Frequently asked questions
Ką reiškia terminas bilietų tvarkymas?
Bilietų tvarkymas – tai problemų ir klientų užklausų valdymo procesas. Jis integruotas į bilietų tvarkymo programinę įrangą ir yra įprastas verslo įrankis.
Kokie yra bilietų tvarkymo principai?
Yra keletas svarbių taisyklių. Pirmiausia vertinkite kiekvieną bilietą atskirai ir pagalvokite, kad tai yra žmogus, kuriam reikia pagalbos. Antra, kurkite pagalbos centrą pagal vartotojo patirtį. Taip pat nepradėkite visiškai naujų procesų, o naudokitės tuo, ką jau sukūrė jūsų įmonė. Bendraukite su klientais sąžiningai ir pasirūpinkite agentų bei visos komandos tobulėjimu.
Ar „LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus?
„LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus. Programa automatiškai seka ir konvertuoja visas klientų problemas į bilietus. Bet kokia komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų galima paprasčiau į juos atsakyti.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.