Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Informacinių el. laiškų šablonai

Informacinių el. laiškų šablonai

Egzistuoja keli scenarijai, kai įmonė turi išsiųsti savo klientams ar vartotojams el. laišką, kad suteiktų jiems informaciją per daug nesireklamuodama. Dažniausi informacinių laiškų pavyzdžiai yra trumpi naujienų pranešimai apie būsimos įmonės krypties ar vadovybės pokyčius ir kt.

Informaciniai el. laiškai taip pat gali būti susiję su taisyklių ir sąlygų ar kitų teisinių susitarimų pakeitimais, taip pat pareiškimais, siekiant nuraminti prenumeratorius, atsižvelgiant į dabartinius pramonės pokyčius arba pasaulinius įvykius. Tokio tipo pranešimai buvo ypač paplitę per pastaruosius kelerius metus, nes pagal ES Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) į mūsų pašto dėžutes patenka daugybė el. laiškų apie privatumo politikos pakeitimus. Visai neseniai dėl dabartinės koronaviruso pandemijos daugelis prekių ženklų nuolat informuoja savo klientus el. paštu apie tai, kaip jie prisitaiko prie nuolat besikeičiančios situacijos.

Kitų tipų informaciniai el. laiškai – tai klientams siunčiamos apklausos, skirtos informuoti apie galimybę dalyvauti arba kvietimas į artimiausiu metu vyksiantį įmonės renginį. Savo ruožtu siuntėjas tikisi gauti atsiliepimą apie prekę/paslaugą arba atsakymą apie planuojamą dalyvavimą.

„Salon Biz“ RSVP el. laiško šablonas
RSVP el. laiškas nuo „SalonBiz“

Galiausiai, įsigijimo el. laiškai informuoja vartotojus, kad jie sėkmingai užregistravo paskyrą arba užsiprenumeravo naujienlaiškio turinį. Klientų susigrąžinimo pranešimai informuoja esamus klientus, kad jie kurį laiką neapsipirko ir gali būti pašalinti iš įmonės duomenų bazės, jei liks neaktyvūs. Šie dviejų tipų informaciniai el. laiškai yra šiek tiek labiau reklaminiai nei kiti, kurie buvo paminėti, nes dažnai juose yra raginimas veikti (CTA) arba kaip atlygis siūlomos nuolaidos.

Siųsdami informacinius el. laiškus galite pasiekti esamus ir potencialius klientus ir pranešti jiems apie konkrečias naujienas, kurias jiems reikia perskaityti arba kurios, jūsų manymu, bus naudingos. Įvairūs tokių pranešimų pavyzdžiai buvo surinkti šiame straipsnyje ir kaip priedas siūlomos temos.

Dėl kokių priežasčių siunčiami informaciniai el. laiškai?

Yra tam tikrų situacijų, kurias turėtų spręsti kiekviena įmonė (pvz., COVID-19). Šiuo laikotarpiu svarbu informuoti savo klientus ir personalą, kaip toliau veiks jūsų verslas ir kokie gali įvykti pokyčiai. Šiuose el. laiškuose neturėtų būti jokios rinkodaros komunikacijos, o tiesiog patikinkite žmones, kad, pavyzdžiui, jų duomenys, užsakymai ar prenumeratos yra saugūs. Šių el. laiškų tikslas yra tiesiog palinkėti savo klientams geriausio, neįtraukiant jokio pardavimo pasiūlymo. Trumpai tariant, esmė yra palaikyti gerus santykius su klientu, informuojant juos apie tai, ką reikia žinoti.

Kito tipo informaciniai el. laiškai yra skirti konkrečios įmonės naujienoms. Tai gali būti politikos, verslo struktūros arba krypties pasikeitimo naujiniai. Šie nauji metodai gali būti klientų atsiliepimų rezultatas, todėl jūsų klientai turėtų būti tiesiogiai informuojami ir padėkokite už jų indėlį asmenine jūsų žinute. Tai taip pat padės sustiprinti klientų lojalumą ir pasitikėjimą – parodysite, kad jūsų klientų nuomonė yra labai vertinama.

Informacinių el. laiškų šablonai
Havajų Ramiojo vandenyno universitetas siunčia informatyvų el. laišką absolventams apie universiteto mokymosi tvarkaraštį COVID-19 pandemijos metu

Kas yra el. laiškų šablonai?

El. laiškų šablonai yra pranešimų pagrindas ir juos galite naudoti kaip atspirties tašką rašydami savo kopiją (tiesiog pakeiskite siūlomą tekstą savu). El. laiškų šablonai leidžia be vargo parašyti el. laiškus – tiesiog įterpkite paveikslėlius ar kitą turinį ir pakeiskite stilių, kad atitiktų jūsų prekės ženklą.

El. laiškų šablonų pritaikymas
El. pašto šablono tinkinimas „LiveAgent“.

Bendrieji patarimai, kaip rašyti geresnius informacinius el. laiškus

Jie turėtų būti trumpi ir informatyvūs

Informaciniai el. laiškai nevadinami „informaciniais“ be priežasties. Jų pagrindinis tikslas yra informuoti gavėją apie konkretų veiksmą ir nors būti kūrybingam visada yra gerai, šiuo metu neturėtumėte leisti sau būti paslaptingam. Laikas yra pinigai ne tik jums, bet ir jūsų el. laiškų gavėjams.

Būkite nuoseklūs

Jei informaciniuose el. laiškuose yra šablonas, kurio laikotės, nekeiskite jo staigiai. Jūsų auditorija gali būti įpratusi matyti tam tikrus jūsų el. laiškų elementus, įskaitant temas, išdėstymą ar net dienos laiką, kai siunčiate el. laiškus. Iš esmės įsitikinkite, kad jūsų klientai nesupainioja jūsų el. laiškų su kito prekės ženklo el. laiškais. Be to, informacinius el. laiškus siųskite tik tada, kai tai tikrai būtina – nesinaudokite šia galimybe ir neužkraukite klientų pašto dėžutės, nebent tai yra kažkas labai skubaus.

Rūpinkitės stiliumi

Kalbant apie el. pašto maketavimą, įsitikinkite, kad el. laiškas yra tinkamai suformatuotas. Tikėtina, kad daugelis gavėjų visko neperskaitys – jie vertins turinį pagal temą, paryškintus teiginius ar sąrašo įtrauką. Jūsų formatavimas turėtų kalbėti pats už save ir būti aiškus. Pavyzdžiui, jei norite pranešti ką nors nemalonaus, tikriausiai nėra geriausia savo turinyje nadoti daug jaustukų ar šauktukų, kurie gali tik sustiprinti nusivylimo ar pykčio jausmą. Kita vertus, kai norite pranešti apie ką nors teigiamo, galbūt norėsite pradėti savo el. laišką maloniu pasisveikinimu.

Informacinių el. laiškų šablonai
„LiveAgent“ el. laiško formatavimo pavyzdys

Informacinio el. laiško temos pavyzdžiai

Toliau pateikiami keli informacinių el. laiškų temos eilutės pavyzdžiai:

Įmonės pranešimų temos 

  • Paaukštinimo skelbimas – [darbuotojo vardas]
  • Sveikiname [darbuotojo vardas] gavus paaukštinimą pareigose
  • Laisva darbo vieta [darbo pavadinimas]
  • Mes įdarbiname darbuotojus viduje – pretenduokite užimti [darbo pavadinimas]
  • Naujas darbuotojas – [naujo darbuotojo vardas] eina pareigas [darbo pavadinimas]
  • Sveiki atvykę į komandą [naujo darbuotojo vardas]
  • [Susitikimo priežastis] atviras darbuotojų susirinkimas [data] [laikas]
  • Priminimas: atviras susirinkimas rytoj [laikas] visiems [skyriaus] darbuotojams

El. laiško santraukos temos

  • [Įmonės pavadinimas] atnaujinimas [mėnuo] [metai]
  • Viskas, ką galbūt praleidote [šiandien/šią savaitę/šį mėnesį]
  • Buvome užsiėmę kai kuriais pakeitimais…
  • [Įmonės] atnaujinimų santrauka
  • Jūsų [dienos/savaitės/mėnesio] [veiklos] suvestinė
  • Štai kaip jums sekėsi [šiandien/šią savaitę/šį mėnesį]
  • Sveikiname! [šiandien/šią savaitę/šį mėnesį] buvote tarp [X] % [pagal aktyvumą]
  • Norite sužinoti, kaip sekasi kitiems?

Informacinių el. laiškų temos

  • Žinutė gerbiamiems [prekės ženklo/produkto/paslaugos] bendruomenės nariams
  • Nesijaudinkite, mes esame čia dėl jūsų
  • Štai kaip [įmonė] padeda prireikus
  • Štai ką mes darome, kad tęstume kaip įprasta
  • Žiūrint į ateitį…
  • Štai kur juda [įmonės pavadinimas]. Ar prisijungsite prie mūsų?
  • [įmonės] [prenumeratos] taisyklių ir sąlygų atnaujinimas
  • Keičiasi jūsų [prenumeratos] sąlygos
  • Privatumo politikos pakeitimai [įmonėje]
  • Tai jūsų duomenys, todėl juos kontroliuojate.
  • Atnaujiname sąžiningo naudojimo politiką
  • Keičiasi [Įmonės] priimtino naudojimo politika. Štai ką reikia žinoti.
  • Atliekame pakeitimus, kad atitiktume naujas BDAR gaires
  • Dar vienas BDAR el. laiškas…

Apklausos el. laiško temos

  • Sutaupykite [X]% kito pirkinio, pasidalydami atsiliepimais
  • Atlygis už jūsų mintis
  • Padėkite mums tobulinti [produktą/paslaugą] atsakydami į vieną paprastą klausimą
  • Minutė jūsų laiko yra viskas, ko mums reikia norint sužinoti jūsų nuomonę
  • Pasakykite mums, ką iš tikrųjų manote apie [produktą/paslaugą]
  • Mums labai reikalinga jūsų pagalba! Prašome atsakyti į keletą trumpų klausimų
  • Jūsų atsiliepimai buvo tikrai vertinami: štai kodėl
  • Rezultatai yra…

RSVP el. laiško temos

  • Prisijunkite prie mūsų būsimoje [kompanijos] [konferencijoje/internetiniame seminare]!
  • Nepraleiskite progos, dalyvaukite mūsų renginyje [tema]
  • Susitiksime [įvykio pavadinimas] kitą [savaitę/mėnesį]?
  • Visi kalba apie [pavadinimas] apdovanojimus…
  • Pasižymėkite kalendorių [įmonės] komandos formavimo renginiui
  • Kviečiame smagiai praleisti [rytą/popietę/dieną] ne darbe!

Reklaminio el. laiško temos

  • Dėkojame, kad prisiregistravot [gauti turinį]
  • Sėkmė! Netrukus sus jumis susisieksime
  • Vis dar įdomu sužinoti apie mus? Štai ką turime pasiūlyti…
  • Trumpas patarimas aktyviems mūsų prenumeratoriams
  • Matėme jūsų įrašą [socialiniame tinkle] ir norime padėti
  • Dabar, kai atsakėme į jūsų klausimą [socialinio tinklo platformoje], gal norite užsiregistruoti?

Klientų susigrąžinimo el. laiško temos

  • Praėjo nemažai laiko! Dar kartą apsipirkite pas mus ir gaukite [X] % nuolaidą viskam
  • Kur buvote dingę? Mes jūsų pasiilgome! Grįžkite į [įmonę] ir pasinaudokite šiuo puikiu pasiūlymu
  • Štai [X] priežasčių, kodėl vis tiek turėtumėte apsipirkti pas mus
  • Visi [kompanijoje] jūsų pasiilgo! Štai [X] pagrindinės priežastys likti mūsų adresatų sąraše
  • Praneškite mums, jei vis dar norite, kad su jumis susisiektume…
  • Išsiskyrimas yra sunkus, bet dar ne vėlu sugrįžti!

Informacinių el. laiškų šablonų idėjos

Įmonės pranešimų el. laiškų šablonai

1 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – reklaminis skelbimas


2 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – vidinis įdarbinimas


3 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – naujo darbuotojo pristatymas


4 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – kvietimas į atvirą susitikimą


El. laiškų santraukos šablonai

1 el. laiško santraukos šablonas – verslo našumas


2 el. laiško santraukos šablonas – naujienos apie įmonę


3 el. laiško santraukos šablonas – veiklos apibendrinimas


4 el. laiško santraukos šablonas – palyginimas su kitais


Informaciniai el. laiškų šablonai

1 informacinis el. laiško šablonas – patikinimo pareiškimas


2 informacinis el. laiško šablonas – teikiant naujienas krizės metu


3 informacinis el. laiško šablonas – trumpas įmonės pareiškimas





Apklausos el. laiškų šablonai

1 apklausos el. laiško šablonas – paskatinimo siūlymas


2 apklausos el. laiško šablonas – vienas klausimas 

3 apklausos el. laiško šablonas – produkto/paslaugos apžvalga

4 apklausos el. laiško šablonas – klausimyno rezultatai

RSVP el. laiškų šablonai

1 RSVP el. laiško šablonas – kvietimas į konferenciją/internetinį seminarą


2 RSVP el. laiško šablonas – kvietimas į apdovanojimų renginį


3 RSVP el. laiško šablonas – kvietimas į komandos formavimo renginį


Reklaminio el. laiško šablonai

1 reklaminio el. laiško šablonas – prenumeratos patvirtinimas


2 reklaminio el. laiško šablonas – duomenų bazių konsolidavimas ir veiksmingi patarimai


Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai

1 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – nuolaidos siūlymas


2 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – informavimas apie priežastis pasilikti

3 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – pašalinimas iš prenumeratorių sąrašo

Informacinių el. laiškų šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kaip rašyti informacinį el. laišką?

Norėdami parašyti informacinį el. laišką, pirmiausia turėtumėte sugalvoti puikią temą. Tada parašykite el. laiško turinį ir įsitikinkite, kad įtraukėte raginimą veikti.

Kaip rašyti informacinį el. laišką interviu stiliumi?

El. laiško temą pradėkite galvoti nuo ketinimo neoficialiai užmegzti ryšį. Be to, nurodykite datą ir savo vardą. Pirmoje pastraipoje pristatykite save, savo pareigas ir įmonę, kurioje dirbate. Antroje pastraipoje trumpai pasakykite, kad norite sužinoti daugiau apie jų verslą. Trečioje pastraipoje paprašykite 15 minučių susitikimo, pageidautina asmeniškai. Galiausiai, keliomis eilutėmis užbaikite el. laišką.

Kokie yra trys el. laiškų tipai?

Galite pasirinkti iš trijų el. laiškų tipų, kuriuos naudosite: naujienlaiškių, reklaminių ir apklausų el. laiškų

Kokio ilgio turėtų būti informacinis el. laiškas?

Informaciniai el. laiškai turėtų būti trumpi pareiškimai, paaiškinantys esamą situaciją ir tai, kaip įmonė elgsis jos metu. Todėl šie el. laiškai turėtų būti gana trumpi, apibendrinantys svarbią informaciją 3–5 pastraipose, kurias sudaro tik kelios teksto eilutės.

Ar informaciniuose el. laiškuose turėtų būti kokių nors rinkodaros elementų?

Trumpas atsakymas į šį klausimą yra ne. Rinkodarai yra laikas bei vieta ir tai tikrai ne vienas iš jų. Tai ypač aktualu, jei informatyvus el. laiškas yra apie krizę ar sunkią situaciją. Informaciniai el. laiškai rašomi tiesiog siekiant nuraminti klientus, palinkėti jiems sėkmės ir pranešti, kaip bet kokie pokyčiai šiuo metu gali juos paveikti.

Kaip dažnai galima siųsti informacinius el. laiškus

Tai tikrai priklauso nuo to, kiek krizių ar svarbių įvykių iš tikrųjų įvyksta. Jei tam tikra situacija užsitęsia ilgą laiką, informacinis el. laiškas gali virsti reguliariai siunčiamu el. laišku su atnaujinimais. Tačiau šie trumpi pranešimai turėtų būti skirti tik pačioms svarbiausioms, retoms progoms, kitaip jie taps per daug įprasti, kad padarytų norimą poveikį.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip rašyti informacinį el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami parašyti informacinį el. laišką, pirmiausia turėtumėte sugalvoti puikią temą. Tada parašykite el. laiško turinį ir įsitikinkite, kad įtraukėte raginimą veikti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip rašyti informacinį el. laišką interviu stiliumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. laiško temą pradėkite galvoti nuo ketinimo neoficialiai užmegzti ryšį. Be to, nurodykite datą ir savo vardą. Pirmoje pastraipoje pristatykite save, savo pareigas ir įmonę, kurioje dirbate. Antroje pastraipoje trumpai pasakykite, kad norite sužinoti daugiau apie jų verslą. Trečioje pastraipoje paprašykite 15 minučių susitikimo, pageidautina asmeniškai. Galiausiai, keliomis eilutėmis užbaikite el. laišką.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio turėtų būti informacinis el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informaciniai el. laiškai turėtų būti trumpi pareiškimai, paaiškinantys esamą situaciją ir tai, kaip įmonė elgsis jos metu. Todėl šie el. laiškai turėtų būti gana trumpi, apibendrinantys svarbią informaciją 3–5 pastraipose, kurias sudaro tik kelios teksto eilutės.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar informaciniuose el. laiškuose turėtų būti kokių nors rinkodaros elementų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trumpas atsakymas į šį klausimą yra ne. Rinkodarai yra laikas bei vieta ir tai tikrai ne vienas iš jų. Tai ypač aktualu, jei informatyvus el. laiškas yra apie krizę ar sunkią situaciją. Informaciniai el. laiškai rašomi tiesiog siekiant nuraminti klientus, palinkėti jiems sėkmės ir pranešti, kaip bet kokie pokyčiai šiuo metu gali juos paveikti.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai galima siųsti informacinius el. laiškus”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai tikrai priklauso nuo to, kiek krizių ar svarbių įvykių iš tikrųjų įvyksta. Jei tam tikra situacija užsitęsia ilgą laiką, informacinis el. laiškas gali virsti reguliariai siunčiamu el. laišku su atnaujinimais. Tačiau šie trumpi pranešimai turėtų būti skirti tik pačioms svarbiausioms, retoms progoms, kitaip jie taps per daug įprasti, kad padarytų norimą poveikį.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra trys el. laiškų tipai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite pasirinkti iš trijų el. laiškų tipų, kuriuos naudosite: naujienlaiškių, reklaminių ir apklausų el. laiškų.” } }] }

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai