Klientų aptarnavimo vaidmuo klientų patirčiai
Klientų patirtis tampa vis svarbesnė, o klientų aptarnavimas turi didesnius lūkesčius nei anksčiau. Patartina plėsti pagalbos būdus ir investuoti į aptarnavimo komandą.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
Gaukite išskirtinį klientų aptarnavimą, pasirinkite iš 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų su LiveAgent. Padidinkite investicijų pelningumo rodiklį ir sutaupykite.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.