Partneris
Kas yra “Trello”?
“Trello” yra puikus įrankis, skirtas projektų ir užduočių valdymui. Jis apima “Kanban” lentas, kuriomis lengva dalintis ir keisti.
Kaip galite jį panaudoti?
Kiekvienam jūsų į LiveAgent pridėtam klientui, “Trello” gali sukurti naujas korteles, arba pridėti korteles naujai veiklai, naujiems komentarams ir automatiškai perkelti jas į atitinkamą darbų sąrašą. Integracija taip pat gali veikti ir atvirkščiai. Kai pridėsite kortelę į “Trello”, jūs gausite bilietą į LiveAgent.
Naudos
- Pažangus užduočių valdymas
- Nėra poreikio perjunginėti aplikacijų
- Geresnis darbo srautas
- Stebima viskas, kas svarbaus vyksta “Trello”
Kaip integruoti LiveAgent ir “Trello” naudojant “Zapier”
“Zapier” suteikia galimybę nesudėtingai apjungti abi aplikacijas per kelias minutes. Ji jums padeda pritaikyti aktyvatorius ir veiksmus, neturint jokių programavimo įgūdžių.
Jums bus reikalinga “Zapier” paskyra. Jei neturite, ją galite susikurti apsilankius šia nuoroda arba tiesiogiai LiveAgent ir “Trello” integracijos puslapyje. Kai būsite ten, pamatysite aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimą.

Pasirinkite aktyvatorius ir veiksmas. Yra keletas galimų parinkčių, todėl išsirinkite tą, kuri atitinka jūsų klientų aptarnavimo komandos poreikius. Tai yra jūsų pasirinkimas. Pavyzdžiui, mes pasirinkome “Trello” aktyvatorių “Nauja Kortelė” ir LiveAgent veiksmą “Sukurti Pokalbį”. Kai yra įvykdomas veiksmas, į jūsų bilietavimo sistemą kiekvieną kartą bus išsiųstas el. laiškas, kai tik “Trello” bus sukurta nauja kortelė.

Paspauskite ant mėlyno “Prijungti LiveAgent + “Trello” mygtuką ir jūs pateksite į Aktyvatoriaus ir Veiksmo nustatymo skyrių. Mūsų atveju, “Trello” atsiranda pirmiau, nes jis yra Aktyvatorius. Pagal savo poreikius nustatykite Aktyvatoriaus informaciją. Tuomet paspauskite ant mėlynojo “tęsti” mygtuko. Jei jūs nepridėjote “Trello” el. pašto adreso, tai galite atlikti šiame skyriuje arba pasirinkti iš paskyrų sąrašo, iš buvusių integracijų sąrankų.

“Zapier” jūsų paprašys išbandyti savo Aktyvatorių. Įsitikinkite, kad teisingai užpildėte visas parinktis ir išbandykite aktyvatorių.

Sekančiame žingsnyje reikia nustatyti jūsų LiveAgent veiksmą. Nuspręskite, kokios veiksmo reikalausite iš LiveAgent, kai bus aktyvuotas aktyvatorius. Šiame žingsnyje reikia įvesti išsamesnę informaciją, tačiau ne visa ji yra privaloma. Šiame etape jums reikės pridėti ar pasirinkti savo LiveAgent el. pašto adresą.

Kai baigsite, bus reikalingas dar vienas bandymas, kuris padės užtikrinti, kad visa integracija vyktų pagal planą. Pirmyn ir išbandykite. Jei bus kažkas ne taip, “Zapier” automatiškai pasiūlys problemų sprendimo vadovą, kuris jums padės.

Dabar peržiūrėkite savo LiveAgent Bilietus. Jūsų pranešimai bus rodomi remiantis “Zapier” nustatymu.

Štai ir viskas, jūs baigėte. Jei jums reikia, jūs galite sukurti daugiau LiveAgent pritaikytų “Zapier” integracijų.
Frequently asked questions
Su kuo galima integruoti "Trello"?
"Trello" integruojamas su skirtingais įrankiais/aplikacijomis/programine įranga. Pavyzdžiui, "Slack", "Twitter", "MailChimp", "LiveAgent", "Salesforce" ir daugiau!
Kas yra "Trello"?
"Trello" yra projektų valduymo įrankis, suteikiantis įmonėms vizualines lentas, kuriose jos gali tvarkyti savo projektus.
Kaip integruoti "Trello" su LiveAgent?
1. Prisijunkite prie savo "Zapier" paskyros arba ją susikurkite 2. Nueikite į "Zapier" - LiveAgent + "Trello" 3. Pasirinkite Aktyvatorius/Veiksmas 4. Prisijunkite 5. Užpildykite reikiamą informaciją 6. Išbandykite 7. Naudokite
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
"Pacificuokite savo verslą su 'Liveagent' programine įranga, kuri buvo pirmasis tiesioginių pokalbių internetu sprendimas rinkoje 2006 metais. Šiandien 'Liveagent' yra geriausiai įvertintas ir populiariausias pasirinkimas tiek verslui, tiek vartotojams. Jis padidins pajamas, laimingumą ir kliento vertę, kurdamas įsimintiną patirtį ir išlaikydamas ištikimybę. Su 'Liveagent' galite siekti savo verslo tikslų ir sėkmingai pasiekti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje."
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, įskaitant įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra klientų portalo programinė įranga ir savitarnos programinė įranga. Programa yra lengvai integruojama ir yra pasiekiamos alternatyvos. Įmonė taip pat siūlo mokymus ir turi sąžiningą reputaciją.