Aptarnavimas tik el. paštu

Kas yra aptarnavimas tik el. paštu?

Aptarnavimas tik el. paštu yra kai kurių įmonių naudojama technika. Vienintelis būdas, kuriuo klientai gali su jais susisiekti, yra el. paštas, kitos platformos negalimos.

Aptarnavimas tik el. paštu turi trūkumų, nes klientai negali stebėti savo skundo būsenos ir neturi prieigos prie pagalbos centro. Taip klientai gali susidaryti neigiamą nuomonę apie įmonę ir dalinimasis ja su kitais sugadintų įmonės reputaciją. Iš tiesų, įmonė gali net prarasti savo klientus.

El. paštu klientai gali negauti atsakymo taip greitai, kaip jiems to reikia.

Frequently asked questions

Koks yra aptarnavimo tik el. paštu apibrėžimas?

Aptarnavimas tik el. paštu reiškia, kad aptarnavimas pasiekiamas tik vienu kanalu – el. paštu. Šis sprendimas turi ir privalumų, ir trūkumų. Žinome, kad visos žinios apie klientų aptarnavimą kaupiamos vienoje vietoje, tačiau, kita vertus, daugelis klientų nemėgsta naudoti elektroninio pašto, todėl verta pasiūlyti kitokį komunikacijos kanalą. p>

Kaip tiksliai veikia aptarnavimas tik el. paštu?

Pagalba tik el. paštu reiškia tai, kad klientas, iškilus nesklandumams apsipirkimo metu arba norėdamas gauti atsakymą į jį kamuojantį klausimą, gali susisiekti su įmone el. paštu. Tai reiškia, kad visas arba didžioji dalis klientų aptarnavimo vyksta šiame viename kanale.

Ar „LiveAgent“ galite teikti aptarnavimą tik el. paštu?

Žinoma, su „LiveAgent“ yra galimybė teikti aptarnavimą tik el. paštu. Tačiau be to, „LiveAgent“ galima naudoti daugybę kitų kanalų, kuriais klientai dažniau susisiekia, ir tai neprideda agentui daugiau darbo, nes viskas pasiekiama vienoje vietoje.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai