• Funkcijos
  • Integruota pokalbių stebėjimo funkcija

Integruota pokalbių stebėjimo funkcija

Ar norėtumėte peržiūrėti „Google Analytics“ konversijų duomenis iš tiesioginio pokalbio?

Tai įmanoma ir lengva padaryti su „LiveAgent“.

Tiesioginiame „LiveAgent“ pokalbyje internetu yra daugybė funkcijų. Integruota pokalbių stebėjimo funkcija leidžia jūsų įmonei stebėti tiesioginio pokalbio konversijas, o tai gali padėti analizuoti bendrą poveikį.

Kam naudojama integruota pokalbių stebėjimo funkcija?

Ji naudojama stebint tiesioginių pokalbių sesijas „Google Analytics“. Šių duomenų dėka galite įvertinti tiesioginio pokalbio įtaką konversijoms savo svetainėje. Be to, galite sužinoti savo agentų įtaką pardavimams.

Ką galite stebėti?

  • Pokalbio pradžią
  • Pokalbio pabaigą
  • Kiekvieno agento žinutes
  • Kiekvieno kliento žinutes

Kaip veikia integruota pokalbių stebėjimo funkcija?

Naudodami „LiveAgent“ galite tiesiog pereiti prie įskiepių ir suaktyvinti tiesioginių pokalbių stebėjimą. Po to vykdykite paprastas instrukcijas ir iškart peržiūrėkite pokalbių analizę.

Kalbant konkrečiau, įvykiai sukuria „JavaScript“, kuris komandas nukreipia tiesiai į jūsų tinklalapį, kuriame prasidėjo pokalbis. Štai kam galima naudoti įskiepį;

  • informacijos apie pokalbio įvykius siuntimui į jūsų žiniatinklio programą
  • paleisti specifines „javascript“ funkcijas
  • pakeisti savo tinklalapio turinį, atsižvelgiant į vykstantį pokalbį

Norėdami gauti išsamios informacijos, eikite į „Google Analytics“ integravimą „LiveAgent“.

Privalumai:

  • Konkurencinis pranašumas
  • Geresnis rinkos/klientų supratimas
  • Visi duomenys vienoje vietoje

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

Kitos „LiveAgent“ pokalbio funkcijos:

Pokalbių istorija

Gaukite greitą klientų problemų apžvalgą pokalbių istorijoje ir išvenkite klientų nusivylimo. Be to, galite greičiau išanalizuoti problemą ir žinoti, kas yra atsakingas už kiekvieną bilietą.

Maksimalus eilės ilgis

Sukurkite efektyvią klientų aptarnavimo darbo eigą nustatydami maksimalų eilės ilgį tiesioginiame pokalbyje. Tokiu būdu jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali efektyviai spręsti klientų užklausas. Tai taip pat apsaugo nuo blogos klientų patirties. Tokiu būdu tiesioginis pokalbis bus rodomas tik tam tikram žmonių skaičiui, o likusieji gaus galimybę susisiekti per išankstinio pokalbio formą.

Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą naudodami dabartinį tiesioginio pokalbio lankytojo URL. Ši „LiveAgent“ funkcija parodo svetainę, kurioje lankytojas šiuo metu naršo. Tai suteikia jūsų agentams daugiau įžvalgų apie tai, ko klientai ieško ir ko siekia. Tai taip pat parodo, ar lankytojas perėjo į kitą URL.

Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL

Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite visas „LiveAgent“ funkcijas.

Žinių bazės ištekliai:

Pasirengę įdiegti tiesioginio pokalbio stebėjimo įskiepį?

Sužinokite daugiau apie įvykių stebėjimą „Google Analytics“.

Neturite pokalbio mygtuko?

Nesijaudinkite, čia yra išsamys straipsnis, kaip sukurti pokalbio mygtuką „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai