Kas yra automatika?
Automatizuokite įprastas užduotis „LiveAgent“ programoje. Automatika (taisyklės) yra puiki funkcija, leidžianti jums tai padaryti. Ji naudojama kuriant darbo eigas, kurios padeda greitai ir gerai išspręsti užklausas. Apibrėžkite kriterijų ir sąlygų derinį ir nurodykite veiksmą, kurio turėtų imtis ši funkcija. Galite sukurti automatiką daugeliui skirtingų atvejų ir tai visai paprasta.
Automatika suteikia daug naudos ir privalumų bei taupo jūsų laiką. „LiveAgent“ galite sukurti pasirinktinę automatiką.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ taisykles (automatizavimą).

DUK
Ką reiškia terminas automatika?
Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.
Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.
- Kas yra automatinio atgalinio skambučio funkcija? | „LiveAgent“
- Automatizuotas Klientų Aptarnavimas (+Gidas) | LiveAgent
- Kas yra aptarnavimo automatizavimas (+patarimai ir privalumai) | „LiveAgent“
- „Integrately“ - LiveAgent
- Išmaniosios Taisyklės (Paaiškinimas)
- Kas yra pardavimų automatizavimas? (+privalumai) | „LiveAgent“
- Automatinis rinkiklis (paaiškinta)
- Scenarijų Automatizavimas (Paaiškinimas)