Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Šiuolaikinėje skaitmeninėje eroje turite elgtis su savo klientais taip, lyg jie būtų jūsų partneriai. Negaiškite daug laiko nereikšmingiems pokalbiams, o vietoj to klausykite savo klientų! Dabartiniai ir potencialūs klientai gali suteikti jums daug informacijos, kuri padės padidinti pardavimus, pritraukti daugiau vertingų potencialių klientų ir tiesiog pagerinti klientų lojalumą.

Norėdami tai padaryti, galite naudoti vieną iš paprasčiausių ir efektyviausių komunikacijos kanalų – el. paštą.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
„LiveAgent“ leidžia siųsti el. laiškus ir iš anksto paruoštus pranešimus

Galite pagalvoti: „Na, mes ir taip jau žinome ir naudojame el. pašto rinkodarą.“ Tai įmanoma, bet visada yra kur tobulėti. Kodėl nepasinaudojus el. laiškais, kad sustiprintumėte ryšius su jūsų sąraše esančiais kontaktais, kad jie ilgiau išliktų ištikimi ir taptų aktyvesni? Yra tam tikro tipo el. laiškai, vadinami atsiliepimų prašymo el. laiškais, kurie gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais.

Atsiliepimo prašymo el. laiškas yra paprastas ir kūrybingas būdas sudominti klientus ir gauti jų atsiliepimus, o tai gali padėti pagerinti rinkodarą ir produktą ateityje.

Kas yra atsiliepimo prašymo el. laiškas? Kuo jis yra svarbus?

Iš pradžių turime paaiškinti, kodėl taip svarbu surinkti klientų atsiliepimus. Ilgą laiką įmonės neinvestuodavo laiko ar išteklių savo klientams geriau pažinti.

Tai klaida, nes klausdami klientų jų nuomonės galite sužinoti daugiau apie žmones, kurie nori pirkti jūsų produktus, tuo pačiu apie jų poreikius ir kaip juos patenkinti.

Todėl pagrindinė priežastis, dėl kurios prašoma grįžtamojo ryšio, yra gauti vertingos informacijos iš pirmų lūpų, kuri padės jums tobulinti ir plėtoti savo verslą, produktus ar paslaugas.

Klausdami dabartinių klientų atsiliepimų, galite sužinoti, ar jie patenkinti, ką galima pagerinti ir kurie jų poreikiai nepatenkinti.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
„LiveAgent“ integruojasi su „NiceReply“ ir leidžia rinkti atsiliepimus su kiekvienu siunčiamu el. laišku

Analizuodami visą šią informaciją ir darydami protingas išvadas, galėsite:

  • Suprasti savo klientus. Atidžiai klausydamiesi savo klientų galėsite geriau juos pažinti ir suprasti kaip vartotojus. Galėsite sužinoti, ko jie tikisi iš jūsų paslaugų, kokie yra jų poreikiai. Tai ne tik skundų ar prašymų klausymas.
  • Išlaikyti esamus klientus. Tie, kurie jaučiasi išklausyti ir vertinami, yra labiau linkę likti ištikimi jūsų verslui. Priverskite klientus taip jaustis reguliariai klausdami jų nuomonės ir, kai tik įmanoma, įgyvendindami jų siūlomus patobulinimus.
  • Padidinkite esamų klientų lojalumą. Patobulinę kliento patirtį klausydamiesi ir reaguodami į jo poreikius, padidinsite jo pasitenkinimą jūsų verslu. Taip padidindami klientų lojalumą, galite įgyti prekės ženklo ambasadorių, kurie rekomenduos jūsų paslaugas kitiems.

Taigi, kaip turėtumėte paprašyti savo klientų atsiliepimų? Pasinaudodami senu geru el. paštu.

Atsiliepimų prašymo el. laiško šablonų temų pavyzdžiai

  • Norėtume sužinoti jūsų nuomonę apie [produktą/paslaugą]
  • Kaip mums sekėsi, [vardas]?
  • Pasidalykite savo mintimis apie [produktą/paslaugą/įmonę]
  • Dėkojame, kad įsigijote [produktą/paslaugą]. Ar jums patiko aptarnavimas?
  • Turime pasikalbėti, [vardas] …
  • Kokia buvo jūsų patirtis?
  • Taigi, ką manote?
  • Prisiminkite savo patirtį su [įmone]
  • Turite [laiko] pasidalyti savo mintimis apie [produktą/paslaugą]

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablono idėjos

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas – po bendro projekto

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas „Ar likote patenkinti“

Įvertinkite įsigytas prekes – atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Dėkojame už bendrą projektą – atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Pasidalykite savo mintimis vaizdo įraše – atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas – patarimai ir geriausia praktika, kurios reikia laikytis

Būkite nuoširdūs

Prieš pradėdami užduoti klausimus, paaiškinkite, kokia jums svarbi produktų ar paslaugų kokybė. Pasakykite savo klientams, kad norite pasimokyti iš jų patirties, kad galėtumėte toliau tobulėti ir užtikrinti gerą aptarnavimą ateityje.

Iš anksto išreikškite savo dėkingumą ir praneškite savo klientams, kad suprantate, jog jų laikas yra brangus, todėl tikrai įvertinsite bet kokį jų paliktą atsiliepimą.

Paklauskite klientų, kokie elementai/funkcijos jiems patinka

Atsakymai į šį klausimą padės jums nustatyti vską, ką darote gerai.

Paklauskite klientų, kas jie norėtų, kad būtų kitaip

Šis punktas yra esminis. Paklauskite savo klientų, kas pirkimo/paslaugų teikimo metu jiems nepatiko.

Atkreipkite ypatingą dėmesį į šiuos atsakymus. Jei neklausysite patarimų, neturėsite pasiteisinimo, jei kažkas panašaus pasikartos ir su kitais klientais.

Atsiliepimo prašymo el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Kada turėtumėte siųsti el. laišką su prašymu pateikti atsiliepimą?

Sprendimo laikas

Tai priklauso nuo jūsų produkto ar paslaugos specifikos. Vis dėlto nelaukite per ilgai, nes jūsų klientai tikriausiai pamirš savo įspūdį apie jūsų įmonę (nebent tai būtų ypač neigiama patirtis). Siųsti atsiliepimo prašymo el. laišką ne vėliau kaip per 5 dienas po pirkimo yra gera idėja.

Ar turėčiau siųsti el. laišką prašydamas atsiliepimo, net jei žinau, kad tam tikras klientas yra nepatenkintas mano produktu/paslauga?

Klientų praradimas - liūdnas veidas

Taip, jums turėtų rūpėti visų klientų nuomonė ir neturėtumėte ignoruoti tų, kurie išreiškė neigiamą nuomonę apie jūsų produktą ar paslaugą. Bet kokie neigiami atsiliepimai turėtų būti kruopščiai išanalizuoti, kad padėtų jums tobulinti savo produktus ir paslaugas.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtumėte siųsti el. laišką su prašymu pateikti atsiliepimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo jūsų produkto ar paslaugos specifikos. Vis dėlto nelaukite per ilgai, nes jūsų klientai tikriausiai pamirš savo įspūdį apie jūsų įmonę (nebent tai būtų ypač neigiama patirtis). Siųsti atsiliepimo prašymo el. laišką ne vėliau kaip per 5 dienas po pirkimo yra gera idėja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti el. laišką prašydamas atsiliepimo, net jei žinau, kad tam tikras klientas yra nepatenkintas mano produktu/paslauga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Taip, jums turėtų rūpėti visų klientų nuomonė ir neturėtumėte ignoruoti tų, kurie išreiškė neigiamą nuomonę apie jūsų produktą ar paslaugą. Bet kokie neigiami atsiliepimai turėtų būti kruopščiai išanalizuoti, kad padėtų jums tobulinti savo produktus ir paslaugas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką turėtumėte parašyti atsiliepimo prašymo el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iš anksto išreikškite savo dėkingumą ir praneškite savo klientams, kad suprantate, jog jų laikas yra brangus, todėl tikrai įvertinsite bet kokį jų paliktą atsiliepimą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai