Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Zoho Mail“

Kas yra „Zoho Mail“?

„Zoho Mail“ yra el. pašto paslaugų teikėjas, kurį įmonės dažniausiai naudoja klientų el. laiškams tvarkyti. Jis naudojamas el. laiškams siųsti ir gauti, tvarkyti ir prisijungti prie kitų „Zoho“ programų. Jis taip pat palaiko automatizavimo parinktis.

Kaip galite jį panaudoti?

Galite sujungti „Zoho Mail“, „Gmail“, „Outlook“ ar kitų teikėjų pašto dėžutes į vieną bendrą. Agentų el. pašto paskyrų turėjimas vienoje bilietų sistemoje gali daryti stebuklus agento produktyvumui. Tai gali pagerinti klientų sąveiką ir padidinti klientų pasitenkinimą.

Apie viską, kas vyksta, sužinokite savo prietaisų skydelyje. Taip pat galite kurti juodraščius arba siųsti žinutes, kurti žymas, užduotis ir dar daugiau. Jūsų agentai gali tvarkyti laiškus iš kelių paskyrų vienoje bilietų sistemoje. Taip jums nereikės perjunginėti skirtingų skirtukų su įvairiais paslaugų teikėjais, kad galėtumėte sekti įvykius ir klientų bilietus. Tai vienas geriausių dalykų, kodėl pagalbos tarnybos bilietų programinė įranga yra tokia naudinga.

Taip pat galite naudoti daugiau integracijų ir funkcijų, kad pagerintumėte savo darbo eigą. Peržiūrėkite visų galimų „LiveAgent“ integracijų sąrašą arba susipažinkite su mūsų įrankių, pvz., pokalbių gyvai, žinių bazės ar skambučių centro galimybėmis.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=2s

Kokie yra el. pašto integravimo į „LiveAgent“ privalumai?

  • Klientų aptarnavimo bilietų siuntimas ir gavimas tiesiai iš „LiveAgent“
  • Nereikia šokinėti tarp skirtingų platformų
  • Pokalbių programa, automatizavimo įrankiai ir populiarios integracijos prietaisų skydelyje
  • Visos el. pašto paskyros vienoje vietoje

Kaip integruoti „Zoho Mail“ su „LiveAgent“

Paprasčiausias būdas duplikuoti el. laiškus iš „Zoho“ bilietų forma yra integruoti bendrinamą „Zoho Mail“ el. pašto adresą su „LiveAgent“. Štai kaip galite tai padaryti:

  • Prisijunkite prie „LiveAgent“ ir eikite į Configuration > Email > Mail Accounts. Paspauskite viršuje esančios oranžinio Add email account mygtuko.
El. pašto paskyrų sujungimas
Pasirinkite el. pašto paslaugų teikėją
  • Pasirinkite el. pašto teikėją, kurį naudojate „Zoho Mail“. Jei nematote savo teikėjo, pasirinkite Kitas. Pasirinkite skyrių, į kurį norite nukreipti visus gaunamus „Zoho“ el. laiškus. Jei pasirinkote kitus el. pašto paslaugų teikėjus, turite rinktis tarp persiuntimo ir IMAP arba POP3. Užbaikite procesą ir nepamirškite spustelėti Save (išsaugoti).
Rinkitės tarp persiuntimo ir IMAP arba POP3 savo „Zoho Mail“ integracijai
Perisuntimas arba IMAP / POP3

Viskas! Jūsų „Zoho Mail“ paskyra turėtų būti prijungta prie „LiveAgent“ ir jūs turėtumėte pradėti gauti savo el. laiškus į savo bilietų tvarkymo sistemą.

Kaip integruoti „Zoho Mail“ su „LiveAgent“ per „Zapier“

„Zoho Mail“ ir „LiveAgent“ integracijai galite naudoti „Zapier“. Įsitikinkite, kad turite „Zapier“ paskyrą ir galite pradėti.

„LiveAgent“ ir „Zoho Mail“ integracijos puslapis „Zapier“ sistemoje
„LiveAgent“ + „Zoho Mail“
  • Eikite į „LiveAgent“ + „Zoho Mail“ integracijos puslapį, slinkite žemyn ir pasirinkite paleidiklį bei veiksmą. Pasirinkus veiksmą ir paleidiklį, „LiveAgent“ bus sujungtas su „Zoho“ ir bus sukurta unikali jūsų verslui pritaikyta integracija. Galima rinktis iš kelių paleidiklių ir veiksmų. Pasirinkę savo veiksmus ir paleidiklius, spustelėkite mėlyną prisijungimo mygtuką.
Pasirinktas naujas „Zoho Mail“ el. pašto paleidiklis ir „LiveAgent“ veiksmo „Sukurti pokalbį“ veiksmas
Pasirinktas paleidiklis ir veiksmas
  • Tada prisijunkite prie savo „Zoho Mail“ paskyros ir suteikite „Zapier“ prieigą prie jūsų paskyros. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – turėsite patestuoti paleidiklį, kad patikrintumėte, ar integracija veikia tinkamai.
  • Kadangi pasirinkome veiksmą „Sukurti pokalbį“, turime užpildyti temą, pranešimo turinį, siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresus, taip pat keletą nebūtinų laukų, jei norime šiek tiek daugiau apibūdinti veiksmą. Paskutinis žingsnis yra integracijos testas. „Zapier“ atliks pasirinktą veiksmą, kurį aktyvuos jūsų pasirinktas paleidiklis.

Sėkmingas bandymas reiškia, kad integracija veikia ir galite ją aktyvuoti. Įjunkite „Zap“, jei esate patenkinti savo pasirinktine integracija.

DUK

Kas yra „Zoho Mail“ integravimas į „LiveAgent“?

„Zoho“ yra nemokama el. pašto platforma / paslauga, o „LiveAgent“ yra visas pagalbos tarnybos sprendimas. Integruodami „Zoho“ su „LiveAgent“, galite automatiškai gauti el. laiškus į universalią pašto dėžutę, neperjungdami programų.

Kuo naudingas „Zoho Mail“ integravimas su „LiveAgent“?

– el. laiškų gavimas į ir siuntimas iš vienos universalios pašto dėžutės

– didesnis darbo eigos efektyvumas 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai