Kas yra aptarnavimas tik el. paštu?
Aptarnavimas tik el. paštu yra kai kurių įmonių naudojama technika. Vienintelis būdas, kuriuo klientai gali su jais susisiekti, yra el. paštas, kitos platformos negalimos.
Aptarnavimas tik el. paštu turi trūkumų, nes klientai negali stebėti savo skundo būsenos ir neturi prieigos prie pagalbos centro. Taip klientai gali susidaryti neigiamą nuomonę apie įmonę ir dalinimasis ja su kitais sugadintų įmonės reputaciją. Iš tiesų, įmonė gali net prarasti savo klientus.
El. paštu klientai gali negauti atsakymo taip greitai, kaip jiems to reikia.
Frequently Asked Questions
Koks yra aptarnavimo tik el. paštu apibrėžimas?
Aptarnavimas tik el. paštu reiškia, kad aptarnavimas pasiekiamas tik vienu kanalu – el. paštu. Šis sprendimas turi ir privalumų, ir trūkumų. Žinome, kad visos žinios apie klientų aptarnavimą kaupiamos vienoje vietoje, tačiau, kita vertus, daugelis klientų nemėgsta naudoti elektroninio pašto, todėl verta pasiūlyti kitokį komunikacijos kanalą. p>
Kaip tiksliai veikia aptarnavimas tik el. paštu?
Pagalba tik el. paštu reiškia tai, kad klientas, iškilus nesklandumams apsipirkimo metu arba norėdamas gauti atsakymą į jį kamuojantį klausimą, gali susisiekti su įmone el. paštu. Tai reiškia, kad visas arba didžioji dalis klientų aptarnavimo vyksta šiame viename kanale.
Ar „LiveAgent“ galite teikti aptarnavimą tik el. paštu?
Žinoma, su „LiveAgent“ yra galimybė teikti aptarnavimą tik el. paštu. Tačiau be to, „LiveAgent“ galima naudoti daugybę kitų kanalų, kuriais klientai dažniau susisiekia, ir tai neprideda agentui daugiau darbo, nes viskas pasiekiama vienoje vietoje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.