Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bilietų laukeliai

Kas yra bilietų laukeliai?

Bilietų laukai arba bilietų laukeliai yra vieta duomenims apie bilietus laikyti. Aptarnavimo agentai paprastai juos naudoja rinkdami ir saugodami papildomą informaciją apie konkrečius klientus ir jų užklausas. Pavyzdžiui, kai klientas kreipiasi dėl užsakymo problemos, galite išsaugoti jo užsakymo ID pasirinktiniame bilieto laukelyje, kad ID būtų patogu panaudoti ateityje.

Bilietų laukai pagalbos tarnybos bilietų programinėje įrangoje - LiveAgent

Sukūrus pasirinktinį laukelį, kiekvienas aptarnavimo agentas galės peržiūrėti svarbią su tuo bilietu susijusią informaciją, o tai gali pagreitinti tolesnius atsakymus ir apskritai pagerinti aptarnavimo kokybę.

Kokią informaciją galite saugoti bilietų laukeliuose?

Naudojant „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinę įrangą, galimybės yra neribotos. Pavyzdžiui, galite sukurti neribotą skaičių pasirinktinių bilietų laukelių su įvairiomis duomenų įvedimo formatavimo parinktimis.

Bilietų laukelių tipai

  • Teksto langelis (teksto įvestis)
  • Sąrašo langelis (išplečiamasis meniu su parinkčių sąrašu)
  • Žymimasis langelis (mažas langelis, kurį reikia pažymėti)
  • Žymimųjų langelių grupė (naudotojai gali pažymėti kelis langelius)
  • Pašto adresas (pašto adreso formatas)

Patvirtinimo parinktimis galima užtikrinti, kad visi į pasirinktinius bilietų laukelius įvesti duomenys būtų teisingi.

Patvirtinimo parinktys

  • Nėra patvirtinimo
  • Pasirinktinė reguliarioji išraiška (this\s+is\s+text)
  • Sveikasis skaičius (sveikasis skaičius, kuris gali būti teigiamas, neigiamas arba lygus nuliui)
  • Dešimtainis skaičius (ne sveikasis skaičius, pvz., 2,25 arba 1,6)
  • Raidžių ir skaičių eilutė (raidės ir skaičiai)
  • Raidžių ir skaičių eilutė su tarpais
  • Tinklalapio adresas / URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 or IPv6 (192.0. 2.146 arba 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • El. pašto adresas (hello@liveagent.com)
  • Banko kortelės numeris (1234-4567-7891-2345)
  • JAV telefono numeris (888-257-8754)
  • Tarptautinis telefono numeris (+421 2 33 456 826)
  • Datos formatai (YYYY-MM-dd, arba YYYY/MM/dd, arba dd-MM-YYYYY)
  • Laiko formatas (HH: MM)
  • Socialinio draudimo numeris (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Bilietų laukelių pavyzdžiai

Nežinote, kokie bilietų laukeliai galėtų būti naudingi? Pasisemkite įkvėpimo iš mūsų pavyzdžių.

  • Užsakymo ID
  • Banko kortelės numeris
  • Socialinio draudimo numeris
  • Kredito reitingas
  • Klaidingas nuolaudos kodas
  • Kompensavimo priežastis
  • Svetainė
  • Paskyros pavadinimas
  • Lytis ir įvardžiai
bilietų laukeliai

Kaip sukurti bilietų laukus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Spustelėkite Ticket fields.
  5. Spustelėkite šalia paieškos juostos esantį oranžinį mygtuką Create.
  6. Nustatykite pasirinktinio bilieto laukelio kodinį pavadinimą. Pavyzdžiui, tai gali būti „uzsakymo_id“ arba „kompensavimas“. Atkreipkite dėmesį, kad kode galima naudoti tik lotyniškus simbolius, mažąsias raides, skaičius, brūkšnelius arba pabraukimus. Negalima naudoti tarpų.
  7. Pavadinkite pasirinktinį bilietų laukelį. Šį kartą galite jį pavadinti „Užsakymo ID“ arba „Kompensavimo priežastis“ be jokių formatavimo apribojimų.
  8. Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties parinktį. Galite rinktis iš šių formatų: tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso.
bilietų laukelio kūrimas

Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį bilieto laukelį. Perskaitę paaiškinimą, jūs ir jūsų darbuotojai galėsite sužinoti papildomos informacijos apie bilieto lauką.

  1. Pasirinkite matomumo parinktį ir pasirinkite, ar norite, kad bilieto laukelis visada būtų matomas bilieto informacijos skydelyje.
  2. Spustelėkite Create.

Kur bilietų rodinyje rasti bilietų laukus?

Dirbdami su bilietu, apatiniame dešiniajame ekrano kampe rasite bilietų laukus. Juos rasti padės laukų piktograma.

bilietų laukai bilietų rodinyje

Naujų bilietų laukų pridėjimas arba sukūrimas bilietuose

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
  3. Pasirinkite bilietą jį spustelėdami.
  4. Apatiniame dešiniajame ekrano kampe paspauskite Fields.
  5. Spustelėkite Add Field.
  6. Vadovaukitės aukščiau pateiktų instrukcijų 6–10 žingsniais.
  7. Užpildykite ką tik sukurto bilieto lauką.
  8. Spustelėkite Save.
naujo bilietų lauko pridėjimas bilieto rodinyje

Pasirinktinių bilietų laukų trynimas

Norėdami ištrinti pasirinktinį bilietų lauką iš bilieto, spustelėkite šalia jo esančią šiukšliadėžės piktogramą. Jei norite pasirinktinį bilietų lauką ištrinti visiškai (pašalinti jį iš visų bilietų):

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Spustelėkite Ticket fields.
  5. Raskite norimą ištrinti bilieto lauką ir spustelėkite šiukšliadėžės piktogramą.
  6. Patvirtinimo dialogo lange paspauskite Yes.
bilieto lauko ištrynimas

Kaip galite pasinaudoti pasirinktiniais bilietų laukais?

Pasirinktiniai bilietų laukai gali padėti teikti geresnes paslaugas. Laikydami visą svarbiausią informaciją apie bilietus patogiai pasiekiamą, galėsite greitai, kompetentingai ir asmeniškai aptarnauti klientus. Be to, pasirinktinė informacija bus prieinama visiems pagalbos agentams, todėl bus lengviau sklandžiai perduoti bilietus.

Pavyzdžiui, tarkime, kad agentui priskiriamas atviras ilgos komunikacijos gijos bilietas. Naudojant pasirinktinius bilietų laukus, jis gali lengvai rasti svarbiausią informaciją, užuot slinkęs per visą bilieto giją jos ieškodamas.

Tarkime, klientas nori gauti naujausią informaciją apie pinigų grąžinimo eigą. Agentams nereikės slinkti per ankstesnius pranešimus, kad rastų užsakymo ID, arba dar blogiau – dar kartą klausti kliento. Naudojant pasirinktinius bilietų laukus ši informacija bus pasiekiama itin lengvai.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Žinių bazės ištekliai

LiveAgent Product Tour

Pasirengę sukurti neribotą skaičių pasirinktinių bilietų laukų?

Sukurkite unikalius bilietų laukelius (pvz., užsakymo ID arba BDAR sutikimo) ir užtikrinkite geriausią klientų aptarnavimo patirtį. Išbandykite 14 dienų nemokamai jau šiandien. Nereikia banko kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai