Partneris
Kas yra „Close“?
„Close“ yra ryšių su klientais valdymo programinė įranga, naudojama skambučiams, el. laiškams tvarkyti ir sandoriams sudaryti.
Kam galite ją panaudoti?
Glaudi integracija leidžia „LiveAgent“ valdymo skydelyje sekti naujienas ir atnaujinimus. Taip pat yra daugybė veiksmų, kuriuos galite atlikti. Galite sekti informaciją apie naujus klientus, skambučius, kontaktus, el. laiškus, potencialius klientus, eksportą, pašto dėžutės elementus ir pasirinktinius veiksmus. Dar galite rankiniu būdu pridėti adresus potencialiems klientams, kurti masinius veiksmus ar el. laiškus, tvarkyti prenumeratas ir dar daugiau.
Privalumai
- Sutaupoma laiko stebint savo klientus iš „LiveAgent“ platformos
- Daugiau funkcijų iš vieno sprendimo
Frequently asked questions
Kas yra „Close“?
„Close“ yra CRM programinė įranga, leidžianti jūsų komandai sklandžiai automatizuoti pardavimus.
Kaip galite veiksmingai išnaudoti „Close“ integraciją „LiveAgent“ sistemoje?
Integravę „Close“ su „LiveAgent“, galėsite lengvai valdyti klientų informaciją iš vienos sąsajos. Be to, gausite pranešimus apie bet kokius atnaujinimus / naujienas tiesiai savo į „LiveAgent“ valdymo skydelį.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
Įmonė LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo ir kitas programines įrangas, o taip pat teikia mokymų ir kainų skaičiuokles. Jos kontaktiniai duomenys galimi socialiniuose kanaluose, o taip pat siūlomas naujienlaiškis. LiveAgent taip pat suteikia galimybę prisijungti prie savo paskyros ir peržiūrėti jos įdiegimo būklę.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo pranešimų šablonus, žinių bazę ir kontekstinę pagalbą. Tai efektyvus būdas išsiaiškinti problemą ir gauti reikiamą informaciją. LiveAgent taip pat teikia kainodaros, integracijos ir turų pasirinkimo funkcijas, ir suteikia daug pranašumų įmonei, tokių kaip galimybė aptarnauti kelis prekės ženklus vienoje vietoje, didinant klientų aptarnavimo patobulinimą ir lojalumą.
Šis tekstas aptaria CRM klientų valdymo sistemas ir jų naudą verslui. Joje aprašomos LiveAgent programinės įrangos funkcijos, kurios leidžia teikti individualizuotas paslaugas ir padidinti klientų patenkinimą. Taip pat pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti rinkodaros ir pardavimų praktiką bei kaip teikti asmeniškesnes paslaugas klientams.