„iFON“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „iFON“?
„iFON“ yra naujoviškų telekomunikacijų paslaugų bendrovė, teikianti paslaugas bet kur internetu. Bendrovė teikia paslaugas visoje Europoje nuo 2004 m.
„LiveAgent“ yra „iFON“ partneris ir teikia nemokamą VoIP integraciją.
Kaip galima prijungti „iFON“ VoIP numerį prie „LiveAgent“?
Pirmiausia reikia užsiregistruoti „iFON“ sistemoje ir gauti VoIP numerį. Antrasis žingsnis – prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Jei dar neturite „LiveAgent“ paskyros, nedvejodami pasinaudokite 14 dienų nemokamu išbandymu. Trečiasis žingsnis pateiktas toliau.
Ketvirtasis žingsnis – surasti „iFON“ ir užpildyti reikiamą informaciją. Po to paspauskite mygtuką ADD ir būsite pasiruošę naudotis savo VoIP numeriu.
VoIP naudojimo privalumai:
- nedideli priežiūros kaštai
- pagerintas produktyvumas
- nemokama integracija
- pagerinta klientų patirtis
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „iFON“?
„iFON“ yra įmonė, teikianti telekomunikacijų paslaugas, kurios taip pat apima VoIP.
Kaip galima gauti VoIP numerį?
Pasaulyje yra daug VoIP paslaugų teikėjų. Jei norite lengvai integruoti savo VoIP numerį su „LiveAgent“, čia rasite „LiveAgent“ VoIP partnerių sąrašą.
Kaip galima prijungti VoIP numerį prie „LiveAgent“?
Kadangi „LiveAgent“ bendradarbiauja su daugeliu VoIP paslaugų teikėjų, siekidami procesų jums supaprastinimo, nusprendėme juos įtraukti į „LiveAgent. Tiesiog eikite į Configurations > Call > Numbers > Create, pasirinkite VoIP teikėją, įveskite VoIP numerį ir paspauskite pridėjimo mygtuką.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apjungia daugybę funkcijų, tokių kaip voIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programos. Gali būti naudinga įmonėms, kurios siekia pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvas integracijai. Galite pradėti nemokamą bandomąją versiją ir gauti pagalbą naudojantis jų pagalbos portalu. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraščius ir internetinius seminarus. Taip pat gausite naujausius naujienų apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra populiari klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia tiesioginius pokalbius internetu ir padeda padidinti klientų patirtį bei pajamas. Taip pat, įmonė siūlo integraciją su „GoTrunk“ VoIP paslaugų teikėju, kuris aptarnauja daugiau nei 60 šalių.„GoTrunk“ gali būti įtrauktas į „LiveAgent“ platformą nemokamai, jei pasirenkate „Viskas įskaičiuota“ planą.