Kas yra bilieto išskyrimas?
Kartais, viename biliete klientas užduoda du visiškai skirtingus bilietus. Vienas iš klausimų gali būti susijęs su pardavimu, o kitas gali būti sudėtinga techninė užklausa. Dėl didesnio patogumo ir lengvesnio valdymo, jūs galite naudoti Išskyrimo funkciją. Išskyrimo funkcija virtualiai padalins bilietą per pusę ir sukurs dar vieną du unikaliu Bilieto ID.
Atsižvelgiant į aukščiau pateiktą pavyzdį, jūs galite ir toliau aptarti su pardavimu susijusius klausimus originaliame biliete ir nukreipti technines užklausas į reikiamą departamentą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia bilieto išskyrimo terminas?
Bilieto išskyrimo funkcija leidžia išskirti bilietą su dviem užklausomis į du bilietus. Tai užtikrina, kad prieš pardavimą kylančius klausimus būtų galima aptarti originaliame biliete, o techniniai klausimai būtų nukreipti tinkamam departamentui.
Kaip galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Bilieto išskyrimo funkcija padeda tuo atveju, kai klientas viename biliete užduoda du visiškai skirtingus klausimus - vienas iš jų gali būti, pavyzdžiui, su pardavimu susijęs nesudėtingas klausimas, o kitas - techninis klausimas. Tokio bilieto padalijimas į dvi dalis užtikrina efektyvų nesudėtingos užklausos sprendimą, o sudetingesnė užklausa gali būti perduota techninėms komandoms. Tai padidina efektyvumą ir palengvina bendravimą.
Kaip LiveAgent galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Kai gaunate bilietą su dviem atskirom užklausom, paspauskite ant dešinėje bilieto pusėje esančių trijų taškų ir paspauskite "Išskirti". Jūs galite pasirinkti "Automatinis išskyrimas" parinktį, kuri dubliuos bilietą. Vėliau, atitinkami agentai galės tvarkyti reikalus viename biliete.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.
"LiveAgent" siūlo pagalbos programinę įrangą su 170 funkcijų, įskaitant prisijungusių lankytojų sekciją. Aptariama LiveAgent platforma, teikianti įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Taip pat pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai. Bendradarbiaukite su „LiveAgent“ nemokamam bandomajam.
LiveAgent is a customer service software company that offers various programs, including a VoIP phone system, inbound call center software, and email management software. They have received awards and positive feedback from customers and also offer training, blog content, and webinars for clients. The company provides sales contacts and allows users to sign up for a free trial. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and all rights are reserved. They have policies for privacy and security, and there is a support portal for customers.