Kas yra internetiniai vaizdo pokalbiai?
Internetinis vaizdo pokalbis yra liveagent funkcija, kuri jums suteikia galimybę bendrauti su savo klientais naudojant įdiegtus internetinius pokalbius. Jie pagrįsti naršykle, todėl jums nereikia parsisiųsti išorinių, trečiųjų šalių aplikacijų. Kaip ir sufleruoja funkcijos pavadinimas, pokalbio metu jūs galite siųsti pranešimus ir priedus, tuo pačiu metu bendraujant su klientais. Tai palengvina problemos sprendimą, nes viskas atliekama realiuoju laiku.
Kokia yra internetinių vaizdo pokalbių teikiama nauda?
Teikiant pagalbą internetiniais vaizdo pokalbiais, jūs galite pagerinti savo klientų pasitenkinimą aptarnavimu, nes juos naudodami, jūs galite lengviau suprasti klientus ir tuo pačiu teikti unikalų klientų aptarnavimą. Internetinių vaizdo pokalbių naudojimas naudingas tuo atveju, kai jūsų klientams reikalinga pagalba sprendžiant technines problemas, kurias reikia išspręsti žingsnis po žingsnio. Norėdaim sužinoti daugiau informacijos apie internetinius vaizdo pokalbius, peržiūrėkite šią nuorodą.
Kaip galiu bendrauti vaizdo pokalbiu su klientu?
Dėl pažangių LiveAgent internetinių pokalbių funkcijų, jūs turėsite galimybę patalpinti vaizdo skambučių valdiklį/mygtuką savo svetainėje. Jis veikia lygiai taip pat, kaip ir internetinių pokalbių mygtukas would – klientas paspaudžia ant mygtuko ir laukia sujungimo su klientų aptarnavimo atstovu.
Kas yra internetiniai pokalbiai?
Internetiniai pokalbiai yra bendravimo įrankis, suteikiantis galimybę realiuoju laiku padėti savo klientams ir svetainės lankytojams. Patalpinę internetinių pokalbių mygtuką savo svetainėje, jūs suteikiate progą savo klientams greičiau su jumis susisiekti, nes bendravimas internetiniais pokalbiais yra beveik momentinis, palyginus su el. paštu ar kitais bendravimo kanalais. Norėdami daugiau sužinoti apie apie internetinius pokalbius ir jų privalumus, peržiūrėkite šią nuorodą.
Frequently Asked Questions
Kas yra internetiniai vaizdo pokalbiai?
Internetiniai vaizdo pokalbiai yra pokalbis realiuoju laiku, naudojant vaizdo funkciją, kurią palaiko internetinės kameros ir vaizdo pokalbių programinė įranga. Juos galima vykdyti naudojant kompiuterį arba mobiliuosius telefonus. Jis suteikia galimybę greitai bendrauti klientui ir klientų aptarnavimo agentui.
Kokios yra internetinių vaizdo pokalbių naudos?
Internetinių vaizdo pokalbių privalumai yra klientų aptarnavimas realiuoju laiku, ženkliai pagerėjęs klientų aptarnavimas, dėl galimybės matyti kliento veidą greičiau identifikuojama problema, galimybė geriau suprasti kliento problemas ir palaikyti geresnius santykius su klientais.
Kokia yra internetinių vaizdo pokalbių svarba?
Internetiniai vaizdo pokalbiai yra svarbūs įmonėms, nes jie užtikrina didesnį klientų pasitenkinimą klientų aptarnavimu. Juos verta naudoti, nes jie suteikia galimybę bendrauti realiuoju laiku ir yra labiau išpildytas bendravimo būdas, nei tiesiog kalbantis telefonu ar rašant. Jie gali lemti padidėjusią konversiją ir mažesnes išlaidas.
Tiesioginiai pokalbiai internetinei prekybai ir paslaugoms
Naudodami „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinę įrangą, sėkmingai lydėkite savo potencialius ir esamus klientus per pirkimo eigą savo e-prekybos parduotuvėje.
Internetinių pokalbių palaikymas
Internetiniai pokalbiai yra efektyvus būdas klientams gauti greitus atsakymus ir pagerinti aptarnavimą. LiveAgent siūlo visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui realiuoju laiku.