"Twilio" klientų aptarnavimo kontaktai ir pagalbos kanalai: skambučių centras, socialinė žiniasklaida ir žinių bazė.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Twilio klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Twilio pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Twilio interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Twilio atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Twilio” suteikia galimybę programinės įrangos kūrėjams programiškai atlikti ir gauti telefono skambučius, siųsti ir gauti tekstinius pranešimus bei naudojant svetainės aptarnavimo API atlikti kitas bendravimo funkcijas.
"Twilio" suteikia galimybę programinės įrangos kūrėjams programiškai atlikti ir gauti telefono skambučius, siųsti ir gauti tekstinius pranešimus bei naudojant svetainės aptarnavimo API atlikti kitas bendravimo funkcijas.
"Twilio" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarnos pagalbą.
Jūs galite susisiekti su "Twilio" skambindami jų pagalbos linija ar palikdami pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
"Twilio" neteikia pagalbos el. paštu.
Ne, "Twilio" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +1 415-227-9968
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis