Laiko stebėjimas leidžia stebėti laiką, kurį sugaišta kiekvienas agentas, aptarnaudamas klientus ir geriau suprasti bendrą pagalbos centro našumą. Įjungus šią funkciją, kiekvienam bilietui skiriamas laikas skaičiuojamas automatiškai. Be to, galite paprašyti pačių agentų pateikti laiko ataskaitą, o prireikus pateikti jiems pastabą.
Laikas stebimas tik tuo atveju, jei agentas aktyviai dalyvauja bilieto sprendime (laiko stebėjimas sustoja po 30 sekundžių neveiklumo).
Laiko ataskaita
„LiveAgent“ leidžia pranešti apie laiką, praleistą atsakyti į visus bilietus per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal agentą, bilietą, klientą, įmonę, ataskaitos datą, sąskaitos faktūros datą, tipą (rankinis, automatinis). Laiko ataskaitą galima eksportuoti į CSV failą.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Apie tai, kaip įmonės gali pasinaudoti skaitmeninio marketingo priemonėmis, kad pritrauktų daugiau klientų ir padidintų pardavimus. Svarbu turėti aiškų tikslą ir naudoti tinkamas strategijas. Taip pat reikia nuolat stebėti rezultatus ir prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių ir tendencijų.
Klientų valdymo programinė įranga svarbi efektyviam darbui su klientais. LiveAgent siūlo įvairias funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą ir internetinių pokalbių programinę įrangą. Skyriai leidžia organizuoti klientų aptarnavimą pagal sritį ar produktą, o ataskaitos padeda stebėti agentų veiklą.
The text discusses the LiveAgent platform and its benefits for business, including the use of online chats and email for successful sales. It also offers templates for sales emails. The UpCity help service is recommended for finding reliable service providers. The text also mentions the process of setting up a LiveAgent account and using cookies on their website for internet chats. Contact options include a contact form and online chat.