Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Tekstas yra skirtas pritraukti naujus klientus ir propaguoti bendrovės produkta, ji taip pat suteikia galimybę užsisakyti demonstraciją ir gauti naujienlaiškį. Atvejo analizė yra vienas iš geriausių būdų pristatyti socialinį įrodymą savo verslo vertės ir padėti klientams išspręsti savo problemas. Jūsų LiveAgent skydelis yra kuriamas, įdiegimo būklė yra 0%, taip pat mes naudojame slapukus savo svetainėje.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.