Kas yra praktikos kodeksas?
Duokite nurodymus savo įmonės nariams pagal praktikos kodeksą. Tai yra parašytos gairės, kurios turėtų padėti laikytis įmonės etikos principų. Praktikos kodeksas nurodo, kaip jūsų klientų atstovas turi dirbti ir teikti pagalbą, bendrauti su klientais arba kaip pritraukti naujų klientų.
Praktikos kodeksai taip pat padeda užtikrinti saugumą analizuojant rizikas ir nusako kokybiškų paslaugų ir produktų teikimo sąlygas, siekiant apsaugoti klientus ir jais rūpintis.
Frequently asked questions
Kas yra praktikos kodeksas?
Elgesio kodeksas yra gairės, padedančios įmonės nariams laikytis etikos principų. Jos apibrėžia, kaip turi dirbti klientų atstovas, kokie yra bendravimo ir naujų klientų pritraukimo standartai. Tai taip pat turėtų užtikrinti saugumą per rizikos analizę ir apibrėžti produktų ir paslaugų teikimo kokybės sąlygas.
Ar kiekvienam skyriui reikalingas praktikos kodeksas?
Praktikos kodeksas apibūdina tam tikrą elgesį darbe. Įstatymai to nereikalauja, bet gerai turėti kodeksą, kuris bus taikomas darbuotojams. Toks dokumentas neabejotinai palengvins komandos darbą, taip pat užduočių vykdymą ir įgyvendinimą.
Kokias sritis turėtų apimti praktikos kodeksas?
Praktikos kodeksas nepakeičia įstatymų ir kitų teisės aktų. Jis susijęs su darbuotojų sveikata ir sauga ir yra naudingas konkrečioje organizacijoje ar padalinyje. Jis neturi tokių įgaliojimų kaip įstatymas, tačiau atitinkami asmenys yra jo saistomi.
Klientų aptarnavimo standartai
Tekstas apie klientų aptarnavimo standartus ir statistiką. Aptariami vidutiniai laikai susisiekti su agentu, naudojamų sistemų skaičius, bilietų kiekis ir tvarkymo laikas. Siūloma naudoti standartus, kad įvertinti savo komandos rezultatus ir palyginti juos su kitų įmonių vidurkiais.
Tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Gerai kvalifikuoti klientų atstovai, programinė įranga ir įvairios komunikacijos formos padeda užtikrinti gerą aptarnavimą ir patirtį. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. "LiveAgent" teikia visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Klientų aptarnavimo specialistai turėtų turėti gerus bendravimo, empatijos ir technines žinias.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
Šiame tekste aptariamos klientų valdymo sistemas (CRM), jų funkcijos ir integracijos su kitomis programomis, taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl rinkodaros ir pardavimų praktikų. Be to, tekste aptariamas LiveAgent, kuris gali padėti jums spręsti klientų poreikius ir gerinti paslaugų kokybę. Tačiau svetainėje taip pat naudojami slapukai, o skambučiai turi būti susitarti iš anksto.