Kas yra įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dar vadinami Laiko Taisyklėmis. Laiko taisyklės suaktyvinamos ne pagal sąlygą, tačiau pagal įvykio laiką.
Sužinoti daugiau apie Laiko Taisykles.
Frequently asked questions
Ką reiškia terminas įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką reiškia laiko taisyklę. Jie yra suaktyvinami atsižvelgiant į sistemoje įvykusį konkretų laiko įvykį. Jie fone veikia intetrvalais (dažniausiai kas minutę) ir tikrina, ar atitinka sąlygos. Jei rezultatai yra teigiami, taisyklė yra vykdoma.
Kam naudojami įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Ar su LiveAgent galite naudoti įvykius pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Eksperto pastaba
<p>Įvykiai pagal laiką - tai laiko taisyklės, aktyvuojamos pagal tam tikrą įvykio laiką. Jos yra naudingos daug bilietų gaunančioms įmonėms, kad pagerintų agentų darbo efektyvumą ir sutrumpintų atsakymo laiką.</p>

GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, kuri teikia įvairias funkcijas, tarp jų - įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent siūlo nemokamas demonstracijas ir mokymosi galimybes bei turi partnerių programą. Galima prenumeruoti naujienlaiškį ir gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas. Laukimo laikas LiveAgent turi šiltų skambučių funkciją, leidžiančią agentams sujungti klientus su skirtingais departamentais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
Šiame straipsnyje pristatomos įvairios klientų aptarnavimo šablonų kategorijos, įskaitant pagalbos tarnybos atsakymus, rinkodaros kalbas, skambučių centro scenarijus, žinių bazės atsakymus, pardavimų atsakymus ir socialinių tinklų atsakymus. Taip pat siūlomi LiveAgent iš anksto paruošti atsakymai, kurie padeda automatiškai atsakyti į kartojančias užklausas ir sutaupyti laiko.