Ar norėtumėte peržiūrėti „Google Analytics“ konversijų duomenis iš tiesioginio pokalbio?
Tai įmanoma ir lengva padaryti su „LiveAgent“.
Tiesioginiame „LiveAgent“ pokalbyje internetu yra daugybė funkcijų. Integruota pokalbių stebėjimo funkcija leidžia jūsų įmonei stebėti tiesioginio pokalbio konversijas, o tai gali padėti analizuoti bendrą poveikį.
Kam naudojama integruota pokalbių stebėjimo funkcija?
Ji naudojama stebint tiesioginių pokalbių sesijas „Google Analytics“. Šių duomenų dėka galite įvertinti tiesioginio pokalbio įtaką konversijoms savo svetainėje. Be to, galite sužinoti savo agentų įtaką pardavimams.
Ką galite stebėti?
- Pokalbio pradžią
- Pokalbio pabaigą
- Kiekvieno agento žinutes
- Kiekvieno kliento žinutes
Kaip veikia integruota pokalbių stebėjimo funkcija?
Naudodami „LiveAgent“ galite tiesiog pereiti prie įskiepių ir suaktyvinti tiesioginių pokalbių stebėjimą. Po to vykdykite paprastas instrukcijas ir iškart peržiūrėkite pokalbių analizę.
Kalbant konkrečiau, įvykiai sukuria „JavaScript“, kuris komandas nukreipia tiesiai į jūsų tinklalapį, kuriame prasidėjo pokalbis. Štai kam galima naudoti įskiepį;
- informacijos apie pokalbio įvykius siuntimui į jūsų žiniatinklio programą
- paleisti specifines „javascript“ funkcijas
- pakeisti savo tinklalapio turinį, atsižvelgiant į vykstantį pokalbį
Norėdami gauti išsamios informacijos, eikite į „Google Analytics“ integravimą „LiveAgent“.
Privalumai:
- Konkurencinis pranašumas
- Geresnis rinkos/klientų supratimas
- Visi duomenys vienoje vietoje
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Kitos „LiveAgent“ pokalbio funkcijos:
Pokalbių istorija
Gaukite greitą klientų problemų apžvalgą pokalbių istorijoje ir išvenkite klientų nusivylimo. Be to, galite greičiau išanalizuoti problemą ir žinoti, kas yra atsakingas už kiekvieną bilietą.
Maksimalus eilės ilgis
Sukurkite efektyvią klientų aptarnavimo darbo eigą nustatydami maksimalų eilės ilgį tiesioginiame pokalbyje. Tokiu būdu jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali efektyviai spręsti klientų užklausas. Tai taip pat apsaugo nuo blogos klientų patirties. Tokiu būdu tiesioginis pokalbis bus rodomas tik tam tikram žmonių skaičiui, o likusieji gaus galimybę susisiekti per išankstinio pokalbio formą.
Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL
Suteikite geriausią klientų aptarnavimą naudodami dabartinį tiesioginio pokalbio lankytojo URL. Ši „LiveAgent“ funkcija parodo svetainę, kurioje lankytojas šiuo metu naršo. Tai suteikia jūsų agentams daugiau įžvalgų apie tai, ko klientai ieško ir ko siekia. Tai taip pat parodo, ar lankytojas perėjo į kitą URL.

Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite visas „LiveAgent“ funkcijas.
Žinių bazės ištekliai:
Pasirengę įdiegti tiesioginio pokalbio stebėjimo įskiepį?
Sužinokite daugiau apie įvykių stebėjimą „Google Analytics“.
Neturite pokalbio mygtuko?
Nesijaudinkite, čia yra išsamys straipsnis, kaip sukurti pokalbio mygtuką „LiveAgent“.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
CCM įranga leidžia įmonėms sukurti ir valdyti turinio elementus savo komunikacijoje, suteikia galingus kūrimo įrankius ir leidžia atnaujinti ryšius be kompromisų. Duomenų analizė yra svarbi įrangos funkcija, nes suteikia įmonėms naudingų įžvalgų padedančių padidinti pajamas ir pelningumą. Ryšių su klientais valdymo programinė įranga yra naudinga įmonėms.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.