Kas yra bilietų tvarkymas?
Rankiniu būdu sekti klientų problemas užtruktų daug laiko ir tai būtų sudėtinga. Bilietų valdymas yra būtina pagalbos centro valdymo funkcija. Ji leidžia tvarkyti duomenis ir klientų užklausas. Įmonė naudoja bilietų valdymą, kad atsakytų į klientų užklausas. Bilietas turi būseną ir nurodo užklausas, kas padeda klientų aptarnavimo darbuotojams būti organizuotesniems. Bilietų tvarkymas viską palengvina ir pagreitina.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas bilietų tvarkymas?
Bilietų tvarkymas – tai problemų ir klientų užklausų valdymo procesas. Jis integruotas į bilietų tvarkymo programinę įrangą ir yra įprastas verslo įrankis.
Kokie yra bilietų tvarkymo principai?
Yra keletas svarbių taisyklių. Pirmiausia vertinkite kiekvieną bilietą atskirai ir pagalvokite, kad tai yra žmogus, kuriam reikia pagalbos. Antra, kurkite pagalbos centrą pagal vartotojo patirtį. Taip pat nepradėkite visiškai naujų procesų, o naudokitės tuo, ką jau sukūrė jūsų įmonė. Bendraukite su klientais sąžiningai ir pasirūpinkite agentų bei visos komandos tobulėjimu.
Ar „LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus?
„LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus. Programa automatiškai seka ir konvertuoja visas klientų problemas į bilietus. Bet kokia komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų galima paprasčiau į juos atsakyti.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.