Kas yra efektyvus klientų aptarnavimas?
Klientų aptarnavimo programinė įranga, taip pat žinoma kaip aptarnavimo centro programinė įranga arba pagalbos tarnybos programinė įranga, yra programa, kuri įmonėms padeda teikti klientų aptarnavimą. Ją sudaro daugybė dalių ir viena iš jų vadinama bilietų sistema. Klientai gali kreiptis pagalbos į agentus, išsiųsti jiems el. laišką arba kalbėtis su jais tiesioginiame pokalbyje ir viskas bus išsaugota bilietuose. Tai taupo laiką ir padidina klientų aptarnavimo personalo organizuotumą.
Yra daug būdų ir principų, kaip teikti kokybišką klientų aptarnavimą. Tai gali būti klientų poreikių supratimas, jų viršijimas arba kokybiškos pagalbos centro programinės įrangos, tokios kaip „LiveAgent“, naudojimas.
Frequently Asked Questions
Koks yra efektyvaus klientų aptarnavimo apibrėžimas?
Puikus klientų aptarnavimas viršija pagrindinius klientų poreikius. Tai reiškia, kad įmonė daro viską, ką gali, kad klientas būtų tikrai patenkintas jų siūlomais produktais ir paslaugomis. Paslauga reiškia, kad rinkdamasis tarp panašius produktus siūlančių įmonių, klientas pasirinks tą, kurios požiūris į klientą yra geresnis.
Kaip pasiūlyti efektyvų klientų aptarnavimą?
Norėdami pasiūlyti efektyvų klientų aptarnavimą, pirmiausia turite puikiai išmanyti savo produktą ir paslaugas. Kitas svarbus klausimas yra apmokytas aptarnaujantis personalas, kuris yra orientuotas į pagalbą klientams, turi reikiamą empatijos dozę ir kietuosius bei minkštuosius įgūdžius. Kitas svarbus dalykas – įsiklausymas į klientą ir jo problemas. Tokiu būdu darbuotojai gali pasiūlyti klientui reikalingą pagalbą, taip pat gali pagerinti savo veiklos lygį.
Kokios klaidos dažniausiai daro neigiamą įtaką efektyviam klientų aptarnavimui?
Dažniausios klaidos, galinčios neigiamai paveikti efektyvų klientų aptarnavimą, visų pirma yra tinkamo agento apmokymo trūkumas ir netinkamas požiūris į klientus. Tai gali pasireikšti greitų pranešimų į paprastus klausimus vėlavimu, žemu agento bendravimo lygiu, dėl kurio klientai gali būti suklaidinti. Kitos klaidos yra savo klientų neišklausymas, todėl klientų atsiliepimai nėra naudojami verslo plėtrai ir aptarnavimo gerinimui. Kita klaida taip pat gali būti archyvo apie klientus ir pokalbių su jais trūkumas.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.