Kas yra IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema – tai aptarnavimo tarnybos dalis, kuri padeda klientams lengviau gauti pagalbą, o agentams – greičiau atsakyti. Kai klientai atsiunčia jums el. laišką, bendrauja su jūsų agentais per tiesioginį pokalbį arba susisiekia su jūsų įmone kitais kanalais – visa komunikacija saugoma bilietuose. IT bilietų sistema tvarko visus bilietus, todėl ji padeda jūsų klientų aptarnavimo darbuotojams išlikti organizuotiems ir efektyviems.
Frequently asked questions
Kas yra IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema – tai sistema, leidžianti organizacijoms spręsti savo vidaus IT pagalbos užklausas, valdant ir supaprastinant problemų sprendimo procesą. Agentai tvarko atskirus elementus, vadinamus bilietais, kurie leidžia išsiaiškinti problemą, su kuria susiduria naudotojas.
Kaip veikia IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema veikia sukuriant bilietą, kuriame įrašoma jūsų sąveika su aptarnavimo ar paslaugų užklausomis. Agentas turi prieigą prie bilieto, todėl gali bendrauti viena nenutrūkstama gija. Tokiu būdu, jei agentas ar klientas nori iškelti ankstesnį gijoje klaustą klausimą, jis gali tai lengvai padaryt. Tai taip pat padeda lengvai peržiūrėti bendravimo istoriją.
Kaip IT bilietų sistema atrodo su „LiveAgent“?
„LiveAgent“ IT bilietų sistema pateiktai viename skydelyje, kaip ir kiti „LiveAgent“ siūlomi įrankiai. Dėl to turite prieigą prie universalios pašto dėžutės, užklausos grupuojamos į bilietus, galite lengvai patikrinti konkretaus kliento susisiekimo istoriją ir ataskaitas, kurios leidžia analizuoti iki šiol atliktus veiksmus.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 175 funkcijų, kuri padeda pagerinti klientų patirtis ir sumažinti sąnaudas. Programa turi nuspėjantį rinkiklį ir paruoštus pranešimus. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Galima išbandyti nemokamai 14 dienų. Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Naudojantis LiveAgent galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti agentai. Agentai turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o administratoriai gali nustatyti prieigą prie konkrečių skyrių.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos yra svarbios įmonėms, siekiančioms efektyviai aptarnauti klientų užklausas iš įvairių kanalų. Naudojant profesionalią bilietų valdymo sistemą, galima kataloguoti užklausas ir nustatyti prioritetus, padidinant klientų patenkinimą. Sujungus skirtingų kanalų sąveikas, klientams suteikiama lankstumo ir gerinama klientų aptarnavimo patirtis. Bilietų sistemos taip pat gali padėti sumazinti apkrovą ir agentų laukimo laiką, o ypatinga dėmesio reikalauja patikimos ataskaitų teikimo galimybės ir komandų bendradarbiavimo įrankių rinkinys.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.
"LiveAgent" yra kokybiška pagalbos centro programinė įranga su daugiau nei 180 funkcijų, kurios pagerina klientų aptarnavimą. Pagrindinės funkcijos apima daugiakanalę prieigą, darbo srauto automatizavimą, SLA valdymą, kategorijas, filtrus ir žymas, komandos bendradarbiavimą, atsakymų šablonus ir ataskaitų teikimo galimybes. Sistemos patikima ir gerai integruoja bilietus, skambučių centrą, tiesioginį pokalbį internetu, socialinių tinklų integraciją, klientų portalą, žinių bazę ir forumą. LiveAgent teikia 14 dienų nemokamą bandymą.