Partneris
Kas yra “Bold BI”?
“Bold BI” padeda rinkti duomenis, kuriuos galima paversti unikaliais skydeliais su realiuoju laiku pateikiama informacija.
Kaip galite jį panaudoti?
Naudokite LiveAgent duomenis ir sukurkite skydelį su realiuoju laiku pateikiama informacija apie jūsų gaunamas užklausas.
Kaip integruoti “Bold BI” į LiveAgent
Prašome sekti žemiau pateiktą vadovą, kad galėtumėte pradėti naudoti “Bold BI” su LiveAgent. Prieš pradedant, jums reikia būti prisijungus prie savo “Bold BI” paskyros ir turėti paruoštą LiveAgent API raktą. Jei jums reikalinga pagalba surandant LiveAgent API raktą, prašome peržiūrėti LiveAgent API dokumentaciją.
- “Bold BI” konfigūracijos skydelyje paspauskite Duomenų Šaltinis mygtuką, kad pridėti naują duomenų ryšį.

- Paspauskite ant SUKURTI NAUJĄ , kad paleisti naują ryšį iš ryšio tipo skydelio.

- Ryšio tipo skydelyje pasirinkite LiveAgent ryšio mygtuką.

- Atsidarys NAUJAS DUOMENŲ ŠALTINIS konfigūracijos langas.

- URL teksto laukelyje įveskite API, kuris turi būti galiojantis REST API.
- Žiūrėkite LiveAgent API dokumentaciją.

- Pasirinkite REST API būdą.

- Jei reikia, pridėkite antraštės informaciją, paspaudę PRIDĖTI.

- Pasirinkite Atnaujinti REST API Nustatymus.

- Pasirinkite REST API skirtą JS0N arba CSV Duomenų Formatą.

- Pasirinkite REST API autentifikavimo būdą.

- Paspauskite Peržiūra & Prisijungti mygtuką, esantį NAUJAS DUOMENŲ ŠALTINIS konfigūracijos skydelyje.

- Atsidarys naujas langas – Pasirinkite Schemą(-as). Pasirinkite schemą ir paspauskite prisijungti.

- Eikite į duomenų dizaino peržiūros langą su pasirinkta lentelės schema. Pažymėkite ir nutempkite lentelę.

- Paspauskite Išsaugoti mygtuką ir išsaugokite duomenų šaltinį su tinkamu pavadinimu.

Frequently asked questions
Kas yra "Bold BI"?
"BoldBI" yra platforma, padedanti skydelyje rinkti duomenis, kuriais vėliau galite pasidalinti. Dėl to, ji gali suteikti realių įžvalgų apie jūsų įmonės veiklą.
Kodėl turėtumėte integruoti "Bold BI" į LiveAgent?
LiveAgent kievieną dieną jums suteikia daug informacijos. Naudodami "Bold BI", jūs galite pasinaudoti šiais duomenimis juos peržiūrėdami paprastame ir lengvai skaitomame skydelyje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
LiveAgent teikia įmonėms galimybę sukurti daugialypę žinių bazę, o tai naudinga išlaikant prekės ženklo gaires. Pirmiausia reikia įjungti funkciją "Įskiepiai" nustatymuose ir sukurti papildomą žinių bazę. Kiekviena papildoma žinių bazė kainuoja 19 USD. LiveAgent taip pat siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą ir plėtinius, kurie padeda plėsti verslą ir pasiekti daugiau klientų.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi įmonės pagalbos tarnybos dalis, kuri susideda iš daug informacijos ir gali turėti išsamius ar trumpus atsakymus. Ją reiktų prieinamomą ir suprantama kalba, be techninių terminų. Didelių įmonių žinių bazės gali būti paverstos DUK. Kuriant šią dalį, svarbu įvertinti klientų poreikius ir siekti, kad jie būtų naudingi. Rekomenduojama turėti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir skatinti klientus naudoti šią sistemą. LiveAgent gali padėti sumažinti aptarnavimo agentų užimtumą ir suteikti klientams efektyvesnį būdą naudotis įmone.