Kas yra perskambinimas klientų aptarnavime?
Perskambinimas klientų aptarnavime yra IVR (interaktyvus atsakiklis) skambučių centro programinės įrangos funkcija Iš esmės tai yra automatinis perskambinimas kurį atlieka skambučių centro programinė įranga.
Kodėl klientai prašo perskambinti?
Klientai prašo perskambinti dėl trijų pagrindinių priežasčių:
- Jie nenori laukti
- Linija užimta/eilė per ilga
- Nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsiliepti į skambutį (pavyzdžiui, ne darbo valandomis)

Kaip atliekamas automatinis perskambinimas?
Paprastai, kai tik klientas paprašo perskambinti, skambutis iš karto nutraukiamas, tačiau sistema išsaugo skambinančiojo telefono numerį ir paskiria vietą skambučių eilėje. Kai telefono numeris pasiekia eilės priekį, sistema automatiškai surenka išsaugotą telefono numerį ir sujungia skambinantįjį su paskirtu kontaktų centro agentu.
Kodėl perskambinimas yra naudinga funkcija?
Perskambinimo funkcija yra naudinga, nes ji gali:
- Padidinti klientų pasitenkinimą
- Sumažinti klientų pastangas
- Sumažinti atmestų skambučių skaičių
- Sutrumpinti skambučių eiles
- Suteikti daugiau pardavimo galimybių
- Padidinti agento produktyvumą
- Suteikti daugiau įžvalgų apie jūsų skambučių centrą
Kaip galite įdiegti funkciją „LiveAgent“ programoje?
Norėdami pradėti naudoti IVR perskambinimo funkciją, turite susieti VoIP telefono numerį su savo „LiveAgent“ paskyra. Kai jis bus prijungtas, turite sukurti IVR scenarijų ir įkelti IVR pranešimus. Norėdami pamatyti visą IVR sąrankos vadovą, peržiūrėkite šį straipsnį.
Tada naudodamiesi šiuo vadovu turite pridėti perskambinimo scenarijų prie savo IVR scenarijaus. Baigę spustelėkite Išsaugoti ir išbandykite funkciją paskambinę telefono numeriu, kuris yra integruotas su jūsų „LiveAgent“ paskyra.
Klausykitės IVR meniu pranešimų ir paspauskite prašomą klaviatūros mygtuką (pvz., „Paspauskite 4, kad jums perskambintų“). Jūsų skambutis turėtų būti nedelsiant nutrauktas ir palauksite, kol agentas galės atsiliepti. Tada „LiveAgent“ automatiškai surinks jūsų numerį ir perskambins.



Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Straipsnyje aptariamos priemonės, kurios padės užtikrinti sėkmingą perėjimą į naująją programinę įrangą skambučių centre. Rekomenduojama naudoti įvairias priemones, pvz., laiko juostą, bandomąjį paleidimą, reguliarų patikrinimą, peržiūros susitikimus su agentais, kad būtų galima stebėti ir patobulinti sistemą. Pabrėžiama reguliarumo ir organizacijos svarba.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Šis tekstas skatina komunikaciją su klientais per el. laiškus, ypač naudojant atsiliepimo prašymo el. laiškus. Tai leidžia gauti vertingos informacijos apie klientus, jų poreikius ir patirtis naudojant produktus ar paslaugas. Tokia informacija padeda geriau pažinti savo klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje. Rašytojas siūlo kelis atsiliepimo prašymo el. laiško šablonus, kad lengviau būtų prašyti atsiliepimų iš klientų. Įmonės taip pat gali naudoti įrankius, pvz., „LiveAgent“ ir „NiceReply“, kurie padeda stebėti atsiliepimus ir vertinti klientų patirtis. Visi šie veiksmai gali padėti gerinti esamų klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų ir, galiausiai, sėkmingai plėtoti verslą.
Klientų atsiliepimai yra galinga rinkodaros priemonė, kuri gali padidinti patikimumą, reputaciją ir pardavimus. Atsiliepimai patvirtina produkto ar paslaugos kokybę ir našumą, o jų tipai gali būti įvairūs, pvz., citatos, atvejų tyrimai ir socialinių tinklų atsiliepimai. Šio straipsnio pabaigoje pateikti keli patarimai, kaip paprašyti klientų atsiliepimų, ir formalus prašymo pavyzdys.
Straipsnyje aptariamas nuolatinis santykių su klientais stiprinimo procesas, naudojant sąveikos su klientais valdymo programinę įrangą bei naujus el. laiškų šablonus. Pateikiami patarimai, kaip dėl efektyvesnio rinkodaros strategijos turėtų atsižvelgti į klientų atsiliepimus ir siūlomi trys skirtingi laiško šablonai dėkingumo klientams šventęs ir svarbių datų proga. Siekiant paskatinti klientus pateikti vertingų atsiliepimų per sukurtas apklausas, pateikiami patarimai rašant apklausos el. laiškus. Taip pat aptariamas vieno klausimo apklausos el. laiško šablonas ir jam pateikiami patarimai.