Kas yra bilieto išskyrimas?
Kartais, viename biliete klientas užduoda du visiškai skirtingus bilietus. Vienas iš klausimų gali būti susijęs su pardavimu, o kitas gali būti sudėtinga techninė užklausa. Dėl didesnio patogumo ir lengvesnio valdymo, jūs galite naudoti Išskyrimo funkciją. Išskyrimo funkcija virtualiai padalins bilietą per pusę ir sukurs dar vieną du unikaliu Bilieto ID.

Atsižvelgiant į aukščiau pateiktą pavyzdį, jūs galite ir toliau aptarti su pardavimu susijusius klausimus originaliame biliete ir nukreipti technines užklausas į reikiamą departamentą.
Frequently asked questions
Ką reiškia bilieto išskyrimo terminas?
Bilieto išskyrimo funkcija leidžia išskirti bilietą su dviem užklausomis į du bilietus. Tai užtikrina, kad prieš pardavimą kylančius klausimus būtų galima aptarti originaliame biliete, o techniniai klausimai būtų nukreipti tinkamam departamentui.
Kaip galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Bilieto išskyrimo funkcija padeda tuo atveju, kai klientas viename biliete užduoda du visiškai skirtingus klausimus - vienas iš jų gali būti, pavyzdžiui, su pardavimu susijęs nesudėtingas klausimas, o kitas - techninis klausimas. Tokio bilieto padalijimas į dvi dalis užtikrina efektyvų nesudėtingos užklausos sprendimą, o sudetingesnė užklausa gali būti perduota techninėms komandoms. Tai padidina efektyvumą ir palengvina bendravimą.
Kaip LiveAgent galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Kai gaunate bilietą su dviem atskirom užklausom, paspauskite ant dešinėje bilieto pusėje esančių trijų taškų ir paspauskite "Išskirti". Jūs galite pasirinkti "Automatinis išskyrimas" parinktį, kuri dubliuos bilietą. Vėliau, atitinkami agentai galės tvarkyti reikalus viename biliete.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima integruoti su kitiem programiniais įrankiais. Tai apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir skundų valdymo sistemą. LiveAgent taip pat siūlo daugybę kitų funkcijų, įskaitant klientų portalo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė siūlo partnerių programą ir daugybę privalumų savo klientams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.