Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Wix“

Kas yra „Wix“?

„Wix“ yra „pasidaryk pats“ šablonų svetainių kūrimo priemonė, turinti AI galimybes. Ją nemokamai gali naudoti bet kas, o taip pat yra ir mokamų planų klientams, norintiems pagerinti savo tinklalapį. „Wix“ turi daugybę integruotų temų, šablonų ir valdiklių, o tai gali padėti sukurti svetainę, kuri tinka jūsų tikslinei auditorijai. Siūloma beveik viskas, apie ką galite galvoti, pradedant dizaino elementais, meniu ir tinklaraščiais, baigiant kontaktinėmis formomis ir dar daugiau.

Kaip galima tai naudoti?

„LiveAgent“ priklausanti „Wix“ integracija leidžia „Wix“ svetainėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtukus. Tiesioginis pokalbis yra puikus būdas jūsų klientams susisiekti su įmone, užduoti klausimus, gauti informacijos ir išspręsti problemas, su kuriomis jie gali susidurti pirkdami ar naudodami produktą.

Puikus klientų aptarnavimas gali padaryti klientus laimingesnius, padidinti klientų pasitenkinimą ir pagerinti klientų patirtį. Viskas, ko jums reikia, yra vienas pokalbio mygtukas jūsų svetainėje.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=50s

Kaip integruoti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką „Wix“ svetainėje

Jei norite „LiveAgent“ pokalbių mygtukus patalpinti „Wix“ svetainėje, vadovaukitės žemiau esančiu integravimo vadovu.

  • Pirma, „LiveAgent“ prietaisų skydelyje turite sukurti mygtuką, kad galėtumėte gauti jo integracijos kodą. Atidarykite prietaisų skydelį ir eikite į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai. Skilties viršuje spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti ir pasirinkite jums patinkantį dizainą. Taip pat galite nustatyti pasirinktinį pokalbio mygtuko dizainą skiltyje Tinkintas.
Pokalbių mygtukų galerijoje pasirinkite tiesioginio pokalbio mygtuką
Pokalbių mygtukų galerija
  • Tada sukonfigūruokite mygtuką. Sugalvokite jam pavadinimą, pasirinkite skyrių, kuriam norite nukreipti pokalbius, eilės ilgį ir kitas parinktis. Baigę spustelėkite Išsaugoti arba apžiūrėkite ir išbandykite mygtuką. Po to kairiajame skydelyje spustelėkite skiltį Integracija. Nukopijuokite mygtuko kodą.
„LiveAgent“ programoje sukonfigūruokite pokalbio mygtuką
Sukonfigūruokite mygtuką
  • Kai turėsite kodą, galėsite prisijungti prie „Wix“ prietaisų skydelio ir pereiti į Nustaymai> Išplėstinės parinktys> Tinkintas kodas. Įklijuokite mygtuko kodą į lauką „Įklijuoti kodo fragmentą čia:“. Skiltyje Pridėti kodą prie puslapių pasirinkite Visi puslapiai. Išskleidžiamajame meniu pasirinkite Įkelti kodą kiekviename naujame puslapyje. Pasirinkite Turinys – pradžia po Patalpinti kodą, kaip parodyta žemiau:
Ptalpinkite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio kodą „Wix“ svetainės turinyje
„Wix“ nustatymai

Kaip integruoti „Wix“ su „LiveAgent“ per „Zapier“

Kai kurias klientų integracijas taip pat galima atlikti naudojant „Zapier“. Tai trečiosios šalies paslauga, kuri naudoja aktyviklius ir veiksmus, kad sukurtų dviejų jūsų pasirinktų programų integraciją. Norint tai padaryti, jums reikės „Zapier“ paskyros.

„LiveAgent“ ir „Wix“ integracijos puslapis, esantis „Zapier“
„LiveAgent + Wix“ „Zapier“ programoje

Sukurkite ją čia ir eikite į „LiveAgent“ + „Wix“ automatikos svetainę. Kadangi yra kelios parinktys, šis vadovas gali skirtis nuo jūsų integravimo sąrankos, tačiau procesas paprastai išlieka tas pats ir jį gana lengva atlikti savarankiškai. Mes pasirinkome „Wix“ aktyviklį Automatizavimo taisyklė ir „LiveAgent“ veiksmą Sukurti pokalbį.

„Wix“ su automatikos taisyklės aktyvikliu ir „LiveAgent“ su pasirinktu veiksmu „Sukurti pokalbį“
Pasirinktas aktyviklis ir veiksmas
  • Slinkite žemyn iki skilties „Aktyviklio ir veiksmo pasirinkimas“ ir peržiūrėkite parinktis. Iš sąrašo galite susieti kelis aktyviklius ir veiksmų parinktis, todėl apsvarstykite, ką norite atlikti, ir pasirinkite. Tada spustelėkite mėlyną mygtuką „Tęsti“.
  • Pirmojoje sąrankos dalyje turite prijungti „Wix“ paskyrą prie „Zapier“ ir taip pat pasirinkti, kuri automatizavimo taisyklė bus šios integracijos aktyviklis. Šioje dalyje taip pat yra aktyviklio testas, skirtas išsiaiškinti, ar „Zapier“ gavo prieigą prie duomenų, kad viskas veiktų.
  • Antroji sąrankos dalis yra veiksmo konfigūravimas. Turime užpildyti laukus, kuriuose yra pranešimo turinys, pvz., tema, siuntėjas, gavėjo el. pašto adresas ir pranešimo turinys. Taip pat yra keli neprivalomi papildomos informacijos laukai.
  • Paskutinis žingsnis yra integracijos testas. Nepamirškite įjungti „Zap“, kai gausite pranešimą, kad integacija atlikta sėkmingai.

DUK

Kas yra „Wix“?

„Wix“ yra svetainių kūrimo priemonė, leidžianti kiekvienam sukurti profesionaliai atrodančią svetainę. Įmonė veikia nuo 2006 m. ir suteikia galimybę milijonams žmonių, norinčių pristatyti savo veiklą skaitmeninėje erdvėje.

Kaip galima integruoti „Wix“ su „LiveAgent“?

1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros

2. Eikite į Konfigūracija - Pokalbiai - Pokalbių mygtukai

3. Sukurkite tiesioginio pokalbio mygtuką

4. Nukopijuokite ir įklijuokite kodą į „Wix“ svetainę

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai