Partneris
Kas yra „Xero“?
„Xero“ yra apskaitos platforma, naudojama sąskaitų išrašymui, ataskaitų teikimui, bankų suderinimui ir kt.
Kam galima ją panaudoti?
Naudokite „Xero“ integraciją, kad sukurtumėte arba tvarkytumėte naujas sąskaitas, užsakymus, mokėjimus, kontaktus, kainas, sąskaitas faktūras, kvitus. Taip pat galite ją naudoti norėdami gauti pranešimus apie naujienas ar bet kokius jų pakeitimus.
Privalumai
- Ataskaitų, sąskaitų faktūrų ir kt. stebėjimas ir valdymas
- Užduočių kūrimas ir kiti veiksmai iš vienos platformos
- Klientų valdymas, užduočių priskyrimas ar komentavimas
- Daugiau jokių programų kaitaliojimų
Kaip integruoti „Xero“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
Galite naudoti „Zapier“, kad integruotumėte „Xero“ su „LiveAgent“. „Zapier“ dviejų programų integravimo procesą paverčia vienu juoku. Tai truks vos kelias minutes ir jums nereikės jokios kodavimo patirties.
Pirmiausia jums reikės susikurti „Zapier“ paskyrą. Ją galite susikurti čia. Tai atlikę tiesiog prisijunkite ir eikite į „LiveAgent“ + „Xero“ integravimo svetainę.

Puslapyje slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Connect LiveAgent + Xero in minutes (Sujungti „LiveAgent“ + „Xero“ per kelias minutes). Šiame skyriuje galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Paleidiklis vienoje programoje sukels veiksmą kitoje. Apsvarstykite, ką norite, kad jūsų integracija padarytų, ir pasirinkite.
Po to spustelėkite toliau esantį mėlyną mygtuką. Šiam pavyzdžiui pasirinkome „Xero“ paleidiklį New Bill (Nauja sąskaita) ir „LiveAgent“ veiksmą New Conversation (Naujas pokalbis).

Kitoje dalyje turite sukonfigūruoti „Xero“ paleidiklį. Prisijunkite prie savo paskyros ir suteikite reikiamus duomenų leidimus. Konfigūracijai reikės vos kelių paprastų parinkčių.

Kita dalis – išbandyti paleidiklį. Išbandymą galite praleisti, tačiau rekomenduojame jį atlikti, kad patikrintumėte, ar viskas veikia sklandžiai.

Dabar laikas sukonfigūruoti „LiveAgent“ veiksmą. Norint atlikti šią sąranką, reikia užpildyti kelis laukus, pvz., siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresą, pranešimo temą ir kt. Tai skirsis priklausomai nuo integracijos, kurią nusprendėte sukurti. Atminkite, kad pranešimo siuntėjo el. pašto adresas negali būti tas pats, kurį naudojate savo „LiveAgent“ paskyrai.

Baigę atlikite galutinį integracijos testą, kad įsitikintumėte, ar viskas veikia. Jei iškiltų kokių nors problemų, „Zapier“ svetainėje rasite patogų trikčių šalinimo vadovą.

Dabar galite pamatyti, kaip veikia integracija. Kai tik „Xero“ sistemoje bus pridėta nauja sąskaita, „LiveAgent“ bilietų sistemoje gausite bilietą.


Kviečiame dar kartą apsilankyti svetainėje ir susikurti daugiau „LiveAgent“ pagalbos tarnybos integracijų.
Frequently asked questions
Kas yra „Xero“?
„Xero“ yra debesijos pagrindu sukurta apskaitos programinė įranga, kurią daugiausia naudoja mažos įmonės. Naudodami „Xero“ galite: – planuoti ir saugoti mokėjimus – pateikti išlaidas – sekti projektus
Kam galima naudoti „Xero“ integraciją su „LiveAgent“?
„Xero“ integravimas į „LiveAgent“ leidžia: – tvarkyti sąskaitas, mokėjimus, užsakymus, sąskaitas faktūras, kvitus – gauti pranešimus apie naujienas ir pakeitimus
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
"Axigen" yra el. pašto serveris ir grupinė programinė įranga, kuri gali padėti įmonėms, turinčioms mažesnes IT komandas. Jis gali būti naudojamas kaip biuro bendradarbiavimo sprendimas arba el. pašto serveris su grupinės programinės įrangos funkcijomis. "Axigen" galima integruoti su LiveAgent bilietavimo sistema. Tai puikus sprendimas įmonėms, norinčioms pagerinti savo pagalbos tarnybą su atskiru klientų aptarnavimo sprendimu.
"X-Cart" is a commercial open-source e-commerce platform that can be used via "SaaS" or downloaded as a package. Integrating "LiveAgent" enables you to place a live chat button in your "X-Cart" store, which allows your customer service team to respond to customer inquiries in real-time, avoiding potential customer loss and increasing sales. "LiveAgent" is a popular customer service software that offers VoIP phone systems, call center software, email management, and self-service software. It can also help companies create knowledge bases, manage communication with customers on various channels, personalize marketing, and offer customer self-service. With different pricing plans available, it's a cost-effective solution for businesses seeking to reduce expenses and improve customer satisfaction.