LiveAgent siūlo galimybę pridėti internetinę bilieto istorijos nuorodą jūsų siunčiamuose el. laiškuose.

Internetinės bilieto istorijos patvirtinimas:
- Jei įjungta, norėdamas perskaityti bilieto istoriją, vartotojas turi būti prisijungęs.
- Jei neįjungta, kiekvienas gali skaityti internetinę bilieto istoriją.
Kaip atrodo internetinė bilieto istorija:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
"LiveAgent" yra sprendimas, kuris padeda atsakyti į didelį užklausų kiekį skirtingais kanalais, tokiu būdu užtikrinant kiekvieno el. laiško laiku atsakymą. Naudojant šią platformą, yra galimybė teikti klientams geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą, taip pat padidinti pardavimus ir klientų pasitenkinimą. Tai ekonomiškas ir profesionalus sprendimas, naudingas vairioms įmonėms.
Norite perkelti duomenis iš „Groove“?
Pasiūloma nemokama 7 arba 30 dienų „LigeAgent“ bandymo versija. Reikia registruotis, bet nereikia kreditinės kortelės. Siūlomos „LiveAgent“ ir „Groove“ klientų aptarnavimo platformų palyginamos, pateikiamos jų funkcijos ir kainos. Išskiriamas „LiveAgent“ pranašumas, kad siūlo nemokamai Facebook ir Twitter integracijas, o „Groove“ jas teikia tik už papildomą mokestį. Nurodoma, kad „LiveAgent“ yra Instagram integracija, o „Groove“ jos neturi.
LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir kitas paslaugas. Jie taip pat teikia susisiekimo galimybę su pardavimų kontaktais ir naujienų prenumeravimo galimybę. LiveAgent siūlo savo klientams naujausius atnaujinimus ir nuolaidas. Taip pat yra informacija apie kraunamą ir galutinio produkto diegimą. Tinklalapyje taip pat pateikiama įvairi reikalinga informacija, pvz., taisyklės ir sąlygos, saugumo politika ir privatumo politika.