Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsakomybė

Kas yra atsakomybės funkcija?

„LiveAgent“ atsakomybės funkcija – tai klientų aptarnavimo tarnybos užduočių tvarkyklė, fiksuojanti, kuris skyrius ir kuris agentas yra atsakingas už kiekvieno pagalbos bilieto išsprendimą. Jei bilietas perduodamas iš vieno agento kitam, automatiškai perduodama ir atsakomybė už bilietą.

Bilietai priskirti agentui „LiveAgent“

Kaip veikia atsakomybės funkcija?

Jei esate individualus verslininkas ir vienintelis savo paskyros administratorius bei agentas, visi bilietai bus automatiškai priskirti jums.

Tačiau jei jūsų paskyra turi kelis klientų aptarnavimo agentus, visi bilietai pagal numatytuosius nustatymus bus niekam nepriskirti. Jei norite automatiškai priskirti gaunamus bilietus konkrečiam agentui, galite sukurti automatinę taisyklę. Jei norite bilietus priskirti rankiniu būdu, galite spustelėti perkėlimo mygtuką.

Bilietų perkėlimas „LiveAgent“

Bilietų atsakomybės keitimas

Bilieto savininką / atsakomybę galima pakeisti:

  • Perkeliant bilietą į kitą skyrių
  • Priskiriant bilietą kitam agentui

Atminkite, kad jei bilietas perkeliamas į kitą skyrių, jis nebus automatiškai priskirtas to skyriaus agentui. Bilietas bus perduotas tik pasirinktam skyriui, o vienas iš to skyriaus agentų turės prisiimti atsakomybę ir atsakyti į jį arba paskirti jį kitam agentui.

Pokalbių paskirstymas

Ar gausiu pranešimą, kai man bus paskirta atsakomybė už bilietą?

El. pašto pranešimai

Jei norite informuoti savo agentus apie naujas jų su bilietais susijusias pareigas, galite nustatyti automatinius pranešimus el. paštu. Jie gaus pranešimą el. paštu, kai tik:

  • Jam priskiriamas bilietas
  • Kai klientas atsako į bilietą, kuriam jis priskirtas.
  • Kiekvieną kartą, kai jo skyriuje sukuriamas naujas bilietas.
Atsakomybė

Pranešimai programoje

Galite gauti pranešimus programoje kaskart, kai jums priskiriamas naujas bilietas, jei atitinkamai nustatysite mygtuką Išspręsti. Tiesiog:

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Tuomet System.
  4. Paspauskite General.
  5. Slinkite žemyn į bilietų skyrių Assigned to me.
  6. Pažymėkite žymimąjį langelį
  1. Spustelėkite Save.
  2. Paleiskite programą iš naujo.
Atsakomybė
Nėra priskirtų bilietų agentui
Atsakomybė
Trys priskirti bilietai agentui

Pranešimai mobiliesiems („iOS“ / „Android“)

Norite teikti klientų aptarnavimo paslaugas keliaudami? Vis dar galite gauti mobiliuosius stumiamuosius pranešimus bet kada kai:

  • Jūsų skyriuje sukuriamas naujas bilietas
  • Jūsų skyriuje vėl atidaromas bilietas
  • Jums priskiriamas bilietas
  • Jums priskirtas bilietas vėl atidaromas

„Slack“ pranešimai

Jei jau integravote „Slack“ su „LiveAgent“, taip pat galite gauti „Slack“ pranešimus apie atsakomybes dėl naujų bilietų. Jūsų agentas gali gauti naujus „Slack“ pranešimus bet kada kai:

  • Jam priskiriamas bilietas
  • Kai klientas atsako į bilietą, kuriam jis priskirtas.
  • Kiekvieną kartą, kai jo skyriuje sukuriamas naujas bilietas.
Atsakomybė

Kodėl klientų aptarnavimo komandoms svarbi atsakomybės funkcija?

Atsakomybės funkcija yra svarbi, nes ji padeda nustatyti, kuris darbuotojas / skyrius atsakingas už kiekvieno bilieto išsprendimą. Be to, ji:

  • Palaiko skaidrumą
  • Sumažina nesusipratimus
  • Sumažina neatsakytų bilietų skaičių
  • Pagerina veiksmingumą ir agento darbo eigą
  • Taupo laiką ir pinigus
  • Pagerina atsako laiką
  • Padidina klientų pasitenkinimą
  • Kiekvienam darbuotojui suteikia atskaitomybės jausmą

Naudojant atsakomybės funkciją, daugiau niekada nebegirdėsite klasikinio pasiteisinimo „aš nežinojau, kad tai yra mano atsakomybė“.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Kaip atsakomybė pasireiškia kasdienybėje?

Jei pasikeičia bilieto savininkas, šis pasikeitimas bus rodomas išsamiame bilieto rodinyje (kad būtų užtikrinta aiški atsakomybė už bilieto tvarkymą). Tiek administratoriai, tiek agentai gali matyti šiuos pakeitimus, nepriklausomai nuo to, ar jie įvyko automatiškai, ar buvo atlikti rankiniu būdu.

Atsakomybė

Kaip nustatyti atsakomybę „LiveAgent“ programoje

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Paspauskite Automation.
  4. Spustelėkite Rules.
  5. Spustelėkite Create.
  6. Pažymėkite žymimąjį Status langelį Active.
  7. Sugalvokite taisyklei pavadinimą, pavyzdžiui, „Ticket routing Sona“.
  8. Skirsnį Notes galite palikti tuščią arba aprašyti taisyklę išsamiau. Šis laukas skirtas jūsų patogumui. Pastabos pavyzdys galėtų būti toks: „Ši taisyklė nukreipia visus socialinės medijos bilietus Sonai rinkodaros skyriuje“.
  9. Pasirinkite kintamąjį, pavyzdžiui, Apply when / ticket is created.
  10. Spustelėkite ADD CONDITION GROUP.
  11. Pasirinkite sąlygas pagal poreikį, pvz., IF ticket source (ir pasirinkite norimus šaltinius. Tai gali būti, pavyzdžiui, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Viber“).
  12. Pasirinkite Perform action laukelius pagal savo pageidavimus, pavyzdžiui, Transfer ticket > transfer to: rinkodaros skyrius ir Assign to: Sona.
  13. Spustelėkite Save.

Kaip „LiveAgent“ programoje nustatyti pranešimus apie atsakomybę

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite savo profilio nuotrauką.
  3. Paspauskite Edit profile.
  4. Spustelėkite Notifications.
  5. Pažymėkite atitinkamus langelius po Email notifications ir Slack notifications.
Atsakomybė

Pareigų nauda

Daugiau skaidrumo, mažiau painiavos ir mažiau pamirštų / neatsakytų bilietų

Aiški atsakomybė už bilietus panaikina painiavą, spėliones ir prielaidas. Kai kiekvienas agentas žino, už kuriuos bilietus yra atsakingas, lieka mažai vietos klaidoms. Atsakomybės nustatymas užtikrina, kad nebus pamirštų ar neatsakytų bilietų, kuriais „kas nors pasirūpins“.

Patobulintos agentų darbo eigos, taupančios laiką ir pinigus

Kai kiekvienas agentas tiksliai žino, į kokius bilietus turi atsakyti, jie gali sutelkti dėmesį į savo darbą, o tai pagerina jų darbo eigą ir darbo rezultatus. Užuot aiškinęsi, į kurį bilietą reikia atsakyti ar kuriam skirti prioritetą, jie gali užsiimti tais bilietais, už kuriuos yra atsakingi, o kitus palikti ramybėje.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Greitesnis atsakymų laikas ir didesnis klientų pasitenkinimas

Kadangi visi agentai tiksliai žinos į kuriuos bilietus turi atsakyti, jie negaiš laiko ieškodami darbo. Tai lemia greitesnius atsakymus į bilietus ir tiesiogiai veikia klientų pasitenkinimą. Laimingesni klientai teigiamai veikia pardavimus ir rekomendacijas iš lūpų į lūpas.

Nuosavybės jausmas

Kai kiekvienas darbuotojas tiksliai žino, ką turi daryti, jis jaučiasi atsakingas savo bilietus. Tai leidžia jiems įsitraukti ir teikti asmeniškesnį aptarnavimą sprendžiant kiekvieną bilietą. Tai taip pat suteikia jiems dar daugiau galių ir skatina juos teikti geriausią įmanomą aptarnavimą neatmestinai.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Žinių bazės ištekliai

LiveAgent Product Tour

Pasirengę priskirti atsakomybes?

Pasinaudokite mūsų atsakomybės funkcija ir leiskite sistemai automatiškai priskirti bilietus agentams, kurie geriausiai pasirengę į juos atsakyti. Išbandykite tai jau šiandien 14 dienų nemokamai be jokių banko kortelės duomenų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra atsakomybės funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ atsakomybės funkcija – tai klientų aptarnavimo tarnybos užduočių tvarkyklė, fiksuojanti, kuris skyrius ir kuris agentas yra atsakingas už kiekvieno pagalbos bilieto išsprendimą. Jei bilietas perduodamas iš vieno agento kitam, automatiškai perduodama ir atsakomybė už bilietą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia atsakomybės funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei esate individualus verslininkas ir vienintelis savo paskyros administratorius bei agentas, visi bilietai bus automatiškai priskirti jums. Tačiau jei jūsų paskyra turi kelis klientų aptarnavimo agentus, visi bilietai pagal numatytuosius nustatymus bus niekam nepriskirti. Jei norite automatiškai priskirti gaunamus bilietus konkrečiam agentui, galite sukurti automatinę taisyklę. Jei norite bilietus priskirti rankiniu būdu, galite spustelėti perkėlimo mygtuką. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar gausiu pranešimą, kai man bus paskirta atsakomybė už bilietą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Taip, galite nustatyti pranešimus el. paštu, programoje arba per „Slack“. Jei klientams aptarnauti naudojate „LiveAgent“ mobiliąją programėlę, pranešimus gausite ir mobiliojoje programėlėje.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai