Kas yra bilietų tvarkymas?
Rankiniu būdu sekti klientų problemas užtruktų daug laiko ir tai būtų sudėtinga. Bilietų valdymas yra būtina pagalbos centro valdymo funkcija. Ji leidžia tvarkyti duomenis ir klientų užklausas. Įmonė naudoja bilietų valdymą, kad atsakytų į klientų užklausas. Bilietas turi būseną ir nurodo užklausas, kas padeda klientų aptarnavimo darbuotojams būti organizuotesniems. Bilietų tvarkymas viską palengvina ir pagreitina.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas bilietų tvarkymas?
Bilietų tvarkymas – tai problemų ir klientų užklausų valdymo procesas. Jis integruotas į bilietų tvarkymo programinę įrangą ir yra įprastas verslo įrankis.
Kokie yra bilietų tvarkymo principai?
Yra keletas svarbių taisyklių. Pirmiausia vertinkite kiekvieną bilietą atskirai ir pagalvokite, kad tai yra žmogus, kuriam reikia pagalbos. Antra, kurkite pagalbos centrą pagal vartotojo patirtį. Taip pat nepradėkite visiškai naujų procesų, o naudokitės tuo, ką jau sukūrė jūsų įmonė. Bendraukite su klientais sąžiningai ir pasirūpinkite agentų bei visos komandos tobulėjimu.
Ar „LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus?
„LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus. Programa automatiškai seka ir konvertuoja visas klientų problemas į bilietus. Bet kokia komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų galima paprasčiau į juos atsakyti.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.