Kas yra sąveika su klientu?
Sąveika tarp įmonės ir kliento prasideda pastarajam sukūrus bilietą. Įrašyti pokalbiai skambinant, susirašinėjant, tviteryje ar el. paštu tarp kliento ir įmonės prieš išsprendžiant bilietą yra lygiaverčiai sąveikų su klientu skaičiui, nurodytam biliete.
Pageidautina, kad bilietas būtų išspręstas po pirminio kliento ir įmonės kontakto, kad klientas būtų kuo labiau patenkintas.
Frequently asked questions
Ką reiškia sąveika su klientu?
Sąveika su klientu – tai ryšys su klientu, kurio tikslas – patenkinti jo poreikius ir pateisinti lūkesčius. Jie neturėtų iškart pasibaigti, nes svarbu kurti ilgalaikius ryšius su klientu.
Kokie yra sąveikos su klientu pavyzdžiai?
Gali būti tiek daug bendravimo su klientais pavyzdžių, kiek yra klientų ir jų individualių atvejų. Bendrieji pavyzdžiai: skambutis, atsakymas į komentarus socialiniuose tinkluose, susisiekimas el. paštu. Šių sąveikų metu galima užmegzti emocinį ryšį su klientu, panaudoti klientų atsiliepimus ir pirmiausia orientuotis į kliento poreikius. Kiti įdomūs pavyzdžiai yra dirbtinio intelekto naudojimas. Taip pat nepaprastai svarbus sąžiningumas ir žmogiškas ryšys.
Ar sąveika su klientu saugoma „LiveAgent“?
Sąveikos su klientais saugomos „LiveAgent“ programoje, kad agentai galėtų pasinaudoti šia informacija, kai reikia. „LiveAgent“ naudoja mobiliąsias programėles, hibridinius bilietų srautus ir automatizavimo taisykles, kad padėtų atlikti automatinį bilietų paskirstymą.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Žinių bazė, kad gauti atsakymus į sudėtingus klausimus. LiveAgent klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Taip pat siūloma VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema, el. pašto valdymo programinė įranga. Galima gauti nemokamą demonstraciją.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
GPTSummarizer atliko tekstų santrauką apie klientų atsiliepimus ir pasiūlymus verslui, naudojant įvairius įrankius. Atsiliepimų ir pasiūlymų lenta yra interaktyvi ir padeda pritraukti daugiau naujų klientų. Tai sutaupys laiko ir padidins lojalumą. Teigiami atsiliepimai yra svarbūs versle, nes padeda optimizuoti produktus ir paslaugas, stiprina ryšį su prekės ženklu ir skatina sprendimų priėmimą. Ypač svarbu remtis klientų nuomone, būti atviriems pokyčių atžvilgiu ir ieškoti atsiliepimų, siekiant efektyviai vystytis kaip kompanija.
Tekste aptariamos įvairios programinės įrangos, susijusios su klientų aptarnavimu ir skundų valdymu, taip pat pristatomas LiveAgent skydelis. Tekstas taip pat siūlo susisiekti su pardavimų kontaktų asmenimis ir prisiregistruoti demonstracijai. Visiems, kurie prenumeruoja jų naujienlaiškį, bus teikiamos naujienos apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas, o tekste taip pat paminėtas jos kūrėjas, Quality Unit, LLC.
Klientų aptarnavimas yra labai svarbus veiksnys, nes 96% vartotojų teigia, kad tai yra svarbu formuojant prekės ženklų lojalumą. Tačiau tik 8% klientų sutinka, kad jų įmonės teikia puikų aptarnavimą. Daugeliui trūksta grįžtamojo ryšio ir asmeniškumo, o klientai moka daugiau už geresnes patirtis. Dėl to reikia gerinti susisiekimą su agentais ir pasirinkti klientams patogias komunikacijos formas, tobulinti automatizuotas sistemas ir remtis atsiliepimais bei patirtimi.