Panašu, kad bandote susisiekti su Nintendo klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Nintendo pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Nintendo interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Nintendo atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Nintendo“ yra tarptautinė elektronikos ir vaizdo žaidimų įmonė.
„Nintendo“ yra tarptautinė elektronikos ir vaizdo žaidimų įmonė.
„Nintendo“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume.
Galite susisiekti su „Nintendo“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Nintendo“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Taip, „Nintendo“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir paspauskite pokalbio mygtuką: https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 1-800-255-3700
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis