„Post Affiliate Pro“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Post Affiliate Pro“ Privatumo Politika
Kas yra „Post Affiliate Pro“?
„Post Affiliate Pro“ yra partnerių stebėjimo programinė įranga, leidžianti sukurti ir valdyti savo partnerių programą, naudojant asmenines komisinių struktūras ir nustatymus. Remiantis „Capterra“ reitingais, šiuo metu tai yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta partnerių programinė įranga.
Partnerių programas lengva valdyti naudojant „Post Affiliate Pro“. Galite nustatyti persiuntimo nuorodas, planuoti mokėjimus, sekti pardavimus, pagerinti bendravimą socialiniuose tinkluose, bendrinti turinį ir sklandžiai bendrauti įvairiais kanalais. Sužinokite daugiau apie „Post Affiliate Pro“ įrankius ir funkcijas jų svetainėje arba pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.
Kaip galima tai naudoti?
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą patalpinę tiesioginio pokalbio mygtuką savo partnerių skydelyje ir registracijos puslapiuose. Jūsų partneriai gali susisiekti su jumis iš jūsų partnerių svetainės. Tereikia vieno mygtuko paspaudimo ir jūsų agentai gali atsakyti. Tiesioginio pokalbio valdiklis gali sutaupyti jūsų ir jūsų partnerių laiko, nes tai yra greitesnis bendravimo variantas visiems.
Privalumai
- Paprastas bendravimas su partneriais per tiesioginį pokalbį internetu
- Pokalbių valdiklis jūsų partnerio svetainėje
- Lengva prijungti
- Puikiai veikia kartu su kitais aptarnavimo kanalais
Kaip integruoti „LiveAgent“ su „Post Affiliate Pro“
Vadovaukitės šiuo vadovu, kad integruotumėte „LiveAgent“ pokalbio mygtuką į savo svetainę.
- Atidarykite „Post Affiliate Pro“, eikite į Konfigūracija >Funkcijos ir sąraše raskite Tiesioginio pokalbio ir pagalbos centro perkėlimas. Tada spustelėkite Aktyvinti ir „Post Affiliate Pro“ bus paleistas iš naujo.
- Atidarykite dar kartą ir eikite į skyrių Konfigūracija. Slinkite žemyn, suraskite „LiveAgent“ konfigūraciją ir spustelėkite. Dabar turite įvesti savo pagalbos tarnybos URL, pagalbos tarnybos el. pašto adresą ir API raktą.
- Norėdami gauti API raktą, atidarykite „LiveAgent“ programą ir eikite į Konfigūracija> API ir viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite API V1 NUSTATYMAI. Sukurkite raktą, nukopijuokite jį ir įklijuokite į „LiveAgent“ konfigūracijos skiltį, esančią „Post Affiliate Pro“.
- Dabar turite įvesti pokalbio mygtuko integravimo kodą. Jį rasite „LiveAgent“ skiltyje Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai. Jei jums reikia sukurti mygtuką, tiesiog spustelėkite oranžinę piktogramą Sukurti, pasirinkite dizainą (arba įterpkite savo), pavadinkite mygtuką ir spustelėkite Išsaugoti. Tada kodą rasite mygtuko sąrankos skiltyje Integracija. Nukopijuokite kodą ir įklijuokite jį į „Post Affiliate Pro“. Pasirinkite skyrių ir spustelėkite Išsaugoti.
Dabar viskas baigta ir tiesioginis pokalbis yra paruoštas. Jis yra aktyvuotas ir abi pusės gali jį naudoti.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Post Affiliate Pro“?
„Post Affiliate Pro“ yra partnerių programinė įranga, veikianti nuo 2001 m. ir padedanti įmonėms lengvai valdyti savo partnerių programas.
Kaip galima integruoti „Post Affiliate Pro“ į „LiveAgent“?
Štai nuoseklus vadovas, kaip integruoti „Post Affiliate Pro“ į „LiveAgent“: 1. Prisijunkite prie „Post Affiliate Pro“ 2. Spustelėkite Funkcijos 3. Suaktyvinkite tiesioginių pokalbių ir pagalbos centro integraciją 4. Įveskite informaciją ir naudokite iš karto
"SendPulse" yra daugiakanalė rinkodaros automatizavimo platforma, leidžianti valdyti klientus ir prenumeratorius, kurti el. pašto kampanijas ir stumiamuosius pranešimus bei stebėti rezultatus. Integracijos su „LiveAgent“ privalumai: nereikia perjunginėti sąsajų, prenumeratorių valdymas tiesiai iš „LiveAgent“ ir geresnė darbo eiga.
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.
LiveAgent siūlo tiesioginio pokalbio integraciją su "Drupal", padidinant klientų patirtį ir pardavimus. Taip pat teikiamos mokymosi, tinklaraščių ir kitos naudingos informacijos nuorodos. Kontaktinių formų įdiegimas leidžia tiesiogiai siųsti žinutes, o LiveAgent siūlo 2 tipo formas su pridėtiniais laukais. Imonės klientų portalas aprašo teikiamas paslaugas, kontaktinius duomenis, mokymosi ir kitas naudingas nuorodas.