Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Socialinė žiniasklaida jums kelia stresą?

Prisėskite ir atsipalaiduokite, kol LiveAgent visus pranešimus pavers į bilietus.

  • ✓ Jokio paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Social
Social media support software

Socialinės žiniasklaidos palaikymas tiesiai jūsų pagalbos tarnyboje

LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga, surenkanti visą jūsų klientų bendravima iš kelių socialinių tinklų ir juos logiškai sutvarkanti vienoje vietoje. LiveAgent naudojimas klientų aptarnavimui leidžia jums sutelkti dėmesį į pačias svarbiausias verslo užduotis ir palaikyti aukštą klientų pasitenkinimą.

LiveAgent socialinės žiniasklaidos pagalba yra greita, efektyvi ir ekonomiška. Išbandykite jau šiandien.

Leiskite LiveAgent tvarkyti savo socialinės žiniasklaidos žinutes

Ar jūsų dėmesį dažnai nukreipia jūsų esamų ir potencialių klientų socialinės žiniasklaidos pranešimai? Viskas baigta. Prijunkite visus savo socialinės žiniasklaidos kanalus prie LiveAgent ir pasinaudokite pažangios automatizacijos teikiama nauda. Naudojantis neribota istorija ir vieningais pranešimais, susidarykite pilną vaizdą apie asmenis, su kuriais bendraujate.

Kas įtraukta?

„Facebook“

Mūsų “Facebook” integracija pašalina poreikį stebėti kelius prietaisus ir socialinės žiniasklaidos paskyras, bei dalintis paskyros prisijungimo informacija. Visi agentai gali atsakyti į bilietus iš universalios pašto dėžutės, todėl nebereikia jausti priklausomybe nuo “Facebook” puslapio administratoriaus.

“Facebook” integracijos įgyvendinimas yra labai paprastas. Tiesiog prijunkite savo įmonės “Facebook” puslapį (ar puslapius!) prie LiveAgent valdymo skydelio ir pradėkite. Bet kokie jūsų socialinio įrašo komentarai ar puslapio paminėjimai bus automatiškai paverčiami į bilietus, į kuriuos galėsite atsakyti, o vėliau jie bus suarchyvuoti. Dėl to, padidinę klientų įsitraukimą, galite sukurti lojalią interntinę bendruomenę.

Facebook messenger chat app

„Facebook Messenger"

LiveAgent “Facebook Messenger” integracija suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su savo klientais. Kai į savo “Facebook” puslapį gaunate tiesioginį pranešimą, jis iš karto yra paverčiamas į bilietą ir patalpinamas LiveAgent valdymo skydelyje. Jūs galite nesudėtingai atsakyti, siųsti priedus ir net paspausti “Patinka” mygtuką.

„Twitter“

LiveAgent “Twitter” integracija suteikia galimybę stebėti visus jūsų puslapio paminėjimus ar pasirinktas grotažymes.

Tiesiog sujunkite savo “Twitter” paskyrą su LiveAgent valdymo skydeliu ir pasirinkite, kurias grotažymes ir paminėjimus norite stebėti. Visi stebimi paminėjimai ir grotažymės bus automatiškai paversti į bilietus ir gali būti priskirti jūsų pasirinktam departamentui. “LiveAgent” automatiškai surinks visas “Twitter” žinutes ir stebimus raktažodžius, todėl galėsite į juos atsakyti tiesiai iš savo valdymo skydelio.

„Instagram"

LiveAgent “Instagram” integracija leidžia peržiūrėti ir atsakyti į įrašus, kuriuose esate pažymėtas ar paminėtas, o taip pat ir atsakinėti į socialinės žiniasklaidos komentarus. Papildomai, naudojant LiveAgent universalią pašto dėžutę, visus savo bilietus turite po vienu stogu, todėl jums nebereikia stebėti kelių įrenginių ar paskyrų. Taigi, LiveAgent taupo jūsų agentų laiką, pagerina atsakymo į užklausas trukmę ir tuo pat metu, pagerina agentų produktyvumą. Išbandykite šiandien ir iš karto teikite aptarnavimą socialinėje žiniasklaidoje. 

„Viber“

LiveAgent “Viber” integracija leidžia jums gauti ir atsakyti į “Viber” žinutes, tiesiogiai jūsų universalioje pašto dėžutėje. Mūsų demonstraciniame vaizdo įraše, galite pamatyti, kaip tai veikia!

Naudingos funkcijos, kurios pagreitins jūsų pagalbą socialinėje žiniasklaidojee

Jums nereikia praleisti valandų valandas socialinėje žiniasklaidoje, kad laiku atsakytumėte savo klientams.

Kiekvienas privatus socialinės žiniasklaidos kanalų pranešimas atsidurs toje pačioje vietoje, kaip ir jūsų el. laiškai, pokalbiai ir skambučiai.

Rinkitės iš šimtų aktyvatorių ir sąlygų, kurie leis automatizuoti darbo eigą ir procesus.

Naudokite konkrečias žymas ar atskirus departamentus ir valdykite savo socialinės žiniasklaidos palaikymo kanalus.

Padidinkite savo produktyvuma naudodami pranešimų šablonus, pridėdami priedus ir įterpdami pastabas.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą, ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę savo klientams teikti išskirtinę pagalbą.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Programinė įranga už sąžiningą kainą

Mes laikomės kitokio požiūrio, nei kitos rinkoje esančios programinės įrangos. Kai kuriuos kanalus mes siūlome kaip priedus, todėl tai leidžia jums sutaupyti pinigų, ypatingai jei jūsų agentų komanda yra didelė. Su mūsų skaidria kainodara, mokėkite tik už tai, kuo naudojatės.

Add-on

Add-on

Pay for social media channels only when you need them.

$39/mo
Add-on

All-Inclusive

Every single LiveAgent feature including social media support.

$39/mo

Turėkite konkurencinį pranašumą

Nukreipę savo socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimą į pagalbos tarnybos programinę įrangą, jūs įgysite konkurencinį pranašumą prieš savo klientus. Klientai nori lengvai su jumis susisiekti, nesiaiškindami, kuriuo aptarnavimo kanalu jūs atsakysite greičiausiai.

Atminkite, kad senus, gerus el. laiškus iš lėto keičia internetiniai pokalbiai, skambučių centro programinė įranga ir socialinės žiniasklaidos pranešimai. Su LiveAgent, jūs galite pateikti greitus atsakymus. Investicijos į klientų aptarnavimo programinę įrangą jums padės teikti greitą, patogų ir sklandų klientų aptarnavimą. 

Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Padidinkite klientų išlaikymą

Įmonės gali pagerinti klientų išlaikymą, naudodamos įvairias rinkodaros strategijas, įskaitant dovanų dalybas, apklausas ir nuolaidas.

Tačiau, dažnai pamirštama socialinės žiniasklaidos strategija yra išskirtinis klientų aptarnavimas. Čia nėra jokios paslapties. Laimingi klientai yra linkę sugrįžti.

Norėdami pasiekti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, savo aptarnavimo komandą pirmiausiai turite aprūpinti tinkamu socialinės žiniasklaidos valdymo įrankiu.

LiveAgent surenka visus paminėjimus ir pranešimus į vieną platformą, ir suteikia galimybę jūsų aptarnavimo atstovams būti dar efektyvesniais. Dėl to, jūs dar labiau pagerinsite klientų įsitraukimą ir jų išlaikymą.

Daugiau nei 30 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir padidinti jūsų verslo partnerių pasitenkinimą.

Naudokite kaip jums patinka

LiveAgent prisitaiko prie jūsų įmonės ir rinkos. Mes padedam visų dydžių ir tipų organizacijoms. Pamatykite, ką jie kalba apie naudojimąsį mūsų programine įranga.

Business pages

Verslo Sprendimai

Startuoliams ir Korporacijoms

Verslui

Vyriausybei

Švietimui ir Nevyriausybinėms Organizacijoms

Industry Solutions

Pramonės Sprendimai

E-komercija ir Paslaugos

Kelionės ir Apgyvendinimas

Rinkodara ir Telekomunikacija

Pramogų industrija

Priežastys, kodėl naudoti
socialinės žiniasklaidos aptarnavimo programinę įrangą

Ar kada nors kilo klausimas, kodėl įmonės su savo klientais pradeda bendrauti naudodami socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą, vietoje to, kad jiems tiesiogiai atrašytų socialinėje žiniasklaidoje? Taip yra todėl, kad jiems tiesiog nusibodo keliuose įrenginiuose stebėti savo socialinės žiniasklaidos kanalus, visiems dalinti prisijungimo informaciją ir persijunginėti iš vieno darbalaukio į kitą! Ar jums pažįstama tokia situacija?

 

Smiley face icon

Bendros informacijos nebuvimas

Sunku suprasti, apie ką ankščiau kalbėjote su klientu, nes pokalbis vyko skirtingame kanale? LiveAgent tai stebi.

Clock icon

Prarandamas svarbus laikas

Per dažnai jungiatės prie skirtingų programinių įrangų? Tegul šį darbą už jus padaro LiveAgent.

 

Web icon

Sunku valdyti

Valdote keletą profilių, skirtinguose socialiniuose tinkluose? Su LiveAgent, juos visus galite valdyti iš vieno valdymo skydelio.

 

Kas yra socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas?

Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra pakankamai naujas produktas. Pagrindinis jos tikslas yra surinkti kiekvieną jūsų prekės ženklui skirtą pranešimą ir paminėjimą skirtinguose socialiniuose tinkluose ir perkelti į vieną sistemą, iš kurios galite bendrauti su savo auditorija.

Pagrindinis privalumas yra tas, kad būdami daugiakanalės pagalbos tarnybos sitemos dalimi, vienoje vietoje jūs galite matyti klientų bendravimą kituose klientų pagalbos kanaluose. Papildomai, kiekvienas pranešimas yra surenkamas universalioje pašto dėžutėje ir tuomet paverčiamas į vieningus bilietus.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Kaip išsirinkti socialinės žiniasklaidos pagalbos sistemą?

Jei nusprendėte pradėti teikti pagalbą savo socialinės žiniasklaidos auditorijai už konkretaus tinklo ribų, pirmiausiai turite apsibrėžti sistemai keliamus reikalavimus. Pirmiausiai nuspręskite, ar jūs planuojate perkelti visą savo bendravimą el. paštu į tą pačią vietą, kur gausite socialinės žiniasklaidos pranešimus.

Po to, apsvarstykite internetinių pokalbių palaikymą, įeinančių skambučių centro pridėjimą ar savitarnos teikimą, naudojant žinių bazę. Galiausiai, jums galbūt bus reikalinga platforma, tokia kaip klientų portalas, kur vartotojai galėtų rasti visas savo užklausas, pateiktų klausimus į forumą, pasiūlytų patobulinimus ir paliktų atsiliepimus.

Nedvejokite, išbandykite LiveAgent jau šiandien

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Tam yra priežastis. Mes teikiama pasaulinio lygio pagalbos tarnybos programinę įrangą, kuri suteikia neptiekaištingą patirtį jūsų aptarnavimo komandai ir klientams. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su mūsų nemokamu 14-os dienų bandymo laikotarpiu, arba išbandykite mūsų nemokamą LiveAgent versiją. Mums bus malonu jus turėti.

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Socialinės žiniasklaidos palaikymo palyginimas

Jei ieškote geriausios pagalbos tarnybos sistemos su socialinės žiniasklaidos palaikymu, yra būtina palyginti skirtingas alternatyvas. Daugiakanalėje pagalbos tarnyboje rasite daugiau, nei tik socialinės žiniasklaidos jungtį. Nors galbūt jūs ir neišnaudosite visų funkcijų, tačiau augant jūsų verslui, naudinga turėti galimybę pridėti tam tikrus kanalus.

Ką, apie socialinės žiniasklaidos palaikymą, sako skaičiai?

ticketing email ticketing

Socialinės Žiniasklaidos Palaikymas

65% 18-34 metų amžiaus žmonių tiki, kad socialinė žiniasklaida yra efektyvus klientų aptarnavimo kanalas. “Microsoft”

Speed o meter

Atsakymo laikas

48% klientų tikisi atsako į socialinės žiniasklaidos klausimus ir skundus per 24 valandas. “Statista”

Connect favourite VoIP provider and contacts

Nepriekaištinga Patirtis

Daugiau, nei 50% įmonių praneša, kad viena iš svarbiausių klientų problemų yra “sklandžios klientų patirties teikimas keliuose kanaluose.” “Incite Group”​

call center cloud based call center software

Skaitmeninis prieš Balsą

57% klientų labiau renkasi bendrauti su įmonėmis skaitmenine žiniasklaida, tokia kaip el. laiškai ar socialiniai tinklai, vietoje bendravimo balsu su klientų aptaravimu. “Ameyo”

Brand loyalty stems from good service

Lojalumas prekės ženklui kyla iš gero aptarnavimo

73% klientų, draugiški darbuotojai ar klientų aptarnavimo atstovai yra tai, kas suteikia nepamirštamą patirtį, lemiančią prisirišimą prie prekės ženklo.

Suteikti tokią patirtį nėra labai sudėtinga, kai žinote kas tai yra. Remiantis klientų aptarnavimo ekspertu Shep Hyken, klientų pagalbos atstovai turi pateikti suasmenintą atsakymą per tinkamą laikotarpį ir niekada nepamiršti užduoti papildomų klausimų. Pavyzdžiui, jei klientas prašo greitai padėti išspręsti jo problemą, norėdami atitikti jo lūkesčius, papildomai pasidomėkite, per kiek laiko, jam reikalingas atsakymas.

Atsiminkite, lojalūs klientai didina investicijų grąžos rodiklį, nes lojalūs klientai yra linkę daugiau įsigyti.

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

LiveAgent socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveiki 200 funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas?

Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas teikia klientų aptarnavimą klientams ar potencialiems klientams socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip "Facebook", "Instagram" ar "Twitter". Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimas apima atsakymus į tiesiogines žinutes, komentarus ir paminėjimus 24 valandų laikotarpyje.

Kaip naudoti socialinę žiniasklaidą, kaip klientų aptarnavimo įrankį?

Geriausias būdas, kaip panaudoti socialinę žiniasklaidą, kaip klientų aptarnavimo įrankį, yra ją vertinti tarsi, oficialų klientų bilietą. Pateikite greitus, sąžiningus, malonius ir išsamius atsakymus į bet kurias žinutes, komentarus ar paminėjimus.

Kas Yra Socialinės Žiniasklaidos Klientų Aptarnavimo Programinė Įranga?

Socialinės Žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra pagalbos tarnybos sprendimo dalis. Ji suteikia galimybę jūsų klientų aptarnavimo atstovams, naudojant vieną sąsają, greitai atsakyti į klientų užklausas. Dėl to, norėdami pateikti atsakymą, jie neprivalo persijungti tarp platformų. Programinė įranga gali padėti apsisaugoti nuo klientų nusivylimo ir nepasitenkinimo, nes jūs niekada neprarasite klientų užklausų. Aktyvus dalyvavimas ir greitas atsakymų pateikimas yra svarbūs veiksniai, siekiant kurti santykius su klientais SoMe platformose. Su šiuo klientų aptarnavimo sprendimu, jūs galite iš karto efektyviai sukurti klientų lojalumą.

Kodėl LiveAgent idealiai tinka socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimui?

LiveAgent apjungia kelias socialinės žiniasklaidos platformas. Pavyzdžiui, kai tik savo "Instagram"paskyroje gausite komentarą arba būsite paminėti, į savo LiveAgent gausite bilietą. Tas pats galioja ir "Twitter". Be to, jūs taip pat galite prijungti ir "Viber" bei "Facebook".

Kokia yra socialinės žiniasklaidos svarba klientų aptarnavimui?

Socialinė žiniasklaida yra svarbi klientų aptarnavimo dalis, nes įmonėms ji suteikia bendravimo galimybę su savo auditorija. Įmonės gali efektyviai informuoti savo klientus apie artėjančius renginius, išpardavimus ar tam tikrus pokyčius. Toku pačiu būdu, klientai gali kreiptis į įmone su klausimais, komentarais ar kitais rūpesčiais. Jei klientų klausimai lieka neatsakyti, jie nedvejodami gali perkelti savo įmonę kitur.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai