Kas yra automatika?
Automatizuokite įprastas užduotis „LiveAgent“ programoje. Automatika (taisyklės) yra puiki funkcija, leidžianti jums tai padaryti. Ji naudojama kuriant darbo eigas, kurios padeda greitai ir gerai išspręsti užklausas. Apibrėžkite kriterijų ir sąlygų derinį ir nurodykite veiksmą, kurio turėtų imtis ši funkcija. Galite sukurti automatiką daugeliui skirtingų atvejų ir tai visai paprasta.
Automatika suteikia daug naudos ir privalumų bei taupo jūsų laiką. „LiveAgent“ galite sukurti pasirinktinę automatiką.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ taisykles (automatizavimą).
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia terminas automatika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.” } }] }DUK
Ką reiškia terminas automatika?
Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.
Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.
Skambučių centro automatizavimas
Skambučių centrai vis dar yra neatsiejama klientų aptarnavimo dalis. Sužinokite, kaip padaryti savo centrą efektyvesnį pasitelkus LiveAgent skambučių centro automatizavimo funkcijas.
The text explains how to set up automation rules in LiveAgent, a customer service platform, which can save time and money by reducing human error and improving customer satisfaction. The advantages of automation rules include precise and faster service, higher customer satisfaction, and cost-effectiveness. The text also includes testimonials from satisfied LiveAgent users.