į sistemą, naudojant CSV bylą.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.