Kas yra efektyvus klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimo programinė įranga, taip pat žinoma kaip aptarnavimo centro programinė įranga arba pagalbos tarnybos programinė įranga, yra programa, kuri įmonėms padeda teikti klientų aptarnavimą. Ją sudaro daugybė dalių ir viena iš jų vadinama bilietų sistema. Klientai gali kreiptis pagalbos į agentus, išsiųsti jiems el. laišką arba kalbėtis su jais tiesioginiame pokalbyje ir viskas bus išsaugota bilietuose. Tai taupo laiką ir padidina klientų aptarnavimo personalo organizuotumą.
Yra daug būdų ir principų, kaip teikti kokybišką klientų aptarnavimą. Tai gali būti klientų poreikių supratimas, jų viršijimas arba kokybiškos pagalbos centro programinės įrangos, tokios kaip „LiveAgent“, naudojimas.
Frequently Asked Questions
Koks yra efektyvaus klientų aptarnavimo apibrėžimas?
Puikus klientų aptarnavimas viršija pagrindinius klientų poreikius. Tai reiškia, kad įmonė daro viską, ką gali, kad klientas būtų tikrai patenkintas jų siūlomais produktais ir paslaugomis. Paslauga reiškia, kad rinkdamasis tarp panašius produktus siūlančių įmonių, klientas pasirinks tą, kurios požiūris į klientą yra geresnis.
Kaip pasiūlyti efektyvų klientų aptarnavimą?
Norėdami pasiūlyti efektyvų klientų aptarnavimą, pirmiausia turite puikiai išmanyti savo produktą ir paslaugas. Kitas svarbus klausimas yra apmokytas aptarnaujantis personalas, kuris yra orientuotas į pagalbą klientams, turi reikiamą empatijos dozę ir kietuosius bei minkštuosius įgūdžius. Kitas svarbus dalykas – įsiklausymas į klientą ir jo problemas. Tokiu būdu darbuotojai gali pasiūlyti klientui reikalingą pagalbą, taip pat gali pagerinti savo veiklos lygį.
Kokios klaidos dažniausiai daro neigiamą įtaką efektyviam klientų aptarnavimui?
Dažniausios klaidos, galinčios neigiamai paveikti efektyvų klientų aptarnavimą, visų pirma yra tinkamo agento apmokymo trūkumas ir netinkamas požiūris į klientus. Tai gali pasireikšti greitų pranešimų į paprastus klausimus vėlavimu, žemu agento bendravimo lygiu, dėl kurio klientai gali būti suklaidinti. Kitos klaidos yra savo klientų neišklausymas, todėl klientų atsiliepimai nėra naudojami verslo plėtrai ir aptarnavimo gerinimui. Kita klaida taip pat gali būti archyvo apie klientus ir pokalbių su jais trūkumas.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.