Bilietų tvarkymas

Kas yra bilietų tvarkymas?

Rankiniu būdu sekti klientų problemas užtruktų daug laiko ir tai būtų sudėtinga. Bilietų valdymas yra būtina pagalbos centro valdymo funkcija. Ji leidžia tvarkyti duomenis ir klientų užklausas. Įmonė naudoja bilietų valdymą, kad atsakytų į klientų užklausas. Bilietas turi būseną ir nurodo užklausas, kas padeda klientų aptarnavimo darbuotojams būti organizuotesniems. Bilietų tvarkymas viską palengvina ir pagreitina.

Frequently asked questions

Ką reiškia terminas bilietų tvarkymas?

Bilietų tvarkymas – tai problemų ir klientų užklausų valdymo procesas. Jis integruotas į bilietų tvarkymo programinę įrangą ir yra įprastas verslo įrankis. 

 

Kokie yra bilietų tvarkymo principai?

Yra keletas svarbių taisyklių. Pirmiausia vertinkite kiekvieną bilietą atskirai ir pagalvokite, kad tai yra žmogus, kuriam reikia pagalbos. Antra, kurkite pagalbos centrą pagal vartotojo patirtį. Taip pat nepradėkite visiškai naujų procesų, o naudokitės tuo, ką jau sukūrė jūsų įmonė. Bendraukite su klientais sąžiningai ir pasirūpinkite agentų bei visos komandos tobulėjimu.

 

Ar „LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus?

„LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus. Programa automatiškai seka ir konvertuoja visas klientų problemas į bilietus. Bet kokia komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų galima paprasčiau į juos atsakyti.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai