Turite problemų su dideliu atmetimo rodikliu savo svetainėje? O galbūt jūs norite pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Ar žinojote, kad “Aktyvūs pakvietimai pokalbiui gali suteikti 105% investicijų grąžą ir milijonų dolerių vertės naudą įmonei?”
Aktyvūs pakvietimai pokalbiui gali padėti svetainės lankytojams įvairiuose etapuose, pakviečiant juos interntiniam pokalbiui su jūsų agentais.
LiveAgent yra pažangi sistema, kuri užtikrina, kad pokalbiui su jūsų pagalbos agentais svetainės lankytojai būtų kviečiami tik tuo atveju, jei turite pakankamą skaičių prisijungusių agentų.
Gyvenimiškas pavyzdys:
Pavyzdžiui, jūs galite pakviesti klientus pokalbiui apmokėjimo proceso metu. Tokiu būdu padidinsite jų pasitikėjimą pirkiniu, pagerinsite jų apsipirkimo patirtį ir paversite juos mokiais klientais. Ir viskas tik todėl, kad jie galės pasikalbėti su realiu asmeniu.
Daugiau Aktyvių Pakvietių Pokalbiui Funkcijų
Sukurkite keletą pakvietimų pokalbiui skirtingoms žmonių grupėms
Sukurkite keletą aktyvių kvietimų pokalbiui ir taikykite juos skirtingiems klientams. Aktyvūs pakvietimai pokalbiui yra automatizuoti, todėl jūs visada turėtumėte siekti suasmenintos patirties. Sukurkite pakvietimo pokalbiui mygtukus naujiems ir grįžtantiems klientams. Skirtinguose svetainės puslapiuose naudokite unikalią pasveikinimo žinutę.
Lengvai sukurkite aktyvius pakvietimus pokalbiui keliomis kalbomis
Dirbate daugiau nei vienoje šalyje? Galbūt siekiate teikti daugiakalbį klientų aptarnavimą/pagalbą. Bet kuriuo atveju, LiveAgent jums suteikia galimybę pritaikyti aktyvius pokalbių mygtukus kiekvienai kalbai, kuriuos dėl efektyvaus darbo planavimo, taip pat galite priskirti teisingiems departamentans.
Domina, kokias kalbas siūlo LiveAgent? Peržiūrėkite LiveAgent Daugiakalbes funkcijas.
Susisiekite su klientu visos jo kelionės metu
LiveAgent aktyvūs pakvietimai pokalbiui leidžia jums nustatyti pasirinktą URL ir užtikrinti didžiausią įsitraukimą klientams. Pavyzdžiui, jūs galite pasiekti tikslinius klientus strategiškuose URL adresuose ar puslapiuose, pavyzdžiui:
- DUK puslapyje
- Kainodaros puslapyje
- Produkto puslapyje
- Apmokėjimo puslapyje
Nustatykite konkretų aktyvaus pakvietimo pokalbiui laiką
Daugelis įmonių laukia apytikriai 30 sekundžių, kol kreipiasi į klientą. Leiskite klientams šiek tiek panaršyti ir po to iš karto su jais susisiekite.
Automatizuokite savo aktyvius bendravimo pranešimus
Nors automatizacija yra naudinga funkcija, turėkite galvoje, kad žmogiškasis bendravimas sudaro skirtumą. Dėl to, stenkitės rašyti labiau suasmenintus pranešimus. Nebendraukite kaip robotas.
Atskirkite Naujus ir Grįžtančius klientus
Dar viena nuostabi funkcija yra galimybė atpažinti grįžtantį ir naują klientą. Jūs galite pritaikyti pakvietimo pokalbiui mygtuką abejų tipų klientams.
Aktyvių Pakvietimų Pokalbiui teikiama nauda įmonėms
- Aktyviais pakvietimais pokalbiui susidomėję klientai yra labiau linkę pirkti, nei tie, kurių kvietimas nesudomino
- Realiuoju laiku teikiama nauda lankytojams
- Vidutiniškai 23% padidėjusi internetinių pokalbių konversija
- Konkurencinis pranašumas
- Padidėjęs klientų pasitenkinimas
- Klientai turi greitą prieigą prie pagalbos.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Aktyvių Pakvietimų Pokalbiui Dizaino parinktys
- Krašte
- Kampe
- Centre
- Individualiai
Norėdami peržiūrėti visas dizaino parinktis, peržiūrėkite Aktyvių pakvietimų galerija.
Pritaikymas
- Atvaizdas
- Tekstas (Pavadinimas, Pasisveikinimo pranešimas)
- Aktyvių internetinių pokalbių mygtuko pozicija
- Mygtuko spalvos
Galimi Nustatymai
- Įgalinti palikti pranešimus neprisijungus
- Paslėpti aktyvių internetinių pokalbių mygtuką
- Įgalinti paslėpti pasveikinimo žinutę
- Pasirinkti kalbą
- Pasirinkti numatytą departamentą
Papildomi patarimai efektyviam pakvietimų pokalbiui panaudojimui
Nebūkite įkyrūs
Aktyvūs pakvietimai internetiniam pokalbiui turėtų veikti kaip pasirinkimas, todėl nedarykite spaudimo. Jie lengvai gali tapti erzinantys ir klientas, palikęs jūsų svetainę, gali išeiti pas konkurentus. Todėl jei klientas atsisako pokalbio, nebesiųskite jiems žinučių ir nebeskatinkite jų. Jie jus informuos, jei jiems bus reikalinga jūsų pagalba.
Išbandykite
Jei esate neužtikrinti, kada, kur ir kaip aktyviai susisiekti su savo klientais, tiesiog išbandykite ir įsitikinkite. Tačiau gera taisyklė yra leisti klientui šiek tiek panaršyti, apytiksliai 30 sekundžių. Po to, tiesiog prisistatykite ir leiskite klientui žinoti, kad jei jiems prireiks pagalbos, jūs būsite netoliese. Atlikę bandymą, jūs sužinosite klientų nusistatymus. Gali būti, kad sužinosite, jog aktyvius internetinius pokalbius turite naudoti tik konkrečiu URL adresu, tokiu kaip apmokėjimas ar kainodaros puslapis.
Žinių bazės ištekliai
Štai žingsnis po žingsnio vadovas, kaip pritaikyti aktyvius pakvietimus internetiniam pokalbiui.
Dvejojate, kokią pasveikinomo žinutę naudoti? Štai Aktyvių Internetinių Pokalbių Pakvietimo Šablonai, kuriuos galite tiesiog nukopijuoti.
Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite the 25 geriausius įskiepius skirtus “WordPress”.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.