Ar kada nors turėjote klientą, kuris buvo nusivylęs, nes jūsų agentas nežinojo apie ankstesnį pokalbį?
Tai atsitinka dažniau, nei jūs manote.
„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta bet kuriai įmonei, siekiančiai patobulinti kasdienę klientų aptarnavimo veiklą. Ji padeda jums efektyviai apdoroti klientų užklausas iš daugelio kanalų. Iš esmės viskas yra vienoje vietoje. Visa jums reikalinga informacija yra tiesiog biliete/pokalbyje.
Kas yra pokalbių istorija?
Pokalbių istorija yra viena iš daugelio „LiveAgent“ funkcijų. Tai gali būti vadinama pokalbių žurnalu arba ankstesnio bendravimo su klientais pokalbių istorija.
Tai gana savaime suprantama ir gali būti labai naudinga įvairiais atvejais. Galite tai naudoti patikrindami ankstesnes klientų užklausas, duomenis ir informaciją, ieškodami ankstesnių problemos sprendimų. Riba yra tik jūsų kūryboje.
Kaip pokalbių istorija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą?
Tikriausiai visi esame buvę situacijoje, kai reikia iš naujo paaiškinti tą pačią problemą naujam klientų atstovui. Ar prisimenate, kaip tai buvo apmaudu? Klientų pasitenkinimas mažėja klientui ilgai turint aiškinti apie problemą. Tai sukuria gana įtemptus ir nereikalingus karštus pokalbius. Norėdami to išvengti, „LiveAgent“ sukūrė klientų pokalbių istorijos funkciją, kurioje galite lengvai ieškoti pokalbių.
Ką galite pamatyti pokalbių istorijoje?
- Lankytojo vardą
- Agento vardą
- Lankytojo šalį
- Datą
- Laiką
- Skyrių
- Žymas
Tikras pavyzdys:
Tarkime, Vendė nori paklausti aptarnaujančio agento apie problemą, kurią ji patyrė prieš mėnesį. Problema buvo išspręsta, bet vėl pasikartojo. Agentas tiesioginio pokalbio metu gali greitai peržiūrėti ankstesnį pokalbį. Agentas, turėdamas visą informaciją, gali pasiūlyti kitokį sprendimą arba paaiškinti, ką reikia daryti kitaip. Todėl šios problemos ateityje nebebus.
Privalumai:
- Greitas bilieto išsprendimas
- Geresnis klientų pasitenkinimas
- Geresnė klientų patirtis
- Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Papildomos funkcijos, padedančios pagerinti klientų patirtį:
Dabartinis kliento, esančio pokalbyje, URL
Greitai sužinokite, kokią svetainę klientas skaito. Ši funkcija leidžia būti pasirengusiam pateikti reikiamą informaciją ir apsaugo nuo nereikalingo klientų nusivylimo.

Vidinis pokalbis
Vidinis pokalbis yra pokalbis tarp jūsų agentų „LiveAgent“. Bet kaip tai siejasi su klientų patirtimi? Vidinis pokalbis buvo sukurtas siekiant pagerinti jūsų agentų kasdienes užduotis. Jei jiems reikia kreiptis į kitą agentą, jie gali tai padaryti tiesiog per „LiveAgent“, nekeisdami sąsajų. Todėl agentas gali greičiau suteikti reikalingą pagalbą. Kuo daugiau patobulinsite savo klientų atstovų darbo eigą, tuo geresnė bus jūsų paslauga.

Spausdinimo realiuoju laiku rodinys
Ši funkcija leidžia realiuoju laiku peržiūrėti, ką klientas rašo. Tuo tarpu galite pabandyti suprasti kliento problemą arba ieškoti reikalingos informacijos.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – funkcijos.
Žinių bazės ištekliai
Jau turite „LiveAgent“?
Sužinokite, kaip sukurti pokalbio mygtuką.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos. Nagrinėjamos internetinių pokalbių sistemos, pokalbių skaičius, klientų apleidimo priežastys, konversija, lojalumas, kaina, pokalbio valdiklių skaičius ir laikas. Taip pat kalbama apie atsakymų laikus ir greitį. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga. Galite patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką savo svetainėje. Mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį. Prisiregistruokite demonstracijai, kad sužinotumėte, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.
"Drupal" yra turinio valdymo sistema, kuri naudojama daugelyje svetainių ir programų. "LiveAgent" siūlo integraciją su "Drupal", kad klientai galėtų susisiekti su jumis realiuoju laiku naudojant tiesioginio pokalbio mygtuką jūsų svetainėje. Tai gali padidinti pardavimus vidutiniškai 35%. "Drupal" suteikia didelį saugumą, galimybę valdyti kelias svetaines iš vienos sąsajos ir turinį, optimizuotą skirtingiems įrenginiams. "LiveAgent" teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą su įeinančių skambučių centro ir el. pašto valdymo sistemomis bei klientų portalo programa.