Kas yra atvirojo kodo bilietų sistema?
Atvirojo kodo bilietų sistema yra puikus sprendimas klientų užklausoms, pagalbos užklausoms ar kitokiam bendravimui su klientais valdyti. Taigi, ji naudojama bilietams priskirti klientų užklausoms ir klausimams. Kiekvienas sukurtas bilietas stebimas ir saugomas sistemoje. Ji leidžia agentams sujungti kelias užklausas.
Dėl šios sistemos dažnai patiriama mažiau išlaidų nei dėl nuosavybinės bilietų sistemos programinės įrangos. Tai puikus būdas padidinti verslo komunikacijos efektyvumą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia atvirojo kodo bilietų sistema?
Atvirojo kodo programinė įranga – tai programinė įranga, kurią gali kurti plati kūrėjų bendruomenė. Atvirojo kodo bilietų sistema – tai sistema, leidžianti valdyti klientų užklausas, paslaugų prašymus ir apskritai bendravimą su klientais. Ji naudojama bilietams priskirti klientų užklausoms ir klausimams.
Kokie yra atvirojo kodo bilietų sistemos privalumai?
Ji leidžia veiksmingai valdyti visas užklausas ir klientų klausimus, taip pat bendrauti su jais įvairiais ryšių kanalais. Ji leidžia agentams sujungti kelias temas. Kiekvienas sukurtas bilietas yra stebimas ir saugomas sistemoje. Visa tai supaprastina ir automatizuoja agentų darbą.
Ar galima naudoti atvirojo kodo bilietų sistemą per „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite naudotis atvirojo kodo bilietų sistema. Ji leidžia efektyviai aptarnauti klientus ir automatizuoti agentų darbą.
Klientų aptarnavimo bilietų sistema
Įvertindami vartotojų nuomonę ir reputaciją, galime paveikti klientų patenkinimą. Socialiniai tinklai ir agento valdymo programa padeda palaikyti tinkamą socialinį įvaizdį. Integracijos su kitomis platformomis gerina klientų patirtį. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų, su daug funkcijų ir integracijų.