“Silverstripe” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Silverstripe” Privatumo Politika
Kas yra “Silvestripe”?
“Silverstripe” yra turinio valdymo sistema, kurią galima naudoti kuriant ir palaikant svetaines. Ji teikiama su internetiniu administravimo skydeliu ir WYSIWYG redaktoriumi. “Silverstripe” gali naudoti turinio kūrėjai, svetainių dizaineriai ir kūrėjai.
“Silverstripe” svetainės palaiko interaktyvų dizainą, optimizavimą didelei apkrovai, konfigūruojamą saugumą, vaizdo įrašų įterpimą ir dar daugiau. Jis taip pat gali jums padėti su paieškai draugiškais URL adresais ir veikia keliose platformose (Linux, Windows ir Mac).
Jis taip pat palaiko įvairius modelius, kurie gali išplėsti “Silverstripe” naudingumą. Pasirinkite iš Tinklaraščio, Pažangaus Darbo Srauto Valdymo, ePrekybos, Forumo ir LDAP/OpenId autentifikacijos.
Kaip galite naudoti “Silverstripe”?
Susikurkite savo ePrekybos svetainę su “Silverstripe” ir pradėkite pardavinėti prekes ir paslaugas. Kiekviena puiki internetinės prekybos svetainė teikia gerą klientų aptarnavimą.
Galite naudoti LiveAgent žaibišką internetinių pokalbių valdiklį, kurio pokalbių rodymo greitis siekia 2,5 sekundės. Nesudėtinga susikurti savo pokalbių mygtuką (ar išsirinkti paruoštą dizainą iš mūsų pokalbių mygtukų galerijos), patalpinti jį savo svetainėje ir pradėti gauti klausimus ir užklausas, susijusias su jūsų produktais ir paslaugomis.
Internetiniai pokalbiai yra nuostabus klientų pagalbos įrankis. Jis patogus svetainės lankytojams ir pirkėjams. Jie gali paprasčiausiai paspausti ant mygtuko ir pradėti pokalbį su pagalbos agentais. Klientams retai kada tenka laukti ir jie gali greičiau tęsti apsipirkinėjimą,
Internetinius pokalbius galima naudoti siekiant parduoti daugiau produktų ar paslaugų. Kai tik apsipirkimo metu klientams kils abejonių, jie galės paprasčiausiai paspausti internetinių pokalbių mygtuką ir užduoti svarbius klausimus. Juos galima naudoti įtikinimui arba informacijos teikimui, kurie nori sužinoti daugiau. Net ir kilus nepasitenkinimui, dėl nesudėtingo naudojimo ir problemų sprendimo galimybių, internetiniai pokalbiai išlieka pirmoje eilėje.
Mūsų internetiniai pokalbiai taip pat palaiko nuostabias funkcijas, kurios jums gali pritraukti daugiau klientų ir pardavimų. Aktyvūs pakvietimai pokalbiui užtikrina, kad jūs būsite pastebėti, o spausdinimo vaizdas realiuoju laiku padės jums paruošti atsakymus, prieš klientui paspaudžiant siųsti mygtuką. Tai yra draugiška jūsų bendrovės prekės ženklui, todėl viską galėsite susikurti pagal savo pageidavimus.
Kokia yra “Silverstripe” nauda?
- Turinio valdymo sistema jūsų svetainei
- Turinio planavimo funkcijos
- Įvairiems tikslams skirti papildomi moduliai
- Greitam klientų aptarnavimui skirtas internetinių pokalbių mygtukas
- Svetainėje naršančių vartotojų peržiūra
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Kaip integruoti “Silverstripe” į LiveAgent
Internetinių pokalbių mygtuko patalpinimas jūsų svetainėje trunka vos akimirką. Vadovaukitės žemiau pateiktu integracijos vadovu ir sužinokite, kaip sukurti pokalbių mygtuką ir jį patalpinti savo “Silverstripe” svetainėje.
- Eikite į savo LiveAgent paskyrą ir atsidarykite Konfigūracija> Pokalbis > Pokalbio mygtukai. Paspauskite oranžinį Sukurti mygtuką ir pradėkite kurti savo naują pokalbio mygtuką.
- Pirmasis žingsnis yra nuspręsti, kaip atrodys jūsų pokalbio mygtukas. Jūs galite pasirinkti iš mūsų pačių populiariausių mygtukų arba pasirinkti iš apvalaus, šoninio, kampinio ar vidinio mygtukų. Galima rinktis iš įvairaus dizaino, tačiau jei renkatės naudoti savo dizainą, tai galite padaryti paspaudę Pasirinktinis skirtuką. Norėdami įkelti savo dizainą, naudokite atvaizdą ar HTML kodą. Kai baigsite pasirinkimą, eikite į sekantį skyrių, kur galėsite nustatyti mygtuką.
- Dabar apie konfigūraciją. Suteikite savo mygtukui pavadinimą ir pasirinkite, kuris departamentas bus atsakingas už iš jūsų svetainės įeinančius pokalbius. Pasirinkite pokalbio kalbą ir tai, ar pageidausite, kad prieš pradėdami pokalbį, klientai pateiktų savo informaciją. Taip pat galite pasirinkti turėti neprisijungusį mygtuką su paruošta kontaktų forma. Galiausiai, pasirinkite eilės ilgumą, nuspręskite, ar mobiliuosiuose norite sustabdyti kompiuterio režimą ir paspauskite Išsaugoti.
- Jei dabar nenorite atlikti visų nustatymų, galite juos visus pakeisti vėliau. Galite bet kada sugrįžti įvertinę situaciją ir apsispręsti, kurie nustatymai jums labiausiai tinka. Kai baigsite, įjunkite Integracijos skirtuką ir nukopijuokite pokalbių mygtuko kodą.
- Dabar eikite į “Silverstripe” ir pritaikykite savo kodą. Įklijuokite kodą svetainės apačioje ir išsaugokite pakeitimus. Kai peržiūrėsite savo svetainę, savo pasirinktoje vietoje galėsite matyti pokalbių mygtuką.
Jūsų pokalbių mygtukas dabar yra integruotas “Silverstripe” svetainėje. Galite pradėti bendrauti su savo klientais, daugiau parduoti ir teikti greitą klientų aptarnavimą.
Ieškote daugiau? Peržiūrėkite kitas integracijas, kurias palaiko LiveAgent arba pamatykite pilną funkcijų sąrašą ir sužinokite kitas LiveAgent galimybes. Apsilankykite mūsų Akademijos puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai teikti pagalbą naudojant internetinius pokalbius.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Silverstripe"?
"Silverstripe" yra įvairioms svetainėms skirta turinio valdymo sistema. Ji yra labai pritaikoma ir palaiko interaktyvų dizainą, didelės apkrovos optimizaciją, saugumo parinktis ir dar daugiau.
Ar "Silverstripe" turi internetinius pokalbius?
"Silverstripe" svetainėje jūs galite pasinaudoti LiveAgent gyvo pokalbio valdikliu. Jį galite pilnai pritaikyti, pasirinkti pokalbio mygtuko dizainą arba patys jį susikurti. Viskas ką reikia padaryti, tai įterpti specialų kodą į "Silverstripe".
Kokia yra LiveAgent ir "SilverStripe" teikiama nauda?
Jūs gaunate vieną iš greičiausių internetinių pokalbių valdiklių rinkoje. Jį galima patalpinti savo svetainėje ir suteikti galimybę klientams, bet kuriuo metu su jumis susisiekti.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.