Laiko ataskaita

Laiko stebėjimas leidžia stebėti laiką, kurį sugaišta kiekvienas agentas, aptarnaudamas klientus ir geriau suprasti bendrą pagalbos centro našumą. Įjungus šią funkciją, kiekvienam bilietui skiriamas laikas skaičiuojamas automatiškai. Be to, galite paprašyti pačių agentų pateikti laiko ataskaitą, o prireikus pateikti jiems pastabą.

Laikas stebimas tik tuo atveju, jei agentas aktyviai dalyvauja bilieto sprendime (laiko stebėjimas sustoja po 30 sekundžių neveiklumo).

Laiko ataskaita

„LiveAgent“ leidžia pranešti apie laiką, praleistą atsakyti į visus bilietus per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal agentą, bilietą, klientą, įmonę, ataskaitos datą, sąskaitos faktūros datą, tipą (rankinis, automatinis). Laiko ataskaitą galima eksportuoti į CSV failą.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Žinių bazės ištekliai

Sužinoti daugiau

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai