Kartu pagerinkime
jūsų klientų aptarnavimą

Sutrumpinkite atsako laiką ir padidinkite klientų pasitenkinimą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Sprendimas, kuri pritrauks klientus

Gaukite naudos iš aukštesnio agentų produktyvumo lygio ir išlaikykite klientus (arba konvertuokite) naudodami mūsų daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą. Kainos ir gaunamos naudos santykis yra neprilygstamas. Kadangi yra daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau nei 195 integracijos, mūsų programinė įranga yra puikus sprendimas įvairaus dydžio ir pramonės šakų įmonėms.

Sujunkite visus komunikacijos kanalus ir valdykite juos iš vienos bendros įmonės pašto dėžutės. Mėgaukitės socialinių tinklų integracijomis, neribota bilietų istorija, skambučių įrašais, hibridiniais bilietų srautais ir kitais produktyvumo įrankiais.

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

Atraskite daugiau nei 130 bilietų sistemos funkcijų ir daugiau nei 200 integracijų naudodami mėgstamus įrankius.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Atėjo laikas sumažinti savo įrankių rinkinį

Kam naudoti daug brangių pokalbių internetu, el. pašto, žinių valdymo ir skambinimo įrankių, kai galite naudoti tik vieną?

01 Bilietų sistema

Stengiatės neatsilikti nuo klientų pageidavimų? Pakeiskite žiniatinklio el. paštą į daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą, kad pasiektumėte daugiau.

Replaces
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Tiesioginis pokalbis internetu

Dideli lūkesčiai? Mūsų universali tiesioginių pokalbių programinė įranga jiems patiks. Pritraukite potencialius klientus, stebėkite lankytojų elgesį ir teikite paslaugas vienu įrankiu.

Replaces

03 Skambučių centras

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ VoIP skambučių centras ir įmontuotas CRM gali padėti jums teikti asmenišką aptarnavimą.

Replaces
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

04 Socialiniai tinklai

Nusibodo stebėti kelias paskyras ir įrenginius? Pradėkite tvarkyti visus „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“ bilietus iš vienos pašto dėžutės.

Integrates

05 Žinių bazė

Norite nuveikti daugiau su savo žinių baze? „LiveAgent“ siūlo ne tik visiškai pritaikomą individualiems poreikiams ir SEO optimizuotą žinių bazę, bet ir daugiau nei 140 pagalbos centro funkcijų.

Replaces

06 Klientų portalas

Suteikite savo klientams galimybę pasinaudoti pažangiais savipagalbos ir bendruomenės kanalais. Atraskite neribotas galimybes jau šiandien.

Replaces

Pradėkite naudoti „LiveAgent“ jau dabar!

Išbandykite viską, ką galime pasiūlyti 14 dienų nemokamai.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu

Atsiliepimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Skaidri ir teisinga kainodara

Jokių sutarčių, jokių paslėptų mokesčių ir atsiskaitymas kas mėnesį. Visiškai skaidrios kainos, nes mokama tik už realų naudojimą kiekvieną mėnesį. Pasirinkite tinkamą planą ir pradėkite teikti geriausią klientų aptarnavimą.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Suplanuokite demonstraciją

requestDemo
Ką sužinosite per demonstraciją
  • Kaip pasiekti savo verslo tikslus naudojant „LiveAgent“ – ar tai būtų klientų pasitenkinimo gerinimas, ar daugiau pardavimų.
  • Kaip veikia „LiveAgent“. Apžvelgsime produktą, kad suprastumėte, kaip jis veikia su mūsų programine įranga.
  • Atsakymai į visus klausimus, susijusius su kainomis, paslaugomis, integravimu ir funkcijomis.

„Kreipkitės į kiekvieną klientą su mintimi padėti jam išspręsti problemą ar pasiekti tikslą, o ne parduoti produktą ar paslaugą“. – Brian Tracy

 

Andrej Saxon

Pardavimų vadybininkas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Demonstracija
Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Tekstas yra skirtas pritraukti naujus klientus ir propaguoti bendrovės produkta, ji taip pat suteikia galimybę užsisakyti demonstraciją ir gauti naujienlaiškį. Atvejo analizė yra vienas iš geriausių būdų pristatyti socialinį įrodymą savo verslo vertės ir padėti klientams išspręsti savo problemas. Jūsų LiveAgent skydelis yra kuriamas, įdiegimo būklė yra 0%, taip pat mes naudojame slapukus savo svetainėje.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.