Kas yra sąveika su klientu?
Sąveika tarp įmonės ir kliento prasideda pastarajam sukūrus bilietą. Įrašyti pokalbiai skambinant, susirašinėjant, tviteryje ar el. paštu tarp kliento ir įmonės prieš išsprendžiant bilietą yra lygiaverčiai sąveikų su klientu skaičiui, nurodytam biliete.
Pageidautina, kad bilietas būtų išspręstas po pirminio kliento ir įmonės kontakto, kad klientas būtų kuo labiau patenkintas.
Frequently asked questions
Ką reiškia sąveika su klientu?
Sąveika su klientu – tai ryšys su klientu, kurio tikslas – patenkinti jo poreikius ir pateisinti lūkesčius. Jie neturėtų iškart pasibaigti, nes svarbu kurti ilgalaikius ryšius su klientu.
Kokie yra sąveikos su klientu pavyzdžiai?
Gali būti tiek daug bendravimo su klientais pavyzdžių, kiek yra klientų ir jų individualių atvejų. Bendrieji pavyzdžiai: skambutis, atsakymas į komentarus socialiniuose tinkluose, susisiekimas el. paštu. Šių sąveikų metu galima užmegzti emocinį ryšį su klientu, panaudoti klientų atsiliepimus ir pirmiausia orientuotis į kliento poreikius. Kiti įdomūs pavyzdžiai yra dirbtinio intelekto naudojimas. Taip pat nepaprastai svarbus sąžiningumas ir žmogiškas ryšys.
Ar sąveika su klientu saugoma „LiveAgent“?
Sąveikos su klientais saugomos „LiveAgent“ programoje, kad agentai galėtų pasinaudoti šia informacija, kai reikia. „LiveAgent“ naudoja mobiliąsias programėles, hibridinius bilietų srautus ir automatizavimo taisykles, kad padėtų atlikti automatinį bilietų paskirstymą.
- Kas yra puikus klientų aptarnavimas? (+pavyzdžiai)
- Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai - LiveAgent
- Pasirinktinė būsena [paaiškinimas]
- Klientų aptarnavimo įmonės [paaiškinimas]
- Klientų aptarnavimo apžvalgos [paaiškinimas]
- Klientų aptarnavimo įgūdžiai [paaiškinimas]
- Aptarnavimo Bilietas (Paaiškinimas)
- Rūpinimasis klientais [paaiškinimas]