Kas yra sąveika su klientu?
Sąveika tarp įmonės ir kliento prasideda pastarajam sukūrus bilietą. Įrašyti pokalbiai skambinant, susirašinėjant, tviteryje ar el. paštu tarp kliento ir įmonės prieš išsprendžiant bilietą yra lygiaverčiai sąveikų su klientu skaičiui, nurodytam biliete.
Pageidautina, kad bilietas būtų išspręstas po pirminio kliento ir įmonės kontakto, kad klientas būtų kuo labiau patenkintas.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia sąveika su klientu?
Sąveika su klientu – tai ryšys su klientu, kurio tikslas – patenkinti jo poreikius ir pateisinti lūkesčius. Jie neturėtų iškart pasibaigti, nes svarbu kurti ilgalaikius ryšius su klientu.
Kokie yra sąveikos su klientu pavyzdžiai?
Gali būti tiek daug bendravimo su klientais pavyzdžių, kiek yra klientų ir jų individualių atvejų. Bendrieji pavyzdžiai: skambutis, atsakymas į komentarus socialiniuose tinkluose, susisiekimas el. paštu. Šių sąveikų metu galima užmegzti emocinį ryšį su klientu, panaudoti klientų atsiliepimus ir pirmiausia orientuotis į kliento poreikius. Kiti įdomūs pavyzdžiai yra dirbtinio intelekto naudojimas. Taip pat nepaprastai svarbus sąžiningumas ir žmogiškas ryšys.
Ar sąveika su klientu saugoma „LiveAgent“?
Sąveikos su klientais saugomos „LiveAgent“ programoje, kad agentai galėtų pasinaudoti šia informacija, kai reikia. „LiveAgent“ naudoja mobiliąsias programėles, hibridinius bilietų srautus ir automatizavimo taisykles, kad padėtų atlikti automatinį bilietų paskirstymą.
Klientų atstovas yra darbuotojas, kuris bendrauja su įmonės klientais ir atstovauja įmonę bei jos produktus ir paslaugas. Jis puoselėja gerus santykius su klientais ir tvarko susijusius dokumentus. Norint pridėti klientų atstovą į „LiveAgent“, reikia atlikti kelis žingsnius. Klientų pasitenkinimas yra verslo sėkmės faktorius. „LiveAgent“ siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos funkcijas ir galimybę nemokamai išbandyti jų šaltinį.
57% klientų nori bendrauti su įmonėmis skaitmeniniais kanalais, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, kuris apima greitį, patogumą ir draugiškumą. Patirtis lemia pirkimo įpročius, todėl būtina tobulinti klientų patirtį ir susisiekti su jais per tinkamus kanalus.
Investuojama į klientų aptarnavimo mokymą ir skaitmeninius kanalus. Klientai vertina lengvą pasiekiamumą, greitą atsakymą, kompetenciją ir mandagumą. Aistros padėti ir empatija yra svarbios. Summary: Invest in training and digital channels for customer service. Customers value accessibility, quick responses, competence, and empathy.