Panašu, kad bandote susisiekti su Zillow klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Zillow pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Zillow interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Zillow atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Zillow” keičia požiūrį į tai, kaip žmonės perka, nuomoja ir parduoda namus, suteikdami jiems informaciją ir paslaugas.
"Zillow" keičia požiūrį į tai, kaip žmonės perka, nuomoja ir parduoda namus, suteikdami jiems informaciją ir paslaugas.
"Zillow" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą per formas, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Zillow" išsiunčiant el. pašto formą ar paliekant žinutę vienoje iš socialinių žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "Zillow" užpildę formą: https://zillow.zendesk.com/hc/en-us/requests/new
Ne, "Zillow" nesiūlo pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Zillow" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis