Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pokalbių istorija

Ar kada nors turėjote klientą, kuris buvo nusivylęs, nes jūsų agentas nežinojo apie ankstesnį pokalbį?

Tai atsitinka dažniau, nei jūs manote.

LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta bet kuriai įmonei, siekiančiai patobulinti kasdienę klientų aptarnavimo veiklą. Ji padeda jums efektyviai apdoroti klientų užklausas iš daugelio kanalų. Iš esmės viskas yra vienoje vietoje. Visa jums reikalinga informacija yra tiesiog biliete/pokalbyje.

Kas yra pokalbių istorija?

Pokalbių istorija yra viena iš daugelio „LiveAgent“ funkcijų. Tai gali būti vadinama pokalbių žurnalu arba ankstesnio bendravimo su klientais pokalbių istorija.

Tai gana savaime suprantama ir gali būti labai naudinga įvairiais atvejais. Galite tai naudoti patikrindami ankstesnes klientų užklausas, duomenis ir informaciją, ieškodami ankstesnių problemos sprendimų. Riba yra tik jūsų kūryboje.

Jeigu konkrečiau, viename ekrane galite peržiūrėti klientų aptarnavimo pokalbių istoriją ir visus dabartinius pokalbius. Be to, jūs galite tiesiogiai pasiekti ir filtruoti pokalbius pagal savo pageidavimus. Pvz., galite filtruoti pokalbius pagal žymas, skyrius, datą, pavadinimą ir kt.

Kaip pokalbių istorija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą?

Tikriausiai visi esame buvę situacijoje, kai reikia iš naujo paaiškinti tą pačią problemą naujam klientų atstovui. Ar prisimenate, kaip tai buvo apmaudu? Klientų pasitenkinimas mažėja klientui ilgai turint aiškinti apie problemą. Tai sukuria gana įtemptus ir nereikalingus karštus pokalbius. Norėdami to išvengti, „LiveAgent“ sukūrė klientų pokalbių istorijos funkciją, kurioje galite lengvai ieškoti pokalbių.

Ką galite pamatyti pokalbių istorijoje?

  • Lankytojo vardą
  • Agento vardą
  • Lankytojo šalį
  • Datą
  • Laiką
  • Skyrių
  • Žymas

Tikras pavyzdys:

Tarkime, Vendė nori paklausti aptarnaujančio agento apie problemą, kurią ji patyrė prieš mėnesį. Problema buvo išspręsta, bet vėl pasikartojo. Agentas tiesioginio pokalbio metu gali greitai peržiūrėti ankstesnį pokalbį. Agentas, turėdamas visą informaciją, gali pasiūlyti kitokį sprendimą arba paaiškinti, ką reikia daryti kitaip. Todėl šios problemos ateityje nebebus.

Privalumai:

  • Greitas bilieto išsprendimas
  • Geresnis klientų pasitenkinimas
  • Geresnė klientų patirtis
  • Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Papildomos funkcijos, padedančios pagerinti klientų patirtį:

Dabartinis kliento, esančio pokalbyje, URL

Greitai sužinokite, kokią svetainę klientas skaito. Ši funkcija leidžia būti pasirengusiam pateikti reikiamą informaciją ir apsaugo nuo nereikalingo klientų nusivylimo.

Dabartinis lankytojo URL

Vidinis pokalbis

Vidinis pokalbis yra pokalbis tarp jūsų agentų „LiveAgent“. Bet kaip tai siejasi su klientų patirtimi? Vidinis pokalbis buvo sukurtas siekiant pagerinti jūsų agentų kasdienes užduotis. Jei jiems reikia kreiptis į kitą agentą, jie gali tai padaryti tiesiog per „LiveAgent“, nekeisdami sąsajų. Todėl agentas gali greičiau suteikti reikalingą pagalbą. Kuo daugiau patobulinsite savo klientų atstovų darbo eigą, tuo geresnė bus jūsų paslauga.

Vidinis pokalbis

Spausdinimo realiuoju laiku rodinys

Ši funkcija leidžia realiuoju laiku peržiūrėti, ką klientas rašo. Tuo tarpu galite pabandyti suprasti kliento problemą arba ieškoti reikalingos informacijos.

Spausdinimas realiuoju laiku

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – funkcijos.

Žinių bazės ištekliai

Jau turite „LiveAgent“?

Sužinokite, kaip sukurti pokalbio mygtuką.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai