Jei norite patalpinti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką savo „CoreCommerce“ svetainėje, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu integravimo vadovu arba tiesiog peržiūrėkite pateiktą vaizdo įrašą.
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje. Nukopijuokite jo HTML kodą (Ctrl+C) į iškarpinę.
- Eikite į „CoreCommerce“ parduotuvės nustatymus ir pasirinkite Dizainas> Išplėstinės parinktys> Redaguoti HTML/CSS> footer.html> įklijuokite pokalbio mygtuko kodą („Ctrl“ + V) tiesiai virš
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kodėl rinktis „CoreCommerce“?
Sukurkite savo elektroninės prekybos parduotuvę naudodami „viskas viename“ pirkinių krepšelį! Jokių operacijų mokesčių, paprasta sąranka ir prieiga prie šimtų funkcijų, nesvarbu, kokį planą pasirinksite. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „CoreCommerce“ svetainėje.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklausanti „CoreCommerce“ integracija leidžia „CoreCommerce“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently asked questions
Kas yra „CoreCommerce“?
„CoreCommerce“ yra „SaaS“ elektroninės prekybos platforma, sukurta 2001 m. Ji teikia individualiems poreikiams pritaikomą ir asmenišką aptarnavimą/paslaugas.
Kaip galima integruoti „CoreCommerce“ su „LiveAgent“?
1. Sukurkite tiesioginio pokalbio mygtuką ir nukopijuokite HTML kodą iš „LiveAgent“
2. Eikite į „Corecommerce“ el. prekybos nustatymus
3. Spustelėkite Dizainas - Išplėstinės parinktys - Redaguoti HTML - Įklijuoti - Publikuoti