Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijos
  • Integruota pokalbių stebėjimo funkcija

Integruota pokalbių stebėjimo funkcija

Ar norėtumėte peržiūrėti „Google Analytics“ konversijų duomenis iš tiesioginio pokalbio?

Tai įmanoma ir lengva padaryti su „LiveAgent“.

Tiesioginiame „LiveAgent“ pokalbyje internetu yra daugybė funkcijų. Integruota pokalbių stebėjimo funkcija leidžia jūsų įmonei stebėti tiesioginio pokalbio konversijas, o tai gali padėti analizuoti bendrą poveikį.

Kam naudojama integruota pokalbių stebėjimo funkcija?

Ji naudojama stebint tiesioginių pokalbių sesijas „Google Analytics“. Šių duomenų dėka galite įvertinti tiesioginio pokalbio įtaką konversijoms savo svetainėje. Be to, galite sužinoti savo agentų įtaką pardavimams.

Ką galite stebėti?

  • Pokalbio pradžią
  • Pokalbio pabaigą
  • Kiekvieno agento žinutes
  • Kiekvieno kliento žinutes

Kaip veikia integruota pokalbių stebėjimo funkcija?

Naudodami „LiveAgent“ galite tiesiog pereiti prie įskiepių ir suaktyvinti tiesioginių pokalbių stebėjimą. Po to vykdykite paprastas instrukcijas ir iškart peržiūrėkite pokalbių analizę.

Kalbant konkrečiau, įvykiai sukuria „JavaScript“, kuris komandas nukreipia tiesiai į jūsų tinklalapį, kuriame prasidėjo pokalbis. Štai kam galima naudoti įskiepį;

  • informacijos apie pokalbio įvykius siuntimui į jūsų žiniatinklio programą
  • paleisti specifines „javascript“ funkcijas
  • pakeisti savo tinklalapio turinį, atsižvelgiant į vykstantį pokalbį

Norėdami gauti išsamios informacijos, eikite į „Google Analytics“ integravimą „LiveAgent“.

Privalumai:

  • Konkurencinis pranašumas
  • Geresnis rinkos/klientų supratimas
  • Visi duomenys vienoje vietoje

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

14-DAY FREE TRIAL

Kitos „LiveAgent“ pokalbio funkcijos:

Pokalbių istorija

Gaukite greitą klientų problemų apžvalgą pokalbių istorijoje ir išvenkite klientų nusivylimo. Be to, galite greičiau išanalizuoti problemą ir žinoti, kas yra atsakingas už kiekvieną bilietą.

Maksimalus eilės ilgis

Sukurkite efektyvią klientų aptarnavimo darbo eigą nustatydami maksimalų eilės ilgį tiesioginiame pokalbyje. Tokiu būdu jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali efektyviai spręsti klientų užklausas. Tai taip pat apsaugo nuo blogos klientų patirties. Tokiu būdu tiesioginis pokalbis bus rodomas tik tam tikram žmonių skaičiui, o likusieji gaus galimybę susisiekti per išankstinio pokalbio formą.

Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą naudodami dabartinį tiesioginio pokalbio lankytojo URL. Ši „LiveAgent“ funkcija parodo svetainę, kurioje lankytojas šiuo metu naršo. Tai suteikia jūsų agentams daugiau įžvalgų apie tai, ko klientai ieško ir ko siekia. Tai taip pat parodo, ar lankytojas perėjo į kitą URL.

Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL

Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite visas „LiveAgent“ funkcijas.

Žinių bazės ištekliai:

Pasirengę įdiegti tiesioginio pokalbio stebėjimo įskiepį?

Sužinokite daugiau apie įvykių stebėjimą „Google Analytics“.

Neturite pokalbio mygtuko?

Nesijaudinkite, čia yra išsamys straipsnis, kaip sukurti pokalbio mygtuką „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai