Partneris
Kas yra “ClickUp”?
“ClickUp” yra debesų kompiuterijos bendradarbiavimo ir projektų valdymo sprendimas, skirtas visų dydžių ir specializacijos įmonėms. Ji siūlo galingų funkcijų, skirtų užduočių valdymui, tokių kaip pranešimai, užduočių pryskirimas ir būklė, įvairovę.
Kaip naudoti ClickUp?
Prijungus su LiveAgent, jūs galėsite pagreitinti savo darbo eigą, vietoje perjungimo tarp skirtingų aplikacijų, naudojant vieną sprendimą. Su LiveAgent skirta “ClickUp” integracija, jūs galite lengvai valdyti ir sekti užduotis. Jei jūs gaunate ar siunčiate el. laiškus iš LiveAgent, pasinaudoję paprasta komanda, jūs galite konvertuoti juos į “ClickUp” užduotis you. Be to, jūs galite prijungti bilietus prie jau egzistuojančių užduočių.
Kol “ClickUp” integracija rūpinsis, kad jūs būtumėte informuoti, LiveAgent stebės klientų bilietus ir juos už jus tvarkys. Prioritetų nustatymas ir bilietų valdymas yra sklandus, nepriklausomai nuo to, kiek bendravimo communication kanalų jūs naudojate. Jei norite pagerinti savo darbo eigą ir rečiau persijungti tarp skirtukų, pasinaudokite “ClickUp” integracijos privalumais.
Stebėkite, kas vyksta kituose jūsų naudojamuose įrankiuose ir geriau bei greičiau atlikite savo darbą. LiveAgent palaiko virš 150 integracijų su kitomis programinėmis įrangomis, todėl galėsite visą dėmesį skirti pagalbai savo klientams.
Kokios yra “ClickUp” naudos?
- Manage projects from LiveAgent
- Keep track of tasks in one place
- Collaborate with your colleagues
- Convert emails into tasks
- Link tickets into existing tasks
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Ar kainuoja “ClickUp” integracija į LiveAgent?
“ClickUp” ir LiveAgent turi atskirą kainodarą. Tačiau “ClickUp” taip pat siūlo nemokamą planą. LiveAgent siūlo nemokamą integraciją, kaip plano dalį, todėl nėra jokio papildomo mokesčio už “ClickUp integraciją į LiveAgent.
Kaip integruoti “ClickUp” į LiveAgent
LiveAgent turi “ClickUp” integracijai paruoštą įskiepį, todėl procesas yra labai paprastas. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip patys galite visa tai atlikti.
- To integrate ClickUp, open your LiveAgent and go to Configuration > System > Plugins. Find the ClickUp plugin in the list, click on the activate switch and LiveAgent will restart itself.

- You can then find the active plugin at the top of the list. Click on the Configure cogwheel button and find the API key field. You will be required to input the ClickUp API Key into the field.

- Go to your ClickUp account and go to My Settings > Apps. Find the empty API Token field and click on Generate. Then simply copy and paste the API key into the ClickUp integration API key field in LiveAgent and click on Save.

Integracija yra baigta ir jūs galite pradėti valdyti savo užduotis, stebint klientų bilietus. Peržiūrėkite žemiau pateiktą mūsų Apžvalginį vaizdo įrašą ir pamatykite, ką dar galite atlikti su LiveAgent.

Take your project management to new heights by integrating ClickUp with LiveAgent
Track and prioritize support requests alongside other project tasks, ensuring timely resolution. Improve productivity with centralized communication, task assignment, and progress tracking, all within a unified interface.
Frequently asked questions
Kas yra "ClickUp"?
"ClickUp" yra projektų valdymo įrankis, siūlantis priminimus, tikslus, kalendorius ir dar daugiau, visų tipų komandoms.
Kokios yra "ClickUp" integravimo į LiveAgent naudos?
Nereikia perjunginėti sąsajų, el. laiškai lengvai konvertuojami į užduotis, bilietų apjungimas su užduotimis, projektų valdymas iš LiveAgent.
Ar "ClickUp" integraciją į LiveAgent yra nemokama?
Taip, tai yra nemokama ir jei turite LiveAgent planą, nėra jokių papildomų mokėjimų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, kuri suteikia galimybę valdyti skirtingus kanalus ir teikia kalbos vertimo paslaugas, telefonijos sistemas, skundų valdymą ir klientų portalo programinę įrangą. Tai padeda padidinti klientų patirtį ir pasitenkinimą bei gerinti konversiją. LiveAgent nemokama ir siūlo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę pritaikyti pokalbio lango dydį ir spalvą. Įmonė taip pat siūlo mokymo ir pagalbos paslaugas.
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
Tekstas aprašo „LiveAgent“ paslaugas, įskaitant klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefone sistemas ir kitus įrankius. Tekste pateiktas ir įvairių programų kontaktai bei mokymosi galimybės. Galimos sutarties sąlygos ir saugumo politika taip pat yra pateiktos. Tekstas baigiasi informacija apie tai, kad vartotojų sąskaitos būna kuriuojamos ir informacija apie prisijungimus yra siunčiama el. paštu.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.