Kas yra sąveika su klientu?
Sąveika tarp įmonės ir kliento prasideda pastarajam sukūrus bilietą. Įrašyti pokalbiai skambinant, susirašinėjant, tviteryje ar el. paštu tarp kliento ir įmonės prieš išsprendžiant bilietą yra lygiaverčiai sąveikų su klientu skaičiui, nurodytam biliete.
Pageidautina, kad bilietas būtų išspręstas po pirminio kliento ir įmonės kontakto, kad klientas būtų kuo labiau patenkintas.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia sąveika su klientu?
Sąveika su klientu – tai ryšys su klientu, kurio tikslas – patenkinti jo poreikius ir pateisinti lūkesčius. Jie neturėtų iškart pasibaigti, nes svarbu kurti ilgalaikius ryšius su klientu.
Kokie yra sąveikos su klientu pavyzdžiai?
Gali būti tiek daug bendravimo su klientais pavyzdžių, kiek yra klientų ir jų individualių atvejų. Bendrieji pavyzdžiai: skambutis, atsakymas į komentarus socialiniuose tinkluose, susisiekimas el. paštu. Šių sąveikų metu galima užmegzti emocinį ryšį su klientu, panaudoti klientų atsiliepimus ir pirmiausia orientuotis į kliento poreikius. Kiti įdomūs pavyzdžiai yra dirbtinio intelekto naudojimas. Taip pat nepaprastai svarbus sąžiningumas ir žmogiškas ryšys.
Ar sąveika su klientu saugoma „LiveAgent“?
Sąveikos su klientais saugomos „LiveAgent“ programoje, kad agentai galėtų pasinaudoti šia informacija, kai reikia. „LiveAgent“ naudoja mobiliąsias programėles, hibridinius bilietų srautus ir automatizavimo taisykles, kad padėtų atlikti automatinį bilietų paskirstymą.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.