Kas yra automatika?
Automatizuokite įprastas užduotis „LiveAgent“ programoje. Automatika (taisyklės) yra puiki funkcija, leidžianti jums tai padaryti. Ji naudojama kuriant darbo eigas, kurios padeda greitai ir gerai išspręsti užklausas. Apibrėžkite kriterijų ir sąlygų derinį ir nurodykite veiksmą, kurio turėtų imtis ši funkcija. Galite sukurti automatiką daugeliui skirtingų atvejų ir tai visai paprasta.
Automatika suteikia daug naudos ir privalumų bei taupo jūsų laiką. „LiveAgent“ galite sukurti pasirinktinę automatiką.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ taisykles (automatizavimą).

DUK
Ką reiškia terminas automatika?
Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.
Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.
Tekstas reklamuoja „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima VoIP telefono sistemas, skundų ir el. pašto valdymo programas. „LiveAgent“ siūlo nemokamą 14 dienų demonstraciją ir daugybę funkcijų, integracijų bei alternatyvų. Taip pat galima prenumeruoti naujienlaiškį su atnaujinimais ir nuolaidomis. Pranešimas el. paštu gali būti naudingas agentams, kad būtų primintas apie bilietą, kuris turi būti išspręstas.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
Šiame tekste nagrinėjama klientų aptarnavimo automatizacija ir jos reikšmė įmonėms. Pateikiamos rekomendacijos dėl efektyvaus klientų aptarnavimo automatizavimo naudojant programinę įrangą, tokia kaip LiveAgent, siekiant sumažinti pasikartojančias ir nereikalingas užduotis, taip pat sutaupyti laiko ir pinigų. Tačiau reikia atsižvelgti, kad pernelyg daug automatizacijos gali turėti neigiamų padarinių ir tam tikriems procesams reikalingas žmogaus įsikišimas.